SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Sommige zijn wel beter gemaakt ja zoals dezequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze zijn wel mooier gemaakt vind ik. Het zijn ook gewoon de lelijkste voetballers
Lampard vind ik beter op PES, die anderen op Fifaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sommige zijn wel beter gemaakt ja zoals deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is Terry.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lampard vind ik beter op PES, die anderen op Fifa
morgenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
PES demo komt over een paar dagen uit. Even downloaden dan
ga je buitenzitten met die apparatuur?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:36 schreef marcie216 het volgende:
Ik pak mijn laptop erbij, mijn ipad erbij voor als mijn laptop leeg is, en een boek inderdaad!
Doe ik ook weleens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je buitenzitten met die apparatuur?
ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee hij gaat naar de Starbucksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef Thorb het volgende:
Ik zit er nu ook met mijn mac, beanie en nep bril. Kwam net nog een dikke gozer uit friesland in een feyenoord shirt voorbij
wat een stiekemerd die VDMquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef Thorb het volgende:
Ik zit er nu ook met mijn mac, beanie en nep bril. Kwam net nog een dikke gozer uit friesland in een feyenoord shirt voorbij
Helderheid moet wel hoog ja, maar als het kapot gaat kan je altijd zeggen dat het kapot ging toen je op vakantie was, en aan je reisverzekering opgevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je de helderheid zo hoog zettenen ik ben altijd bang dat het kapot gaat door de hitte
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Helderheid moet wel hoog ja, maar als het kapot gaat kan je altijd zeggen dat het kapot ging toen je op vakantie was, en aan je reisverzekering opgeven
Dzeko is Bosnie en Jovetic is een Montegrijn? Joegoslavië bestaat niet eens meerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
Btw als Jovetic naar Juventus gaat heeft hij triple link met Vucinic.
Hopelijk Dzeko nog naar Milan, dan kan ik zoals elk jaar een Joegoslaven team maken maar dan mét chemistry in de voorhoede.
Ja, daarom als Dzeko naar Milan gaat dan linken ze want Serie A.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dzeko is Bosnie en Jovetic is een Montegrijn? Joegoslavië bestaat niet eens meer
Ben je nou zo dom of?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dzeko is Bosnie en Jovetic is een Montegrijn? Joegoslavië bestaat niet eens meer
Nee, Joegoslavie bestaat gewoon niet meer. Ben jij dom ofzo?quote:
O M Gquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, Joegoslavie bestaat gewoon niet meer. Ben jij dom ofzo?
Nee, voormalig joegoslavie kan wel!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef DutchSL het volgende:
Omdat het land niet meer bestaat betekent toch niet dat ik er geen team van kan maken.
VDM denkt dat ze alle Joegoslaven in een put hebben gegooid en vervolgens een stel Monenegrijnen enzo hebben geengineerd uit schapen DNA.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef DutchSL het volgende:
Omdat het land niet meer bestaat betekent toch niet dat ik er geen team van kan maken.
Ik zie nergens een joegoslavische vlag in FUT hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
VDM denkt dat ze alle Joegoslaven in een put hebben gegooid en vervolgens een stel Monenegrijnen enzo hebben geengineerd uit schapen DNA.
Ga dan naar de bios.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:16 schreef GuRBuH het volgende:
Godver, ik had zon CAM versie van die nieuwe batman 'gekocht' maar was echt ruk. Zaten heletijd mensen doorheen te schreeuwen enzo, en het beeld was vet schokkerig. Ook leek het net alsof er op de achtergrond geschoten werd ofzo....
Is hij goed op CAM ja? Lijkt mij meer een harde CB.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:16 schreef GuRBuH het volgende:
Godver, ik had zon CAM versie van die nieuwe batman 'gekocht' maar was echt ruk. Zaten heletijd mensen doorheen te schreeuwen enzo, en het beeld was vet schokkerig. Ook leek het net alsof er op de achtergrond geschoten werd ofzo....
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is hij goed op CAM ja? Lijkt mij meer een harde CB.
Jij was toch dat mannetje dat zei: 'waarom zou ik voor iets betalen wat ik ook gratis kan krijgen'quote:
Omdat hoeren geen vragen stellen en alles doen wat je wilt..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij was toch dat mannetje dat zei: 'waarom zou ik voor iets betalen wat ik ook gratis kan krijgen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |