Toegegeven maar dan wel na een halve gram wiet achter de kiezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
The Smurfs, the movie was ook wel grappig
zie een paar pagina's geledenquote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver, dat was echt vreselijk idd.Altijd balen als dat er op was.
Ik wordt nooit moe van mijn beren vriend winnie de poehquote:
Beter barricadeer je je ramen en deuren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wordt nooit moe van mijn beren vriend winnie de poeh
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wordt nooit moe van mijn beren vriend winnie de poeh
Winnieh de poeh was nog wel tof hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind je dus ook niks? Dit is baas
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Winnieh de poeh was nog wel tof hoor!
ben zelfs met hem op de foto geweest. Bij dat Catdog ding vroeg ik me altijd af hoe dat moest als dat ding moest schijten zou de 1 dan de ontlasting van de ander uitkotsen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben zelfs met hem op de foto geweest. Bij dat Catdog ding vroeg ik me altijd af hoe dat moest als dat ding moest schijten zou de 1 dan de ontlasting van de ander uitkotsen?
Herkenbaar, dat vroeg ik me ook altijd af.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net als het feit dat Smurfin de enige en de eerste vrouwelijk smurf was die ook nog eens werd gemaakt door Gargamel. Omdat de ooievaar alleen mannetjes smurfen bracht maar waar de fuck kwam jaren later nou die oma smurf vandaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat vroeg ik me ook altijd af.
Zo voelde ik me dan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:14 schreef RensAjacied het volgende:
Is dit nou de reden dat iedere roodharige uitgescholden word voor ginger?
Ik heb daar nog wel wat van gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Rocket Powers(maar daar waren jullie denk ik toen te oud voor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |