SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima showtje, niets mis mee. Leuk dat we Pascal Kamperman trouwens weer gaan zien, erg gelachen om hem tijdens VI Oranje.![]()
Om die afgezaagde terugkerende "hoeveel meter sta je bij het hotel vandaan" grap?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Prima showtje, niets mis mee. Leuk dat we Pascal Kamperman trouwens weer gaan zien, erg gelachen om hem tijdens VI Oranje.
Verder toch weinig boeiende kerel? Beetje het pispaaltje had ik het idee...."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Ben jij niet goed bij je eikel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Om die afgezaagde terugkerende "hoeveel meter sta je bij het hotel vandaan" grap?
Verder toch weinig boeiende kerel? Beetje het pispaaltje had ik het idee....![]()
Itempje met die lallende supporters was toch ook wel aardig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Om die afgezaagde terugkerende "hoeveel meter sta je bij het hotel vandaan" grap?
Verder toch weinig boeiende kerel? Beetje het pispaaltje had ik het idee....
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die crossgesprekjes tijdens VI Oranje en Tour du Jour met respectievelijk Pascal Kamperman en Erik Dijkstra/Wytse van der Goot waren toch altijd wel erg leuk. Sterker nog: tijdens Tour du Jour vond ik het eigenlijk het hoogtepuntje van de uitzending. (Na Gert Komt Uit De Kas Natuurlijk.)![]()
Die items waarin Pascal met de cd van Johan en Wilfred en het boek van Hansie aan het kloten was in winkels en die nachtclub, vond ik ook grappig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Itempje met die lallende supporters was toch ook wel aardig.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die crossgesprekjes tijdens VI Oranje en Tour du Jour met respectievelijk Pascal Kamperman en Erik Dijkstra/Wytse van der Goot waren toch altijd wel erg leuk. Sterker nog: tijdens Tour du Jour vond ik het eigenlijk het hoogtepuntje van de uitzending. (Na Gert Komt Uit De Kas Natuurlijk.)Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ja denk nou es effe terug wat die Pascal allemaal bijgedragen heeft.... altijd tig meter voor dat spelershotel zonder iets te melden te hebben... en dat debakel met die presentatrice met die dikke boezemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Itempje met die lallende supporters was toch ook wel aardig.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die crossgesprekjes tijdens VI Oranje en Tour du Jour met respectievelijk Pascal Kamperman en Erik Dijkstra/Wytse van der Goot waren toch altijd wel erg leuk. Sterker nog: tijdens Tour du Jour vond ik het eigenlijk het hoogtepuntje van de uitzending. (Na Gert Komt Uit De Kas Natuurlijk.)Plus het feit dat ie altijd afgekapt werd door Wilfred en niet serieus genomen
![]()
Diekstra/Wytse natuurlijk wel toppie!Ja okee dat was wel lachen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die items waarin Pascal met de cd van Johan en Wilfred en het boek van Hansie aan het kloten was in winkels en die nachtclub, vond ik ook grappig.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Moet het uitzendinkie nog terug kijken, ja toch.
Hoop bij de OS trouwens Sierd de Vos. Als ze toch het Sport1 blik leeg willen trekken.![]()
Heet het vanavond nou nog Tour du Jour?Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
Wilfred neemt niemand serieus die arrogante kwal. Ja Johan en Rene misschien. Verder niemand.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja denk nou es effe terug wat die Pascal allemaal bijgedragen heeft.... altijd tig meter voor dat spelershotel zonder iets te melden te hebben... en dat debakel met die presentatrice met die dikke boezemPlus het feit dat ie altijd afgekapt werd door Wilfred en niet serieus genomen
![]()
Diekstra/Wytse natuurlijk wel toppie!
[..]
Ja okee dat was wel lachen ja![]()
![]()
Pascal had gewoon leuke tussendoortjes. Denk dat je die stukjes allemaal niet te serieus moet nemen en dan kijkt het lekker weg. Als je zijn optreden gaat analyseren blijft er idd weinig hoogstaands overquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja denk nou es effe terug wat die Pascal allemaal bijgedragen heeft.... altijd tig meter voor dat spelershotel zonder iets te melden te hebben... en dat debakel met die presentatrice met die dikke boezemPlus het feit dat ie altijd afgekapt werd door Wilfred en niet serieus genomen
![]()
Diekstra/Wytse natuurlijk wel toppie!.
Erik en Wytse kregen wellicht ook meer ruimte om stukjes te maken.
RTL zal iig tevreden zijn anders hadden ze m nu tijdens de OS niet nog een keer neergezet.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Overmorgen is dus Fatima Moreira de Melo te gast.
Ik ben benieuwd of Genee terugkomt op de verspreking van Raemon SluiterOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Troll Genee kennende haalt ie het nog best even aan ja. Als hij het in die marathon van m niet vergeten is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Overmorgen is dus Fatima Moreira de Melo te gast.
Ik ben benieuwd of Genee terugkomt op de verspreking van Raemon Sluiter
Overmorgen is btw donderdag, is Genee er dan nog wel? Dacht alleen ma/di en wo nog...Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
haha volgens rtl wel tour du jour vanavond![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 19:21:03 ]![]()
Ff een ander gezicht. Groot fan van Genee maar zijn kop nou wel even genoeg gezien. Hij zelf is ook veel minder scherp. Veel versprekingen en de fut is er een beetje uit vind ik.quote:![]()
quote:Op vrijdag 27 juli barst het grootste sportevent ter wereld los, de Olympische Spelen. Met maar liefst 178 Nederlandse deelnemers verdeeld over 19 sporten maakt Oranje zeker kans op een mooie medailleoogst. RTL 4 is elke avond ter plaatse met ‘De Zomer Van 4: De Spelen’, dat live wordt uitgezonden vanuit het Holland Heineken House. Daar waar de sporters voor eigen publiek gehuldigd wordt, schuiven zij eind van de avond ook aan bij de zomerse sporttalkshow van presentator Rick Nieman.
Joop Alberda, Dennis van der Geest en Peter Heerschop zijn de vaste gasten van Rick. Alberda won als volleybalcoach met zijn team goud op de Olympische Spelen van 1996 en was tussen 1997 en 2004 technisch directeur bij sportkoepel NOC*NSF. Van der Geest deed als judoka driemaal mee aan de Olympische Spelen met een bronzen ‘plak’ als resultaat. Heerschop is een fanatieke sportliefhebber maar heeft tot op heden nog geen Olympische medaille gewonnen.
Ex-zwemmer Pieter van den Hoogenband (zeven medailles) en Viggo Waas zullen een aantal keer aanschuiven in ‘De Zomer Van 4: De Spelen’.
Met de finish van de Tour de France, komt er op zondag 22 juli ook een einde aan ‘De Zomer Van 4: Tour du Jour’. De uitzendingen vanuit Naaldwijk/Westland met Wilfred Genee als presentator gaan daarna door onder de titel ‘De Zomer Van 4: De Spelen’ totdat Rick Nieman op donderdag 26 juli het stokje van hem overneemt vanuit Londen.
Bron: RTL 4"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: