Broertjes. Sommigen hebben homosensuele broertjes, die van mij zijn Ajax-fan.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moeten jou ouders met een Ajax kussensloop in huis?
M'n moeder is volledig neutraal en m'n pa is voor Feyenoord, dus ergens is 't fout gegaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch goed man, als je zoon een verkeerde weg ingeslagen is doe je er alles aan om hem weer op het rechte pad te krijgen.
Ja manquote:
Vast een afwijking in de hersenen, sommige worden graag door hun vriendin gepeg'd, andere willen lompe SM.. sommige kiezen voor Ajax.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n moeder is volledig neutraal en m'n pa is voor Feyenoord, dus ergens is 't fout gegaan.
Dan kan je nog beter een boeler broer hebben inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Broertjes. Sommigen hebben homosensuele broertjes, die van mij zijn Ajax-fan.Voor je 't weet willen ze ook nog ineens naar Wijk aan Zee om aan 't strand te liggen.
Hm, dan is de keuze van je broertjes opvallend idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n moeder is volledig neutraal en m'n pa is voor Feyenoord, dus ergens is 't fout gegaan.
Ach, dood gaan we toch wel een keer.quote:
Idd. Ach...ik accepteer ze gewoon, ondanks hun handicap.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter een boeler broer hebben inderdaad.
Mijn pa is voor az en mijn broer ook, mijn moeder doet alles om mij te irriteren qua voetbal dus is anti ajaxquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dan is de keuze van je broertjes opvallend idd.
Mijn moeder is voor Feyenoord, m'n pa voor Ajax. Altijd ruzie hier vroeger
Weet je, een boeler broer zou best chill kunnen zijn.. hij kan je altijd goed helpen mbt kleding, hij zal nooit met je vriendin vreemd gaan en het beste.. homo's hebben vaak (lekkere) wijven als vrienden dus jij kan al die mokkels playen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter een boeler broer hebben inderdaad.
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, dood gaan we toch wel een keer.
Leven op het randje, die Steven.
Bij ons vaak 2 broertjes die mij de laatste seizoenen steeds uitlachten en ik die extreem gefrustreerd daarvan werd.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dan is de keuze van je broertjes opvallend idd.
Mijn moeder is voor Feyenoord, m'n pa voor Ajax. Altijd ruzie hier vroeger
Nestbevuiler jij.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa is voor az en mijn broer ook, mijn moeder doet alles om mij te irriteren qua voetbal dus is anti ajax
Ja, dat deed ik ook altijd bij m'n broertje die ook voor Feyenoord is.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons vaak 2 broertjes die mij de laatste seizoenen steeds uitlachten en ik die extreem gefrustreerd daarvan werd.
Wantquote:
Geo logica.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je, een boeler broer zou best chill kunnen zijn.. hij kan je altijd goed helpen mbt kleding, hij zal nooit met je vriendin vreemd gaan en het beste.. homo's hebben vaak (lekkere) wijven als vrienden dus jij kan al die mokkels playen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf prima kleden. Daar heb ik geen boelers voor nodig die me een leren cowboy broek met uitgesneden bilpartij willen aanhijsen.
Please enlighten me.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Je hebt homo's en je hebt flikkers.
Bestaan die nog ja?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Cheestos Chipito's toch weer gekocht en weer spijt..Kaise flips > alle kaaswormpjes.
Homo's, mannen van de mannenliefde die zich (redelijk) normaal gedragen, zich goed kleden, smaak hebben.quote:
Sinds ik bier drink maak ik de gains van mijn leven.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk sinds terug van fitness heerlijk aan de Desperados met limoen
Wacht maar tot je kinderen krijgt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef Happel het volgende:
Kijk. Ik kan dan wel in Amersfoort wonen. Het scheelt wel om gewoon een familie te hebben die, in zijn geheel, oorspronkelijk uit Rotterdam komt. Geen gezeik dus met mensen die voor een andere club zijn.
Dit dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef Happel het volgende:
Kijk. Ik kan dan wel in Amersfoort wonen. Het scheelt wel om gewoon een familie te hebben die, in zijn geheel, oorspronkelijk uit Rotterdam komt. Geen gezeik dus met mensen die voor een andere club zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |