Oh my Goooooood lees het topic eens door.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist, vertel
drama, roddels
HELD!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:26 schreef Panic_A het volgende:
De docu last days here staat nu op youtube.
Die heb ik een paar dagen geleden op cd gekocht. Lekkere plaat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:30 schreef Panic_A het volgende:
Ik was ook al een week op zoek, bij toeval vond ik hem gewoon op youtube.
Daarna spot ik de dubbel lp first daze here voor een spotprijsje, leuk avondje zo.
quote:
Deze heb ik zelf in de (misschien) lijst staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:28 schreef emokid het volgende:
Zijn er nog goede stoner/doom concerten binnenkort? Last.fm event recommendations werkt niet echt..
11 oktober Fu Manchu in Eindhovenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Deze heb ik zelf in de (misschien) lijst staan.
7 sept: Creature With The Atom Brain (DB's Utrecht)
18 oct: Crippled Black Phoenix (Tivoli, Utrecht)
19 oct: Ufomammut (Ekko, Utrecht)
29 oct: Tame Impala (Paradiso, Amsterdam)
HOMO'S!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:32 schreef On het volgende:
Die nieuwe van Neurosis gaat dus 'emotioneel zwaar' worden. Daar hou ik wel van.
Op Incubate in Tilburg staat een hoop leuks (oa. Conan, Ides of Gemini, Ortega, Ramesses, Lesbian, Stinking Lazaveta, Mogwai).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:28 schreef emokid het volgende:
Zijn er nog goede stoner/doom concerten binnenkort? Last.fm event recommendations werkt niet echt..
mijn broertje en zijn deerntje welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh dat blues pills klinkt potentieel erg leuker stond hier in het park een rij van heb ik jou daar voor het RTL viert de zomer festival... had niet gedacht dat daar nog mensen naartoe zouden gaan
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
mijn broertje en zijn deerntje wel
ja wij zijn wel redelijke contrasten op muziekgebiedquote:
Nouja hij heeft er niet zulk leuk weer bij ... telkens van die prutbuitjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja wij zijn wel redelijke contrasten op muziekgebied
op een paar standaard bandjes als Metallica etc.. na
Leuk! Ik had de Duitse stream gemist, maar was erg benieuwd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:26 schreef Panic_A het volgende:
De docu last days here staat nu op youtube.
Volgens mij is mijn zus daar nog heen geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
er stond hier in het park een rij van heb ik jou daar voor het RTL viert de zomer festival... had niet gedacht dat daar nog mensen naartoe zouden gaan
het is wel een pracht line-upquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn zus daar nog heen geweest.![]()
Weet ook niet waarom ze ging. Ze is echt niet zo iemand die dit soort muziek luistert, misschien met uitzondering van Racoon en Bløf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is wel een pracht line-up
14:00 uur: Terrein open
14:30 uur: Krystl
15:20 uur: Alain Clark
16:25 uur: Gers Pardoel
17.15 uur: Xander De Buisonjé
18.20 uur: VanVelzen
19.25 uur: Ilse DeLange
20.30 uur: Racoon
21.35 uur: DI-RECT
22.40 uur: BLØF