Was het nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Margo37 het volgende:
Dan zou het eerlijk zijn om de logs erbij te zetten waarom opa zo reageert, bedreigingen komen niet uit de lucht vallen
Hij wordt al maanden uitgemaakt voor pedo, kinderlokker, hij mag zijn rug breken, hij mag een heart attack op stream krijgen, hopen dat ajax verliest dat opa zich dan misschien wel verhangt etc etc de verhoudingen zijn totaal zoek, knetter de knetter gek.
Dan is het helemaal simpel: het mag allebei nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:39 schreef Margo37 het volgende:
Is me al heel lang duidelijk Lavenderr, ik geef alleen aan dat het niet van 1 kant komt en als het ene wel "zou" mogen het andere ook eerlijk zou zijn, niks meer niks minder.
Dit is het Kiekenkot-subforum.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:
Het meeste vuurwerk rondom dat vroegoude echtpaar speelt zich hier af?
Dat is toch een soort van forum waar ze nog strenger zijn dan yvonne en Danny samen?quote:
Volgens mij is dat een forum waar ze het als 'vorem' schrijven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch een soort van forum waar ze nog strenger zijn dan yvonne en Danny samen?
ja of een anto of een klaagmuur forum en ga zo maar door,maar dat is allemaal offtopic.quote:
En afgesloten ook. Dat moet een lust voor het lezende oog zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is dat een forum waar ze het als 'vorem' schrijven.
niet meer naar opa kijken dan ,doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En afgesloten ook. Dat moet een lust voor het lezende oog zijn.
Maar meer on topic ... wie kan mij eens helder uitleggen wat nu de aantrekkingskracht is van een vroegoude man in een stoel? Ik heb ooit een minuutje van een YTfilmpje van deze man gezien, en toen viel ik in slaap. Daar is toch niets interessants aan?
Of zit de aantrekkingskracht 'm vooral in alle gedoe eromheen?
Zoals ik schreef: ik heb ooit een minuutje van een YT gezien, toen had ik het er al mee gehad. Vandaar dus dat ik benieuwd ben wat anderen hier wél in zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:53 schreef Goofy16 het volgende:
niet meer naar opa kijken dan ,doe ik ook niet.
Ik weet het ook niet. Het is zo'n man waardoor ik, als hij naast me zou wonen, eerst aan de deur zou gaan staan luisteren of hij niet toevallig ook in de portiek is als ik naar buiten zou willen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
Maar meer on topic ... wie kan mij eens helder uitleggen wat nu de aantrekkingskracht is van een vroegoude man in een stoel? Ik heb ooit een minuutje van een YTfilmpje van deze man gezien, en toen viel ik in slaap. Daar is toch niets interessants aan?
Dat is zo nu en dan wel onderhoudendquote:Of zit de aantrekkingskracht 'm vooral in alle gedoe eromheen?
En is daar dan wel wijs uit te maken?quote:
Er blijft natuurlijk wel het één en ander verhuld, het schijnt er op diverse chats en anti-chats stevig aan toe te gaan, maar dat houdt het natuurlijk wel spannend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is daar dan wel wijs uit te maken?
Maar we willen de ins en outs, wij willen ook lachen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er blijft natuurlijk wel het één en ander verhuld, het schijnt er op diverse chats en anti-chats stevig aan toe te gaan, maar dat houdt het natuurlijk wel spannend.
Nah, sommige dingen wil ik gewoon niet weten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar we willen de ins en outs, wij willen ook lachen.
Pearlbitch zal het wel uit kunnen leggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:04 schreef Copycat het volgende:
Maar van de die-hardfans kan vooralsnog niemand de fascinatie met deze vroegoude man in stoel uitleggen?
Dan mis je een hoop hoor ..wie de stream niet volgd mist de helft of zelfs meer ..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:02 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
nee ik kijk niet ,ik lees wel ja ,want dit opa topic is echt wel humor,leuker als de streams in ieder gaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |