quote:
Moet je teleurstellen kijk niet de hele avond, kom daar af en toe aanwaaaien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:44 schreef Copycat het volgende:
Beter dan.
Even goed als.
![]()
Maar kun jij me een kijkje geven in jouw fascinatie met deze man, Poezewoes? Wat maakt deze vroegoude man interessant voor jou om avond aan avond naar te kijken?
Of is het idd meer het gedoetje eromheen, met die chats?
Maar dit is het foute antwoord! Je moet Cc enthousiast maken, niet haar nog verder af laten knappen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm ja
Ik kan wel alvast een aftrapje geven wat met het meeste stoort aan die stream en dat is verrassend genoeg niet de ongebruikelijke handplaatsingsgewoontes van de oude man.
Het is het geluid.
Die stream is absoluut niet te bekijken met het geluid aan. Als die ouwe niet loopt te blaffen schreeuwt die papegaai er dramatisch hard doorheen. De gehele muziekkeuze is van een bijpassend niveau, doorspekt met allerhande smartlapachtige nummers waarvan je je afvraagt waarom iemand ze uberhaupt op plaat heeft durven vastleggen.
Ik voel me bijna Tong die een culinaire recentie schrijft over de tentjes in Zaltbommel.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Moet je teleurstellen kijk niet de hele avond, kom daar af en toe aanwaaien.
De meeste dingen lees ik op fok, want daar wordt hij in de gaten gehouden, ken de man alleen beetje langer dan alle mensen die hier posten over hem.
Speciaal voor jou dan....quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef beequeen het volgende:
OMG, weer bijna naakt.
Ja Heidi, ze staan hoog opgestapeld.
Getverquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
En daar istie inderdaad, en de eerste blik vandaag op Oops goddelijk bruinverbrande lichaam!![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij al bezopen.quote:
Ik hoop op een vurig betoog van een van de fans om mij en Cc juist van het bijzondere van de opastream te overtuigenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dit is het foute antwoord! Je moet Cc enthousiast maken, niet haar nog verder af laten knappen.
Maar dat is best moeilijk vrees ik met deze recente capsquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop op een vurig betoog van een van de fans om mij en Cc juist van het bijzondere van de opastream te overtuigen
Nee...nog 5 biertjes extraquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe fascinerend ook allemaal, zullen we het over die ouwe mopperkont hebben ipv over elkaar?
Dit is toch vrij 'speciaal'?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat is best moeilijk vrees ik met deze recente caps
Dat shirtje hangt er een beetje verdacht bij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is gewoon een soort verkapte screenlock, zou er iets besproken worden?
Als ouwe-fan moet je toch weten dat hij nu stamppot eet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is gewoon een soort verkapte screenlock, zou er iets besproken worden?
Normaal doet ie dat toch heel ranzig on-camquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ouwe-fan moet je toch weten dat hij nu stamppot eet?
Wees blij dat het hangtquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat shirtje hangt er een beetje verdacht bij.
Yeps, in zijn ranzige shirt waar hij al een aantal dagen mee in de tuin zit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
Normaal doet ie dat toch heel ranzig on-cam
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, maar even een tweet uitgegooit voor deze happening
Dan maak ik even een capje van dit fraaie stilleven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, maar even een tweet uitgegooit voor deze happening
Die streepjes op de leuning staan voor het aantal biertjes die hij genuttigd heeft?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan maak ik even een capje van dit fraaie stilleven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die streepjes op de leuning staan voor het aantal biertjes die hij genuttigd heeft?
Ik denk voor het aantal uren dat hij in zijn stoel doorbrengt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
Die streepjes op de leuning staan voor het aantal biertjes die hij genuttigd heeft?
Okay, maar wát maakt dat je af en toe daar aanwaait? Wat trekt je aan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:50 schreef Poezewoes het volgende:
Moet je teleurstellen kijk niet de hele avond, kom daar af en toe aanwaaaien.
De meeste dingen lees ik op fok, want daar wordt hij in de gaten gehouden, ken de man alleen beetje langer dan alle mensen die hier posten over hem.
Ik vind dit geen positieve bijdrage aan deze voortreffelijke reeks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou me stil, sorryquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dit geen positieve bijdrage aan deze voortreffelijke reeks.
Ik neem aan dat het PB is. Die is er fanatiek genoeg voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
Wie doet eigenlijk dat youtube kanaal van opaatje?
leeftijd 35 jaar?
En dat wil ik dus echt weten: WAAROM!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het PB is. Die is er fanatiek genoeg voor.
Ik zie daar een grote inkomstenbronquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Pearlbitch doet het imo gewoon uit een vreemd soort gevoel van humor. Dat doet ze trouwens wel goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
En dat wil ik dus echt weten: WAAROM!!!!!
PB, kun je ons je fascinatie / preoccupatie met Opa uitleggen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
De merchandise van die ouwe. Weet je niet hoe ze binnenloopt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
En dat wil ik dus echt weten: WAAROM!!!!!
AJAX spul is er niets bijquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
De merchandise van die ouwe. Weet je niet hoe ze binnenloopt?
Dat deed ze ook met ene Ome Joop van usenet. Die schold iedereen verrot en zij hem maar de hemel inprijzen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
En wat Cc zegt. Ik denk ook dat PB dit enthousiasme voor deze man speelt en ben ook meer benieuwd naar de echte fans van Opa.
Apartquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed ze ook met ene Ome Joop van usenet. Die schold iedereen verrot en zij hem maar de hemel inprijzen.
Opa en oma lezen hier meequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Oma heeft de inkepingen in de leuning stiekem bedekt. Ik denk dat HidiHo toch gelijk had.
Ze zitten ook weleens op cam4 heb ik gehoordquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Oma heeft de inkepingen in de leuning stiekem bedekt. Ik denk dat HidiHo toch gelijk had.
Uhumquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zitten ook weleens op cam4 heb ik gehoord
Dat dacht ik ook altijd. Maar om dat jaren vol te houden? Zo bizar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pearlbitch doet het imo gewoon uit een vreemd soort gevoel van humor. Dat doet ze trouwens wel goed.
De echte fans, die wil ik horen!
Geen idee, was gewoon livequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Welk kamp verspreidde deze lasterlijke info?
min of meer jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Cam4 is toch ranzigheid, min of meer?
Hij leest nu FOK!.quote:
Ja hij moet nog langer mee hé...voor zijn fansquote:
quote:
Ja heks, die ouwe kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Toverheks het volgende:
Sommige worden maar triester en triester
Solliciteer je nu alweer naar het ModSchap BQ???? met je on-topic, maak ik zelf wel uit, neem nog een wijndje meid, of was wijntje met een Tquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja heks, die ouwe kan er ook niks aan doen.
En nu weer On-Topic, okay?
Hey Cc, ben maar van 1 iemand FAN en er zwaarverliefd op en dat is mijn kleindochter dus dat, maar mag Opa graag, gewoon een man met het hart op de tong,en een AJAXFAN in hart en nieren dus dat zit helemaal geramd......... die zich niet mooier voor doet dan ie is, en ach als die man wil streamen moet ie lekker zelf weten, en als je wilt kijken moet je ook allemaal zelf weten, niks moet alles mag he...........maar het naar beneden halen, onwaarheden het internet op smijten, waar die man al allemaal niet van beschuldigt is ppfffttttt gewoon triest terwijl de mensen die zo een grote bek hebben zelf niet gelukkig zijn in hun/haar leven.quote:
Heidi, vertel! Ook de non-streamers hebben recht op info.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
Hé...dit is toch COS?
Mag hij nou ook al kommentaar geven op users?
Ik ben een snotneus die pas komt kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Heidi, vertel! Ook de non-streamers hebben recht op info.
Ofzo.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef Copycat het volgende:
Je kleindochter!
Is al een hele meid, natuurlijk!
Mijn zoektocht naar de echte vroegoude opa-fan duurt voort!
Yeps, en huppelkut moet haar bek houden. Die hep geen vent dus geen recht van spreken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben een snotneus die pas komt kijken![]()
* HiDiHo voelt zich vereerd
Bee wil je met me trouwenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yeps, en huppelkut moet haar bek houden. Die hep geen vent dus geen recht van spreken.
Hou op jij...ik krijg maagpijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:06 schreef Houtvester het volgende:
[..]
ja hidi oop zit ook op cam4 die zat laatst nog op de chat van miriam1972 of zo ..
Dat is off-topic.quote:
je bent echt goed op de hoogte hequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:06 schreef Houtvester het volgende:
[..]
ja hidi oop zit ook op cam4 die zat laatst nog op de chat van miriam1972 of zo ..
Je moet er ook bij blijven Lavenderr, gewoon dag en nacht hier turen kan je ook het draadje niet kwijt raken............quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
*draad kwijt is
zullen we weer op dit fenomeen reageren ipv op elkaar ?
Wil, je zoon!!!! Niet zijn zoon dus.quote:
Volgens de algemene voorwaarden van fok is het toch niet gewenst om op de man te spelen ,quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent echt goed op de hoogte heje heet niet voor niks vieze Jantje
Hoe is dat nou Hout, al je vrije dagen opofferen om Opa maar in de gaten te houden, echt zit je nu al in de middag klaar met je PCtje en je vieze wijsvingertje op de REC Knop??? echt het is lekker weer buiten hoor, ga eens een strandwandeling maken, of leuk met je vrouw wat doen, want om heel je vakantie aan Opa op te offeren, zonde man daar heb je toch het hele jaar zo hard voor moeten werken voor die bouwvak vakantie.
On-Topic......Opa heeft altijd vakantie heerlijk hoor en zit overdag lekker met zijn vrouw te genieten van zijn tuin en het heerlijke warme zonnetje.
Sopelen???? nooit van gehoord, en voor jou info droeftoetertje was hele dag lekker zwemmen met mijn meiden en mijn kleine mini meisje, dat al de hele week, ja ja ik weet het werk niet maar heb een zwaar zwaar leven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:20 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Volgens de algemene voorwaarden van fok is het toch niet gewenst om op de man te sopelen ,
Daarom zit jij nu ook te reageren zeker Tita ga zeelf ff leker naar buiten ...zonde van je tijd joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |