De merchandise van die ouwe. Weet je niet hoe ze binnenloopt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
En dat wil ik dus echt weten: WAAROM!!!!!
AJAX spul is er niets bijquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
De merchandise van die ouwe. Weet je niet hoe ze binnenloopt?
Dat deed ze ook met ene Ome Joop van usenet. Die schold iedereen verrot en zij hem maar de hemel inprijzen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
En wat Cc zegt. Ik denk ook dat PB dit enthousiasme voor deze man speelt en ben ook meer benieuwd naar de echte fans van Opa.
Apartquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed ze ook met ene Ome Joop van usenet. Die schold iedereen verrot en zij hem maar de hemel inprijzen.
Opa en oma lezen hier meequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Oma heeft de inkepingen in de leuning stiekem bedekt. Ik denk dat HidiHo toch gelijk had.
Ze zitten ook weleens op cam4 heb ik gehoordquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Oma heeft de inkepingen in de leuning stiekem bedekt. Ik denk dat HidiHo toch gelijk had.
Uhumquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zitten ook weleens op cam4 heb ik gehoord
Dat dacht ik ook altijd. Maar om dat jaren vol te houden? Zo bizar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pearlbitch doet het imo gewoon uit een vreemd soort gevoel van humor. Dat doet ze trouwens wel goed.
De echte fans, die wil ik horen!
Geen idee, was gewoon livequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Welk kamp verspreidde deze lasterlijke info?
min of meer jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Cam4 is toch ranzigheid, min of meer?
Hij leest nu FOK!.quote:
Ja hij moet nog langer mee hé...voor zijn fansquote:
quote:
Ja heks, die ouwe kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Toverheks het volgende:
Sommige worden maar triester en triester
Solliciteer je nu alweer naar het ModSchap BQ???? met je on-topic, maak ik zelf wel uit, neem nog een wijndje meid, of was wijntje met een Tquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja heks, die ouwe kan er ook niks aan doen.
En nu weer On-Topic, okay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |