quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis van eerdere uitspraken lijkt het er niet op dat de relatie onherstelbaar beschadigd is.
I knowquote:
I'll take that as a compliment.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
I know. En van mij hoeft Air niet eens dood, om nog maar een verschil tussen mij en T aan te merken.
Fideel van je!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:45 schreef Litpho het volgende:
I know. En van mij hoeft Air niet eens dood, om nog maar een verschil tussen mij en T aan te merken.
Van T hoeft Air ook niet doodquote:Op maandag 23 juli 2012 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Seks mag wel moet vies zijn, maar vieze dingen niet.
Ik kan me niet voorstellen dat je B. en mij als onderdeel van een onuitgesproken weddenschap hebt gemeet. Dus stiekem moet je ons altijd al gekend hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige R&P'ers die ik ooit heb gemeet of kende ik al of was omdat de rest niet geloofde dat ik het durfde...
Rigor mortis.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ik wil Air ook niet dood. Wat heb ik dan aan hem he.
Ik maak nog een keer zo'n barkrukopmerking en Samzz glijdt gewoon weer mijn kant op hoor.quote:
Fideel is dan ook een tof woord.quote:
Absoluut. Een TD-waardig woord.quote:
That must be it.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je B. en mij als onderdeel van een onuitgesproken weddenschap hebt gemeet. Dus stiekem moet je ons altijd al gekend hebben.
Hebben jullie T. gemeet?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Litpho het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je B. en mij als onderdeel van een onuitgesproken weddenschap hebt gemeet. Dus stiekem moet je ons altijd al gekend hebben.
Nou, ik hoor het wel wanneer die denkbeeldige date nou eindelijk eens plaatsvindtquote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak nog een keer zo'n barkrukopmerking en Samzz glijdt gewoon weer mijn kant op hoor.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fideel is dan ook een tof mieters woord.
Power to the kliekjes!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:49 schreef Litpho het volgende:
De mensen die ik niet eerder in de R&P SC had gezien hebben het niet echt lang volgehouden, wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |