Ik weet het niet, ik vraag het aan jou.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou dit in godsnaam echt zijn?
Ik denk dat het gewoon een hoax is, stunt.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vraag het aan jou.
Het is heel vervelend voor die vrouw maar het is jammer dat ze zo groots verkondigd dat iedere aanraking met een gids een demonische kracht is die je zou moeten voorkomen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:11 schreef Manke het volgende:
[..]
Ze had contact met ze via de pendel, daarna telepathisch. Eerst waren ze liefdevol en 1 beweerde haar man te zijn uit een vorig leven. Later begonnen ze te schelden en haar uit te lachen dat ze geloofde in reïncarnatie.
[..]
Nog niet, neebij haar was het ook heel lang zo, zoals het nu bij jou is (positief, behulpzaam, begripvol, liefdevol)
Je hebt een e-reader, je zou haar gratis ebook moeten lezen (betrayed by her guardian angel), vond het wel vermakelijk en het is zo uit.
ik krijg altijd een heel fijn gevoel en tranen in mijn ogen als er contact is.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef Manke het volgende:
[..]
Dat is idd haar ervaring, die gidsen voelden bij haar zo goed en liefdevol, het bleken kwade geesten te zijn en nu waarschuwt ze mensen.
Geen idee hoe het voelt heb er geen ervaring mee, ben wel benieuwd naar jouw ervaring.
Nee, zo is ze niet. Ze kreeg dacht ik als eerste contact met haar gids via een psychic, ze geloofde ook in de new age ideeën. Lees d'r boek (als je zin hebt), gaat over haar wandel met haar gidsen, pas aan het eind wordt het negatief.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is heel vervelend voor die vrouw maar het is jammer dat ze zo groots verkondigd dat iedere aanraking met een gids een demonische kracht is die je zou moeten voorkomen.
Dat is totaal niet te rijmen met mijn ervaringen, ik vermoed ook dat de insteek anders is die zij wilde, ze wilde er iets uithalen om zichzelf hoger op de spirituele ladder te plaatsen, of ander gewin voor ogen. Als je die insteek hebt dan ga je ook krijgen wat je wilt, als je prestaties zoekt om je huidige leven op te krikken voor uiterlijk vertoon dan roep je de lagere aardsgebonden geesten aan.
Serieus?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:36 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik krijg altijd een heel fijn gevoel en tranen in mijn ogen als er contact is.
ik hoef ze alleen maar via gedachten te roepen
En dan is het wel waar?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:11 schreef Manke het volgende:
[..]
Ze had contact met ze via de pendel, daarna telepathisch. Eerst waren ze liefdevol en 1 beweerde haar man te zijn uit een vorig leven. Later begonnen ze te schelden en haar uit te lachen dat ze geloofde in reïncarnatie.
Ja, ik ookquote:Op zondag 29 juli 2012 18:36 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik krijg altijd een heel fijn gevoel en tranen in mijn ogen als er contact is.
ik hoef ze alleen maar via gedachten te roepen
en als je slechte ervaringen hebt, waren het niet je gidsen in ieder geval..quote:Op zondag 29 juli 2012 19:13 schreef Manke het volgende:
[..]
Nee, zo is ze niet. Ze kreeg dacht ik als eerste contact met haar gids via een psychic, ze geloofde ook in de new age ideeën. Lees d'r boek (als je zin hebt), gaat over haar wandel met haar gidsen, pas aan het eind wordt het negatief.
[..]
Serieus?Kan me er niks bij voorstellen, als ik dat doe word ik uitgescholden door m'n stemmen
oh tof om te horen! heb nog nooit wat gehoord over hoe andere mensen het ervarenquote:
Je gelooft elke keer wat je uit komt lijkt het wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:18 schreef Manke het volgende:
[..]
Dan is wat waar?![]()
Haar verhaal? Ja, hoef je niet te geloven natuurlijk.
Nee, dat waren ze ook nietquote:Op zondag 29 juli 2012 19:18 schreef valandil25 het volgende:
[..]
en als je slechte ervaringen hebt, waren het niet je gidsen in ieder geval..
probeer het eens, en als je ergens nog angst hebt doe het dan smiddags als je gewoon op de bank zit..
Ja, een heel liefdevolle aanwezigheid.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:20 schreef valandil25 het volgende:
[..]
oh tof om te horen! heb nog nooit wat gehoord over hoe andere mensen het ervaren![]()
jij ook precies hetzelfde dus?
Ja, ik vraag op bepaalde momenten ook echt om bijstand, en dan krijg ik dat ook. Ook bevestiging.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:20 schreef valandil25 het volgende:
[..]
oh tof om te horen! heb nog nooit wat gehoord over hoe andere mensen het ervaren![]()
jij ook precies hetzelfde dus?
ja mooi is dat, je barst gelijk van de energie..quote:Op zondag 29 juli 2012 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, een heel liefdevolle aanwezigheid.
Waarom zou het me uitkomen? Omdat ik zou willen dat alles demonisch is? Nee, juist niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je gelooft elke keer wat je uit komt lijkt het wel.
Waarom geloof je haar?
Iemand waar je meteen verliefd op werd. Heel zachtaardig.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik vraag op bepaalde momenten ook echt om bijstand, en dan krijg ik dat ook. Ook bevestiging.
Veel activiteit aan m'n hoofd, en dat hele heftige liefdesgevoel. Ik kan het eigenlijk niet anders omschrijven.
ja ik vraag ze ook wel eens om bevestiging, in mijn beleving als ze dingen bevestigen, dan sturen ze een overweldigend liefdes gevoel op je af.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik vraag op bepaalde momenten ook echt om bijstand, en dan krijg ik dat ook. Ook bevestiging.
Veel activiteit aan m'n hoofd, en dat hele heftige liefdesgevoel. Ik kan het eigenlijk niet anders omschrijven.
je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou je niet al te veel aan naampjes als demonen en new age hechten..quote:Op zondag 29 juli 2012 19:28 schreef Manke het volgende:
[..]
Waarom zou het me uitkomen? Omdat ik zou willen dat alles demonisch is? Nee, juist niet.
Ik geloof wat ik ervaar, net zoals jullie allemaal.
Ik geloof haar, omdat ik contact met haar heb en d'r boek heb gelezen en zij veel meer ervaring heeft met demonen dan ik.
Schamen omdat jij dat nodig vindt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe krijg je het je bek uit . Echt. Ga je diep schamen
Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kan het een zinvol doel zijn om gruwelijk vermoord te worden?
New Age is de religie van vandaagquote:Op zondag 29 juli 2012 19:38 schreef valandil25 het volgende:
[..]
je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou je niet al te veel aan naampjes als demonen en new age hechten..
dit zijn slechts woorden en dat plaatst dingen al snel in hokjes.
er zijn nu eenmaal bewuste wezens en onbewuste, maar uiteindelijk zijn we ook deel van elkaar, dus laat t idee van demonen lekker varen is mijn tip..
Hoe kun jij 6 miljoen mensen dioe je niet kent, persoonlijk nemen???quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel mij hoe je 6 miljoen vermoorde mensen niet persoonlijk kan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |