Oh jah! WW....quote:
Ja ik dacht ook vandaag, zeker nu ik mn loon heb gezienquote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat we vandaag MVP kregen, vorige keer was 12 weken terug (3 periodes)
Je geeft leiding aan de kassa-afdeling.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:25 schreef Yea het volgende:
Wat houdt Teamleider Verkoopafhandeling bij AH precies in? Ik kan hier niet genoeg informatie over vinden op de website.
Nope. Kan niet anders helaas.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef joey_k het volgende:
-prijswijzigingen-
Hoe gaan jullie hier mee om?
De afgelopen weken is het iedere dag wel weer raak; de prijswijzigingen staan in Plaza.
Wij printen met Hp2015 laserprinters, en die willen maar niet op het voorgeperforeerde papier printen. Steevast printen ze over de scheurlijnen waardoor je halve stickers hebt.
Een hele tijd terug hebben we hiervoor een foto snij apparaat aangeschaft om zo een bertje netjes de stickers te kunnen snijden. Helaas heeft een of andere debiel het apparaat vernaggeld waardoor het niet meer goed kan snijden.
Nu zitten we dus weer met een schaar de stickers uit te knippen.
Op scc al meerdere malen gevraagd of de printerinstellingen gewijzigd kunnen worden, maar dit schijnt nogal moeilijk te zijn
Kan het echt niet anders??
Het scheuren van de WW stickers valt idd mee, alleen het printen ervan is zwaar k*t!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:37 schreef UncleSam het volgende:
Bij WW valt het scheuren toch wel mee. Eerst horizontaal scheuren en dan verticaal, dan blijft alles mooi op volgorde.
DNAH kaartjes is pas rot, er zit daar veel meer witte randjes omheen.
Nee toeslaguren moet je daar niet bij optellen. Ik dacht bij all-inners datje TVT erbij moet optellen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:25 schreef Dumpafval het volgende:
Zijn de uren achter ''GEWERKT'' de daadwerkelijke uren die je hebt gewerkt? Of moet ik daar ''TOESLAGUREN'' bij optellen?
Klopt, bij all-in is het gewerkt + TVT.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:06 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Nee toeslaguren moet je daar niet bij optellen. Ik dacht bij all-inners datje TVT erbij moet optellen.
http://www.nu.nl/economie(...)arktmedewerkers.htmlquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we extra loon van afgelopen jaar? Staat op nu.nl
Wij hebben die update nog niet, maar ik denk dat 't puur voor de handigheid is. Heeft geen verbinding met MOMO denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:52 schreef joey_k het volgende:
Hé, Cross heeft een update gehad naar 3.9!
Nieuw gespot; "Klantenbestellingen".
Hmm, maar hoe werkt dat? Bestelling erin gezet maar dan?
Ik zou zeggen dat de update automatisch is gegaan, aangezien ik niet handmatig heb geupdate.. Zag het toevallig aan een extra icoon in het eerste scherm als je cross opstart. (rechtsbovenin)..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij hebben die update nog niet, maar ik denk dat 't puur voor de handigheid is. Heeft geen verbinding met MOMO denk ik.
Je kan het ook zien dat jongeren daardoor minder intressant worden, en oudere eerder in de supermarkt kunnen blijven werken.quote:
Uhuh, was voor mij een reden om te "bedanken" voor een TL-functie...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:38 schreef jolletje het volgende:
Wat ik trouwens wel raar vind bij de AH qua lonen is dat een verkoper B die al 10 jaar bij de appie werkt zo'n beetje hetzelfde uurloon heeft als een teamleider. Tussen ASM - Teamleider en ASM - SM zit een veel groter verschil.
200% met een minimum van twee uur.quote:
Updates van cross gaan niet automatisch. Ik denk dat een medewerker van jouw filiaal dat gedaan heeft.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:37 schreef joey_k het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de update automatisch is gegaan, aangezien ik niet handmatig heb geupdate.. Zag het toevallig aan een extra icoon in het eerste scherm als je cross opstart. (rechtsbovenin)..
Dat snap ik wel, als je geen ASM of meer kan/wil worden dan zit je met een (oude) verkoper B functie en salaris niet slecht. Helemaal als je nog onder 'oud recht' valt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef joey_k het volgende:
[..]
Uhuh, was voor mij een reden om te "bedanken" voor een TL-functie...
Wel alle verantwoordelijkheid en ellende voor ¤0,40 p/u extra.
Wij hebben we een keer één gehad die stal euroshopper blikken bier (Sowieso, waarom dan euroshopperquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef einschtein het volgende:
Winkeldievegge aangehouden.
Altijd leuk, als ze je gaan bedreigen ook.
Hilarisch soms.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben we een keer één gehad die stal euroshopper blikken bier (Sowieso, waarom dan euroshopper) En toen hield een collega hem staande toen zij hij 'Ik poep in je tuin'
![]()
We hadden echt zoiets van 'wat zei hij nou?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |