Goede wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee het moet natuurlijk zijn mijn bord
gewoon online bestellenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Duitsland, moet ik écht binnenkort weer eens heen.. Coca-Cola Vanille!
Nee joh, gewoon naar Kleve of Brandenburg rijden en dan op de terugweg bij mij een biertje komen doenquote:
Online bestellen is goedkoperquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon naar Kleve of Brandenburg rijden en dan op de terugweg bij mij een biertje komen doen
Nou dan bestel je het maar onlinequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Online bestellen is goedkoper
Godver probeer kaartjes t fixen op vakantieveilingen, maar wil niet echt lukken
Myr heeft er 2 voor 9 en ik wil max 11 euro biedenMaar gaat me lukken, ik voel het!
quote:
Jij houdt wel van 10 maatjes meer?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Achteraf wel dom van me dat ik zo snel folde op die bluf van Evie
Ik bedoelde de bluf met betrekking tot de naalden in je tas.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:19 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Jij houdt wel van 10 maatjes meer?![]()
![]()
?? Huur jij alvast de takelwagen voor onze bruiloft?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de bluf met betrekking tot de naalden in je tas.
En ik wil niet trouwen, of jij moet heel veel geld gaan verdienen
Ik dacht inderdaad serieus dat je ze weleens bij kon hebben, en dan was Huppel niet te vertrouwen dus kon ik me maar beter een beetje gedeisd houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:28 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
niet met mij willen trouwen.. loser.. je mist nu wel mooi 180 kilo pure liefde
you bought it...
Heb ik een aangepaste douche voorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad serieus dat je ze weleens bij kon hebben, en dan was Huppel niet te vertrouwen dus kon ik me maar beter een beetje gedeisd houden.
En voor we gaan trouwen wil ik eerst kijken of we wel samen in de douche enzo passen he
Handig, maar kun je dan nog wel overeind komen? Want ik kan je niet tillen hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb ik een aangepaste douche voorKan je zelfs in zitten.. !!! is een zitbank van 2 meter breed onder de douche
met 5 douchekoppen!
Heb ik hendeltjes en een kiepstand voor!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Handig, maar kun je dan nog wel overeind komen? Want ik kan je niet tillen he
Ik geloof dat die foto is genomen nadat ze daar een bommetje deed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik dacht dat ze in Canada woonde
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat die foto is genomen nadat ze daar een bommetje deed.
Was eerst een meer
Uit angst dat ze op me gaat zitten zal ik dat maar beamen, ze is hartstikke liefquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar, ondanks die 180 kilo is ze wel hartstikke lief hoor
quote:
Jah ze vinden me liev.. ben net een soort van mamma voor zequote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh
Zwem je dan ook wel eens met dolfijnen, Evie?
Om van te houden al zeg ik het zelf.. botjes neuken niet lekker!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar, ondanks die 180 kilo is ze wel hartstikke lief hoor
Eens, vlees is goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Om van te houden al zeg ik het zelf.. botjes neuken niet lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |