die moet ik een keer halen danquote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens wil ik even melden dat de mango dream van coolbest naar de tropicana van vroeger smaakt
Dat niet, vroeg af, de vorige dag er laat op en daarvoor ook, veel bagage lopen zeulen en daarna op het gras van het Noorderplantsoen lopen chillen/frisbeeën/balletje gooienquote:
Geen idee, ik hoor uit betrouwbare bronnen dat tropicana nog wel in Duitsland te halen is.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
die moet ik een keer halen dan
Of punica oase, wat is daar mee gebeurt?
Bestaat nog!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
die moet ik een keer halen dan
Of punica oase, wat is daar mee gebeurt?
OK,quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat niet, vroeg af, de vorige dag er laat op en daarvoor ook, veel bagage lopen zeulen en daarna op het gras van het Noorderplantsoen lopen chillen/frisbeeën/balletje gooien
Moet beter kijken dan, zie het nooit staan in de supermarktquote:
Nou, laat ik het zo zeggen, ik ken een benzinestation dat nog Punica in de schappen heeft.. Ik weet niet waar je weg komt?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Moet beter kijken dan, zie het nooit staan in de supermarkt
Ik ben vrijquote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
OK,
Ik wordt moe van werken man, zo vroeg op.
(oja alle berichtjes van mensen die vrij zijn op facebook helpen ook niet echt.)
Limburg is dan ook geen nederlandquote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef Joysa het volgende:
Jamin hier verkoopt ook Punica.
En in Duitsland
Ik heb echt geen idee meer hoe dat smaakt, Punica. Alleen dat we het vroeger wel eens dronken en dat het in zware glazen flessen zat.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef Joysa het volgende:
Jamin hier verkoopt ook Punica.
En in Duitsland
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Duitsland, moet ik écht binnenkort weer eens heen.. Coca-Cola Vanille!
Ga gerust mee, ik weet wel een drankwarenhuis te vindenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
![]()
Een zeldzame mede-liefhebber!! Vanillecola is BAAS!! Dat ze dat niet meer hebben, zeg
Daar ben ik nog verontwaardigd over
Ik vond het wel iets hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
![]()
Een zeldzame mede-liefhebber!! Vanillecola is BAAS!! Dat ze dat niet meer hebben, zeg
Daar ben ik nog verontwaardigd over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me occupy your mind
As you do mine
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:12 schreef WasMachinator het volgende:
Wat was het een lekker boot weer vandaag zeg!
Van 2 tot 9, aan of op het water gezeten/gelegen, en ook nog eens bezoek gekregen tijdens het bbqenHopelijk heb je die OP de BBQ gelegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mijn bier stond er nog dus ik heb die beesten weggejaagdquote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk heb je die OP de BBQ gelegd![]()
![]()
Ik zeg het goed, en ik zeg het kortquote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
mijn bier stond er nog dus ik heb die beesten weggejaagd
Toch staat er een foutquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zeg het goed, en ik zeg het kort
Paardenvlees hoort op een bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |