Welk gevaar? Mij tegenkomen, dat is gevaarlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef PeZu het volgende:
janken om zoiets triviaals als geld terwijl het bespottelijker is dat deze mensen voor 25 euro een hoop gevaar riskeren
welk gevaar? je weet waarvoor die dingen geplaatst zijn toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Welk gevaar? Mij tegenkomen, dat is gevaarlijk.
Ze kunnen er ook vanaf blijven. Wat een ongelofelijk domme post van jou zeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef PeZu het volgende:
janken om zoiets triviaals als geld terwijl het bespottelijker is dat deze mensen voor 25 euro een hoop gevaar riskeren
dat ontken ik toch nergens, sterker nog ik zeg dat het dom van ze is, knetter hee wie maakt er nou een domme postquote:Op maandag 23 juli 2012 16:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook vanaf blijven. Wat een ongelofelijk domme post van jou zeg.
Maar vervolgens zeg je wel dat TS niet moet zeuren over geld. Terwijl ze er gewoon vanaf moeten blijven. Moet ik het nog meer uitkauwen voor je?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ontken ik toch nergens, sterker nog ik zeg dat het dom van ze is, knetter hee wie maakt er nou een domme post_!
als televisies ophangen met MTV aan?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:24 schreef Brentmeister het volgende:
Beter had je dievenafleiders geplaatst.
Maar eh, dit begrijp ik ook niet helemaal, ben jij verantwoordelijk voor die bliksemafleiders?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef LookAtMe het volgende:
Als je eigenaar bent van een heel flatgebouw kan je die 400 euro makkelijk betalen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar vervolgens zeg je wel dat TS niet moet zeuren over geld. Terwijl ze er gewoon vanaf moeten blijven. Moet ik het nog meer uitkauwen voor je?
Natuurlijk mag je een mening hebben. Maar dit slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
de wereld is niet zwart wit heur, een genuanceerde mening over een delict hebben mag best, of moet ik voor je uitkauwen dat het een vinden niet het ander uitsluit, droeftoeter
Dat wordt een wisse dood voor TSquote:Op maandag 23 juli 2012 16:25 schreef krullenbolletje het volgende:
het schijnt vrijdag te gaan onweren
en gelukkig ben jij de alles bepalende factor in mijn leven zodat ik al mijn beslissingen precies afstem op jouw beperkte gedachtegangquote:Op maandag 23 juli 2012 16:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je een mening hebben. Maar dit slaat gewoon helemaal nergens op..
mmmm...amateurquote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ontken ik toch nergens, sterker nog ik zeg dat het dom van ze is, knetter hee wie maakt er nou een domme post_!
Laatste tijd wel flink noodweer in Bulgarije, dus kan me voorstellen dat ze het goed kunnen gebruiken.quote:
goudstaven werken daar goed voorquote:Op maandag 23 juli 2012 16:24 schreef Brentmeister het volgende:
Beter had je dievenafleiders geplaatst.
Watch out, we got a badass over here.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Welk gevaar? Mij tegenkomen, dat is gevaarlijk.
Ik zie de relevantie van deze post niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef PeZu het volgende:
Jij bent zo iemand die bliksemafleiders niet durft aan te raken? Die dingen zijn geaard, weet je wel? Die aarde waar je heel de dag over heen loopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
welk gevaar? je weet waarvoor die dingen geplaatst zijn toch?
jou tegenkomen gevaarlijk wat dan heb je zon rotkop dat ze zich een rolberoerte schrikken?
Precies, TS huurt een flatje en dit is niet zijn kostenpost.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef LookAtMe het volgende:
Als je eigenaar bent van een heel flatgebouw kan je die 400 euro makkelijk betalen.
TS heeft een koopflatje en betaalt dus gewoon aan de VVE, waar hij dus ook lid van is. Net of het er toe doet dat de schade door meerdere mensen wordt gedeelt. Men moet met z'n teringpoten van andermans spullen afblijven! Daarnaast is het ook nog eens levensgevaarlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies, TS huurt een flatje en dit is niet zijn kostenpost.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef LookAtMe het volgende:
ja dat is precies wat daar staat ja, moeilijk heh verder kijken dan je neus lang isquote:Op maandag 23 juli 2012 20:59 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die bliksemafleiders niet durft aan te raken? Die dingen zijn geaard, weet je wel? Die aarde waar je heel de dag over heen loopt.
er staat ze een hoop gevaar riskeren niet perse voor hunzelfquote:Op maandag 23 juli 2012 19:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie van deze post niet.
Wat heeft deze TS met de gezondheid van de dieven te maken?
Shit man, wat zou FOK! zijn zonder jouw ijzersterke en messcherpe analysesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is precies wat daar staat ja, moeilijk heh verder kijken dan je neus lang is
een hoopje poepquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:08 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Shit man, wat zou FOK! zijn zonder jouw ijzersterke en messcherpe analyses
Nee. De koperen kabel is vlak boven de grond afgeknipt en daarna hebben ze heel hard getrokken zodat de muurklemmen eraf sprongen. Op drie of vier meter is de kabel gebroken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Mishu het volgende:
Dit is meer een soort prestige diefstal. Laten zien hoe goed je kan stelen, daken beklimmen enzo, pfjieuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |