Welk gevaar? Mij tegenkomen, dat is gevaarlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef PeZu het volgende:
janken om zoiets triviaals als geld terwijl het bespottelijker is dat deze mensen voor 25 euro een hoop gevaar riskeren
welk gevaar? je weet waarvoor die dingen geplaatst zijn toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Welk gevaar? Mij tegenkomen, dat is gevaarlijk.
Ze kunnen er ook vanaf blijven. Wat een ongelofelijk domme post van jou zeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef PeZu het volgende:
janken om zoiets triviaals als geld terwijl het bespottelijker is dat deze mensen voor 25 euro een hoop gevaar riskeren
dat ontken ik toch nergens, sterker nog ik zeg dat het dom van ze is, knetter hee wie maakt er nou een domme postquote:Op maandag 23 juli 2012 16:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook vanaf blijven. Wat een ongelofelijk domme post van jou zeg.
Maar vervolgens zeg je wel dat TS niet moet zeuren over geld. Terwijl ze er gewoon vanaf moeten blijven. Moet ik het nog meer uitkauwen voor je?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ontken ik toch nergens, sterker nog ik zeg dat het dom van ze is, knetter hee wie maakt er nou een domme post_!
als televisies ophangen met MTV aan?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:24 schreef Brentmeister het volgende:
Beter had je dievenafleiders geplaatst.
Maar eh, dit begrijp ik ook niet helemaal, ben jij verantwoordelijk voor die bliksemafleiders?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef LookAtMe het volgende:
Als je eigenaar bent van een heel flatgebouw kan je die 400 euro makkelijk betalen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar vervolgens zeg je wel dat TS niet moet zeuren over geld. Terwijl ze er gewoon vanaf moeten blijven. Moet ik het nog meer uitkauwen voor je?
Natuurlijk mag je een mening hebben. Maar dit slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
de wereld is niet zwart wit heur, een genuanceerde mening over een delict hebben mag best, of moet ik voor je uitkauwen dat het een vinden niet het ander uitsluit, droeftoeter
Dat wordt een wisse dood voor TSquote:Op maandag 23 juli 2012 16:25 schreef krullenbolletje het volgende:
het schijnt vrijdag te gaan onweren
en gelukkig ben jij de alles bepalende factor in mijn leven zodat ik al mijn beslissingen precies afstem op jouw beperkte gedachtegangquote:Op maandag 23 juli 2012 16:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je een mening hebben. Maar dit slaat gewoon helemaal nergens op..
mmmm...amateurquote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ontken ik toch nergens, sterker nog ik zeg dat het dom van ze is, knetter hee wie maakt er nou een domme post_!
Laatste tijd wel flink noodweer in Bulgarije, dus kan me voorstellen dat ze het goed kunnen gebruiken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |