Kan ik me ook nog wel herinneren, was indrukwekkend om te zien.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef speknek het volgende:
Ik weet nog toen een paar jaar terug zo'n shelfcloud over nederland scheurde. Ik zat toen toevallig naar buiten te kijken en zag hem van ver af aankomen denderen. Echt buitenaards.
Dat was deze zeker... Vind het nog steeds jammer dat die niet over Zeeland trok...quote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef speknek het volgende:
Ik weet nog toen een paar jaar terug zo'n shelfcloud over nederland scheurde. Ik zat toen toevallig naar buiten te kijken en zag hem van ver af aankomen denderen. Echt buitenaards.
Enschede, juli 2004quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was deze zeker... Vind het nog steeds jammer dat die niet over Zeeland trok...
Vanavond wordt het kut zeggen ze, dus ik hoop in ieder geval op zoiets. prachtig.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was deze zeker... Vind het nog steeds jammer dat die niet over Zeeland trok...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |