Ten Kortenaar wat een baas was dat. Ik was fan van die 'Oostenrijker'quote:Op zondag 29 juli 2012 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veldkamp, van der Geest, Schinkels, Haverkamp, van Helden, ten Kortenaar, Fausto de Malero....
21quote:
Van die lijnen is ook handig om te wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Binnenste lijnen. Buitenste lijnen zijn voor het dubbelspel.
Oh je bedoelt de telling21
Engelse stream is sneller denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef marcodej het volgende:
Waarom loopt jullie stream altijd voor op die van mij?
Er zitten heel veel IJslanders daar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:57 schreef debeterebob het volgende:
Gaan ze de naam van de IJslandse scanderen
Inderdaad wel knullig. Maar het lijkt me sowieso wel lastig om te bepalen of zo'n shuttle uit waait.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef TheArt het volgende:
Wat een inschattingsfout van de IJslandse tot slot
Uitwaaien in een zaalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad wel knullig. Maar het lijkt me sowieso wel lastig om te bepalen of zo'n shuttle uit waait.
Joh als ze dat nog niet gehaald had, mocht ze zich wel heel diep gaan schamenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA laatste 16 wat een feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |