Ik vind de Nederlandse naturalisatie in de sport meestal niet zo heel erg, omdat het bijna altijd een huwelijk met een Nederlander betreft. Zo ook hier. Al die naturalisaties in de atletiek bij elk land om maar zo goed mogelijke Afrikanen te krijgen, vind ik veel belachelijker.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Belachelijk dat die Yao Jie voor Nederland uit komt. Achterlijke praktijk om buitenlanders te naturaliseren om medailles binnen te slepen.
Is Kipketer Deen geworden voor de atletiek ?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse naturalisatie in de sport meestal niet zo heel erg, omdat het bijna altijd een huwelijk met een Nederlander betreft. Zo ook hier. Al die naturalisaties in de atletiek bij elk land om maar zo goed mogelijke Afrikanen te krijgen, vind ik veel belachelijker.
Veldkamp, van der Geest, Schinkels, Haverkamp, van Helden, ten Kortenaar, Fausto de Malero....quote:Op zondag 29 juli 2012 17:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Belachelijk dat die Yao Jie voor Nederland uit komt. Achterlijke praktijk om buitenlanders te naturaliseren om medailles binnen te slepen.
quote:Yuhan Tan @Yuhan_Tan
Saying a bad word during a match: Yellow card. Match fixing during the OLYMPICS: no punishment. Whats worse here? #madeinchina
quote:Yuhan Tan @Yuhan_Tan
Chinese world no.1 women doubles just lost in 19 min! Their match fixing has reached a new low point. #disgrace #badactors #madeinchina
Ik heb gehoord dat ze bij verlies een gunstigere tegenstander krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Geen idee! Kan iemand met kennis van zaken wat helderheid scheppen?
Ze wilden de andere chinezen ontlopen zodat ze samen de finale kunnen halen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Geen idee! Kan iemand met kennis van zaken wat helderheid scheppen?
schandaligquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:37 schreef oinkoink12 het volgende:
Update over het fixen van de pouleuitslagen.
kutchina, gewoon diskwalificeren
http://www.reuters.com/ar(...)dUSL6E8IVPW520120731
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |