SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
broekspijpen afknippen van die spijkerbroek en creëer je eigen mannenhotpantsquote:Op maandag 23 juli 2012 11:38 schreef leeell het volgende:
dus spijkerbroek of ritje naar andere locatie
quote:
ew neequote:Op maandag 23 juli 2012 11:38 schreef Beach het volgende:
[..]
broekspijpen afknippen van die spijkerbroek en creëer je eigen mannenhotpants
xoxoxquote:
ja straksquote:
prrrr, gelukkig dit jaar niet, met je "coming of age" had je waarschijnlijk uitgehuwelijkt geworden aan mo van de bakker op de hoek op je vakantie.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja strakswat een mooi weerrrrrrrr
OMG VORIG JAAR HAD IK MN LAATSTE WERKDAG BIJ DEEN EN ZOU IK MORGEN NAAR VERWEGGISTAN GAANNN OMGOMG
quote:
hmm, neequote:Op maandag 23 juli 2012 11:41 schreef leeell het volgende:
[..]
prrrr, gelukkig dit jaar niet, met je "coming of age" had je waarschijnlijk uitgehuwelijkt geworden aan mo van de bakker op de hoek op je vakantie.
Kawaii in de tt trekt weeaboos aanquote:
die is aan het fappen op dat plaatje van die 'kawaii nazi'quote:Op maandag 23 juli 2012 11:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Kawaii in de tt trekt weeaboos aan
ps waar is Peter nu dan
weet ik nietquote:Op maandag 23 juli 2012 11:56 schreef leeell het volgende:
oh, zit je al wel tegen de max van je internet aan dan ?
nee was met jou, zomaar douchen en niks mededelenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik was douchen wat is er mis met jullie mensen
weeabooquote:Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Klipnap het volgende:
Een kawaii nazi voor je topic.
[ afbeelding ]
Heb je utorrent? Zo ja, goed ingesteld?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wel verdorie, zoveel seeders en dan alsnog 8 uren voor de torrent klaar iswats met deze
Kan gebeuren beeb.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee was met jou, zomaar douchen en niks mededelen
nee bittorrentquote:Op maandag 23 juli 2012 11:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je utorrent? Zo ja, goed ingesteld?
lylquote:
nee het is muziek, 359 mb ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 11:58 schreef leeell het volgende:
maar een film van 8 uur om te downloaden, jeetje, dan is je internet wel erg traag, of je download een 1080p film uncompressed
haha watquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee het is muziek, 359 mb ofzodafuck
wrm, moet ik dat ook weer uitvogelen hoe dat werkt en alles heb geen tijd ja moet over uur weg en ik wil het nu hebben en op mn ipod zetten verdullemequote:
IS GWN HETZELFDE MAAR BETERquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm, moet ik dat ook weer uitvogelen hoe dat werkt en alles heb geen tijd ja moet over uur weg en ik wil het nu hebben en op mn ipod zetten verdulleme
wrm sowieso bittorrent kiezen, wats met jouquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm, moet ik dat ook weer uitvogelen hoe dat werkt en alles heb geen tijd ja moet over uur weg en ik wil het nu hebben en op mn ipod zetten verdulleme
zullen wij onze zippy sharenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef Beach het volgende:
Zoek een gewone download op zoals zippyshare of rapidshare van hetgeen je wilt hebben.
bittorrent heb ik al jaren jaaaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef leeell het volgende:
[..]
wrm sowieso bittorrent kiezen, wats met jou
tevens
Usenet
mensen die een toestel-leasen verdienen het om te stervenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bittorrent heb ik al jaren jaaa![]()
en en en wat is met dat toestellease, wat een achterlijkheid zeg![]()
e kan niet zoveel anders meer, tegenwoordig is het helemaal hip, wtf het is toch geen autoquote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef leeell het volgende:
[..]
mensen die een toestel-leasen verdienen het om te sterven
wil je maandverband? :$quote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef 2Happy4U het volgende:
kutklote internet pauper traag, word er ongesteld van
inderdaad lekker, betalen voor een mobiel die niet van jou is, en zo 3x de aanschafwaarde van het toestel zelf betalenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef Beach het volgende:
Toestellease lijkt me niet zo gek, na die 2 jaar wil je toch weer nieuw toestel.
ik weet niet of ik een nieuwe wilquote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef Beach het volgende:
Toestellease lijkt me niet zo gek, na die 2 jaar wil je toch weer nieuw toestel.
ja lkkr op me hoofd kkginger ;squote:
SGS2 , nu ontzettend voordelig door de release van de 3, en doet absoluut niet onder voor de rest.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet niet of ik een nieuwe wilmeh zie niet zoveel leuks, behalve de HTC One X of toch een iphone? :$
herkenbaarquote:Op maandag 23 juli 2012 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Broertje net: Kabeeeeeee ik wil schilderen.
Ik: Ja maar ik heb geen tijdddd
Broertje: ja maar ik wel
Vier en nu al zo bijdehadn
Dan kan ik net zo goed mn eigen toestel houden.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:04 schreef leeell het volgende:
[..]
SGS2 , nu ontzettend voordelig door de release van de 3, en doet absoluut niet onder voor de rest.
Graag een rekenvoorbeeld dat het echt duurder is dan een normaal abo waarvoor je het toestel zelf houdt.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef leeell het volgende:
[..]
inderdaad lekker, betalen voor een mobiel die niet van jou is, en zo 3x de aanschafwaarde van het toestel zelf betalen
ik wil wel een berekening met sim-only voor je makenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Graag een rekenvoorbeeld dat het echt duurder is dan een normaal abo waarvoor je het toestel zelf houdt.
Normaal betaal je 22,50 ofzo voor je abo + toestelquote:Op maandag 23 juli 2012 12:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Graag een rekenvoorbeeld dat het echt duurder is dan een normaal abo waarvoor je het toestel zelf houdt.
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:05 schreef leeell het volgende:
[..]
ik wil wel een berekening met sim-only voor je maken
jij onwetende weeaboo dat je weer in de marketingtrucs valtquote:
Ik ben meer iemand die op één of andere manier nooit een goedkoop abo met goede tel heeftquote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef leeell het volgende:
[..]
jij onwetende weeaboo dat je weer in de marketingtrucs valt
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand die op één of andere manier nooit een goedkoop abo met goede tel heeft
mijn situatie:quote:Op maandag 23 juli 2012 12:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand die op één of andere manier nooit een goedkoop abo met goede tel heeft
watquote:Op maandag 23 juli 2012 12:09 schreef leeell het volgende:
[..]
mijn situatie:
maandelijkse kosten : 7 euro
mobiel: Samsung Galaxy S2
Bellen : 8cent p/m
SMS: 6cent
mobiel internet: 3 cent per MB (gebruik toch overal wifi)
klaar
itunesquote:
samsung galaxy s2 tweedehands gesealed gekocht (280 ekkies)quote:
denk ik heul niet ik deel alleen mijn haatquote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]denken dat ik muziek koop via itunes
ik heb t gegoogled maar kon t niet vindenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom pluist mijn haar altijd ?en andere meisjes hun haren nooit? ik heb er al allemaal spul in gedaan? help xx wanhoopje
Als ik die 280 pak en deel door 24 maanden is het al bijna 12 euro p/m dus geen idee hoe je aan die 7 komt.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:13 schreef leeell het volgende:
[..]
samsung galaxy s2 tweedehands gesealed gekocht (280 ekkies)
rabobank als provider
profijt
owwh nja bedankt anyhowquote:Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb t gegoogled maar kon t niet vinden
Elke dag stijlen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom pluist mijn haar altijd ?en andere meisjes hun haren nooit? ik heb er al allemaal spul in gedaan? help xx wanhoopje
daarmee bedoelde ik enkel het abonnementquote:Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik die 280 pak en deel door 24 maanden is het al bijna 12 euro p/m dus geen idee hoe je aan die 7 komt.
pfff ik dacht alquote:Op maandag 23 juli 2012 12:17 schreef leeell het volgende:
[..]
daarmee bedoelde ik enkel het abonnement
Je moet wat overhebben voor je pluishaatquote:Op maandag 23 juli 2012 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gatverdarrie, dat is slecht voor haar en krullen>stijl haar
bij vodafone is een SG2 met een gelijkwaardig bel/sms/inet ratio 45 euro per maand na de kortingstermijnquote:
het pluist alleen aan de bovenkantquote:Op maandag 23 juli 2012 12:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor je pluishaat
dat is ook zoiets achterlijksquote:Op maandag 23 juli 2012 12:18 schreef leeell het volgende:
[..]
bij vodafone is een SG2 met een gelijkwaardig bel/sms/inet ratio 45 euro per maand na de kortingstermijn
Dat scheelt dan wel ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:18 schreef leeell het volgende:
[..]
bij vodafone is een SG2 met een gelijkwaardig bel/sms/inet ratio 45 euro per maand na de kortingstermijn
minder warm douchen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
heb'k ook weleens, vreemd datquote:Op maandag 23 juli 2012 12:31 schreef leeell het volgende:
ik zie je post wel in de index, maar niet hier bietsj
heeft dat kind niks beters te doenquote:
waarom geeft hij ze gewoon niet weg? zwakzinnig kutjochquote:Op maandag 23 juli 2012 12:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heeft dat kind niks beters te doen
al zijn games slopen maar COD houden wat een kut casual
babbyhuidquote:
Er staan alleen maar positieve reacties tussen kun je nagaan hoe triest het wel niet is.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom geeft hij ze gewoon niet weg? zwakzinnig kutjoch
moet mijn reactie ook nog eens goedgekeurd worden
sieg heil uguu~quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
sociale controlequote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vriend van ouders tegenkomen in de bus, hoe ga ik dezw lozen zo
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef Beach het volgende:
Snowbells wist je dat SuJu een liedje over mij heeft gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stap uit de bus en pak de volgende bus.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vriend van ouders tegenkomen in de bus, hoe ga ik dezw lozen zo
Goed idee.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Stap uit de bus en pak de volgende bus.
geen optie, dan in de middle of nowhere en ze denken dat ik naar werk ga dus ook zo raar danquote:Op maandag 23 juli 2012 12:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Stap uit de bus en pak de volgende bus.
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef Beach het volgende:
Snowbells wist je dat SuJu een liedje over mij heeft gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel leuk nummer tho
Wel oké qua nummer, ik ben alleen geen liefhebber van Japansquote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beach g wat vind jij trouwens van paparazzi?
waarschijnlijk dat kind uit de video van 2Hquote:
dat youtube filmpje bovenquote:
gr xquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat kind uit de video van 2H
oohhquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
2h4u is een aardige jongeman heb ik gemerkt.
Ziggo is wel kut overigens.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
dat gevoel wanneer wanneer we vrijdag ziggo alles in 1 extra krijgen
edit: 17 augustus pas blijkbaar fu fu
waarom dat nu weer ?quote:
Heuj KB, alweer thuis?quote:
gr grquote:
boku no picoquote:
kawaii :3quote:
kk op kk kleinequote:
madjellyquote:
Wacht, heet dat werkelijk het weeaboo & anime topic?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
heb niks tegen weeaboos hoor, gezellige mensen, post al een tijdje mee met het weeaboo & animé topic
neequote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht, heet dat werkelijk het weeaboo & anime topic?
tuul'k nietquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht, heet dat werkelijk het weeaboo & anime topic?
kawaii uguu~ :3quote:
ik heb trouwens geen idee wie mugi isquote:
autist, weeaboo, gaat mooi hand in handquote:
Vergeet 4kanker nietquote:Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
autist, weeaboo, gaat mooi hand in hand
alsof jij er niet op zitquote:
hoe ga je hem/haar noemen?quote:
vast asian CP he smeerlapquote:
alexander natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik mag het van jan pas een naam geven als het een bepaalde grootte heeftt.
silverquote:
hehe Jan heeft een kleinequote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik mag het van jan pas een naam geven als het een bepaalde grootte heeftt.
morgen iircquote:
Ik word 333 jaar hoor bebequote:Op maandag 23 juli 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg nee bijna bij.het heilige 33, straks sterft jan ook.op.die.leeftijd
ik wil je er wel bij helpenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef leeell het volgende:
ik wil dood op mn 27ste, dan hoor ik bij de groten der aarde
lekker naar strand 200 meter verderopquote:
deal with itquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:00 schreef Beach het volgende:
maar zodra ik het raam opendoe voor koele lucht stroomt het vol met muggen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekker naar strand 200 meter verderop
[..]
deal with it
ik heb er eentje thuis kan je lenen grquote:
gewoon hele nachten opblijvenquote:
Er zijn ergere verslavingenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
Beach help ik ben verslaafd aan Fantastic Baby en het gaat niet uit mijn hoofd
www.hahgay.comquote:
interesseert me nietquote:
hvj hoor xoxoxquote:
xoxquote:
Ja, niemand anders heeft zoietsquote:
Al die zangers acteren hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, niemand anders heeft zoiets![]()
Als je hem wilt zien acteren eens de film 71 Into the fire kijken.
Zou hij ook zo klein geschapen zoals de gemiddelde aziaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die zangers acteren he
En TOP straalt echt iets mannelijks uit.
Maar 1 manier om dat te ontdekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou hij ook zo klein geschapen zoals de gemiddelde aziaat?
Ik hoef het niet te ontdekkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar 1 manier om dat te ontdekken.
En ik denk het niet, daar is TOP tevoor
je bent er anders wel nieuwsgierig naarquote:
Nee ik maakte slechts een grapjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent er anders wel nieuwsgierig naar
Zou ik ook zeggen.quote:
Ik ook danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen.
O nee ik ben echt hommo.
/suicidequote:
jon snow is lekkerderquote:
hallo ik ben 26quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik val alleen maar op mannen die tussen de 20 en 35 zitten watsdeze
dat gevoel wanneer ik 19 benquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik val alleen maar op mannen die tussen de 20 en 35 zitten watsdeze
die andere is veel te hipster en weeabooquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die andere is veel te hipster en weeaboo
even winterslaap houden tot en met februari dan, houdoe xoxoxquote:
zie zn bril en zn aziaatquote:
Volgens die logica zou jij een Keltboo moeten zijnquote:
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens die logica zou jij een Keltboo moeten zijn
ik ben niet rozequote:
En ze werken ook harder.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Aziaten vind ik dan weer mooier dan negers.
aziatische meiden > meiden uit het midden-oosten > blanke meiden > hoop schijt >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> negerinnenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Aziaten vind ik dan weer mooier dan negers.
Denken dat de familie een whitu piggu accepteertquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:29 schreef Snowbells het volgende:
Maar ik ga na mijn studie 3 maandjes naar Seoul (dat is het plan tenminste) en misschien trouw ik dan wel TOP ofzo
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:29 schreef Snowbells het volgende:
Maar ik ga na mijn studie 3 maandjes naar Seoul (dat is het plan tenminste) en misschien trouw ik dan wel TOP ofzo
Ik ben blank, dat betekend dat ik rijk ben en niet in de rijstvelden hoef te werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Denken dat de familie een whitu piggu accepteert
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben blank, dat betekend dat ik rijk ben en niet in de rijstvelden hoef te werken. Ik word daar vereerd
Blijf dat maar denken gajin.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben blank, dat betekend dat ik rijk ben en niet in de rijstvelden hoef te werken. Ik word daar vereerd
Ja. Altijd erg leuk. Er is een aflevering met Big Bangquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Serie toch? Iets met sport/team dingen?
ik moet toch leren om weeaboo te worden dus ga maar even verder tot het topic dicht isquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik moet toch leren om weeaboo te worden dus ga maar even verder tot het topic dicht is
hoe weeaboo ben jij eigenlijk?quote:
valt mee, gezonde weeaboo jijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik luister vooral de muziek, kijk sommige series met favoriete groepen en live optredens.
maakt niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |