Niet weten dat ik gewoon zoetsappige deuntjes luisterquote:Op maandag 23 juli 2012 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
Drommeldaris is meer zo'n romanticus als in Community Property van Steel Panther.
piratebayisokeequote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck.. Wat was die vervanger van Piratenbaai nou ookalweer?
www.fucktimkuik.orgquote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
http://thepiratebay.se/quote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mn vriendin is op vakantiequote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is je geld van de maand nu alweer op?
Je uitwisselingschick al weer lang weg zeker?quote:
Ik vind metal niet eng hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
Soberso draait Haan altijd wel lekkere muziek, dus vrees niet voor wat er nog gaat komen. Tenzij je Tchock heet en metal eng vindt.
Blokkade The Pirate Bayquote:
www.fucktimkuik.org werkt altijdquote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Welke bedoel je? Die Turkse is al sinds februari weg ja maar ik heb een betere gevondenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je uitwisselingschick al weer lang weg zeker?
Omg omg gisteren werkte hij nog!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://all4xs.net/repress-proxy-to-the-pirate-bay-is-offline/
Ja, niet meer dus blijkbaar.quote:
Deze laat je wel in der poepert?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Die Turkse is al sinds februari weg ja maar ik heb een betere gevonden
isohuntquote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ah nu hier ook weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |