Ja daarom. Maar via TV heb ik natuurlijk HD.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja met Ziggo kun je straks dus op elk aparaat overal kijken, moet je alleen een EL tv abbo hebben.
Heb altijd het idee dat het in Deventer dieper zit, beetje het Ajax Feyenoord. Waar Rotterdam jaloers op Amsterdam is, is ook een beetje met Deventer en Zwolle zo.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen haat. Ik ben een blije jongen.
Maar wel een gezonde aversie tegen de Eagles natuurlijk.
wat daarom? waarom twijfel je dan? of heb je geen ziggo?quote:Op maandag 23 juli 2012 03:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar via TV heb ik natuurlijk HD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Hoezo kan ik dalijk overal kijken met een TV abbo?quote:Op maandag 23 juli 2012 03:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat daarom? waarom twijfel je dan? of heb je geen ziggo?
Ik ken weinig Feyenoorders die "jaloers" zijn op Ajax hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat het in Deventer dieper zit, beetje het Ajax Feyenoord. Waar Rotterdam jaloers op Amsterdam is, is ook een beetje met Deventer en Zwolle zo.
als je dus bij ziggo zit kun je met een tv abbo op elk apparaat op internet ook kijken, overalquote:Op maandag 23 juli 2012 03:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo kan ik dalijk overal kijken met een TV abbo?
Bijna hetzelfde als bij mij.(muziek enzo)quote:
later.quote:
Feyenoord's got a problem with the second city syndrome. We are number one!quote:Op maandag 23 juli 2012 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken weinig Feyenoorders die "jaloers" zijn op Ajax hoor
Maar hoe zien ze dat dan? Krijg je en account?quote:Op maandag 23 juli 2012 03:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
als je dus bij ziggo zit kun je met een tv abbo op elk apparaat op internet ook kijken, overal
Misschien was ik ouder vergeleken met mijn leeftijdsgenoten of jij kinderlijker dan jou vrienden. Het is maar hoe je het bekijktquote:Op maandag 23 juli 2012 03:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als bij mij.(muziek enzo)
[..]
later.
Gewoon je ziggo account. Kan je aanmaken op ziggo site als je hun televisie abonnement hebt.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar hoe zien ze dat dan? Krijg je en account?
lees maarquote:Op maandag 23 juli 2012 03:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar hoe zien ze dat dan? Krijg je en account?
je logt dan gewoon op de site in met je ziggo accountquote:Met 1 abonnement Eredivisie Live op TV, online en mobiel
Per 1 augustus introduceert Eredivisie Live een nieuwe dienst waarmee het mogelijk is om de uitzendingen van de voetbalzender overal en op alle schermen te bekijken: Eredivisie Live GO. Met Eredivisie Live GO heeft de fan met één abonnement toegang tot de online en mobiele diensten van Eredivisie Live. Eredivisie Live TV abonnees van Ziggo kunnen vanaf 1 augustus automatisch gebruik maken van Eredivisie Live GO.
Arno de Jong, Directeur Media & Marketing van Eredivisie Live: “Eredivisie Live is meer dan alleen TV. We bieden live topvoetbal via elk platform dat onze abonnees wenst. Met Eredivisie Live GO kunnen de Ziggo abonnees nu met één abonnement altijd en overal beschikken over hun live voetbalzender. Of men nu thuis is, op bezoek of onderweg: Eredivisie Live GO brengt het uitgebreide live voetbalaanbod altijd en overal naar TV, computer, tablet of mobiel.”
Marcel Nijhoff, Commercieel Directeur van Ziggo: “De introductie van Eredivisie Live GO past uitstekend in onze ‘TV overal’ strategie. Na de introductie van onze Ziggo TV App, HBO en de HBO GO App, is Eredivisie Live Go de volgende stap waarmee onze klanten, als eerste in Nederland, ook kunnen genieten van Eredivisie Live op hun tablet, smartphone of PC.”
Eredivisie Live GO: altijd en overal
Als Eredivisie Live TV abonnee van Ziggo heeft men per 1 augustus automatisch toegang tot Eredivisie Live GO. En dat betekent één abonnement dat toegang biedt tot alle schermen. Dit is Eredivisie Live GO:
Eredivisie Live altijd en overal beschikbaar
Kijk alle wedstrijden van Eredivisie Live op TV, laptop, tablet, Mac, PC of smartphone
Voor 1 vast maandbedrag automatisch toegang tot Eredivisie Live TV, online en mobiel
Live wedstrijden, goals, samenvattingen, interviews en meer
Voor het bekijken van live wedstrijden en video’s via internet of mobiel gelden minimale systeemeisen. Meer informatie is te vinden op www.eredivisielive.nl/go.
quote:Rond de oefenwedstrijd tussen Ajax en Celtic zijn zaterdagavond 12 supporters aangehouden.
Dat vertelt de politie aan AT5. Een Nederlander werd in de Arena aangehouden nadat hij een beveiliger sloeg met een riem. Een supporter van Celtic is opgepakt vanwege zware mishandeling, hij sloeg in op het gezicht van een Ajax-supporter.
Tien andere supporters werden aangehouden vanwege het afsteken van vuurwerk. Negen van hen waren Schotten, de ander een Nederlander. De politie spreekt van een 'rommelige oefenwedstrijd'.
Bovendien melden verschillende ooggetuigen aan AT5 dat er na afloop van de wedstrijd rond 21.00 uur geschoten zou zijn bij het supportershome. De politie heeft daar echter geen hulzen of kogels gevonden en weet ook niets van een slachtoffer. De politie sluit echter niet uit dat er inderdaad geschoten is en roept getuigen op zich te melden.
American dad en Futurama vind ik ook leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 04:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog nauwelijks om lachen. Family Guy blijf ik wel ALTIJD geniaal vinden.
Ik ook. Southpark ook hoor, maar vroeger meer. Simpsons was ook gewoon leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 04:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
American dad en Futurama vind ik ook leuk.
SImpson is nu een serie waar ze elke nieuwe aflevering een ster als cast hebben. Is gewoon slecht nu.quote:Op maandag 23 juli 2012 04:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook. Southpark ook hoor, maar vroeger meer. Simpsons was ook gewoon leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dit herinnert dan snap je me.
[ Bericht 8% gewijzigd door mrstylo op 23-07-2012 04:28:32 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 23 juli 2012 04:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SImpson is nu een serie waar ze elke nieuwe aflevering een ster als cast hebben. Is gewoon slecht nu.
Vroeger was het echt goed.
Beste scene ooit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dit herinnert dan snap je me.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Oh oké, maar die ene aflevering is echt goed.quote:Op maandag 23 juli 2012 04:27 schreef j0rdiiii het volgende:
die doet het ja maar geen idee keek bijna nooit the simpsons
Wat kraam je nu weer voor onzin uit man, alsof Feijenoorders jaloers op de joden zijn en alsof de Eagles jaloers zijn op Zwollenaren. Heb je dat geleerd op Hardcore Hooligans ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat het in Deventer dieper zit, beetje het Ajax Feyenoord. Waar Rotterdam jaloers op Amsterdam is, is ook een beetje met Deventer en Zwolle zo.
Een miskoopquote:Op maandag 23 juli 2012 05:42 schreef j0rdiiii het volgende:
ajax heb een speler joh
wie de fuck is sana
Kut aflevering afgelopen vrijdag manquote:Op maandag 23 juli 2012 02:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nieuwsjunk dus.
Nieuwsuur kijk ik eigenlijk ook wel bijna elke dag.
Maar heb je Suits nog gekeken?
Nee man. Zolang Donna en Rachel elke aflevering langskomen, hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kut aflevering afgelopen vrijdag man
Heb het idee dat ze of Donna er uit schrijven of dat ze direct weer terugkomtquote:Op maandag 23 juli 2012 08:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee man. Zolang Donna en Rachel elke aflevering langskomen, hoor je mij niet klagen.
Nog niet gekeken, doe ik vanavond welquote:Op maandag 23 juli 2012 05:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Breaking Bad S05E02 720p HDTV x264-ORENJI
Ik gok het laatste.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze of Donna er uit schrijven of dat ze direct weer terugkomt
Veel plezier gozerquote:Op maandag 23 juli 2012 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
mogguh. straks lekker naar de ardennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |