Nicole.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is je echte naam? Ik vind je wel een.... Lizette of een.. Ines of.. . niet Marijke, geen Suzanne maar.. Kimberley?
Viel ook op toen je dat eerst zei:quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Van Heil Hitler wel. Je mag me ook wel Nicole noemen, of Anita, Of Greetje
Toch een goede binnenkomer, ga achter Fok! en zie dat er 299 reactie's zijn, dus ik doe de Ajacied422 movequote:
Aangenaamquote:Op maandag 23 juli 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi Nicole, ik ben Geonaldoaangenaam.
Ja daaromquote:Op maandag 23 juli 2012 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Viel ook op toen je dat eerst zei:
[..]
Heel goed van jou.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch een goede binnenkomer, ga achter Fok! en zie dat er 299 reactie's zijn, dus ik doe de Ajacied422 move
Ook goedenacht Styloquote:Op maandag 23 juli 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik had als tt Heil herkenbaarheid maar rens moest het weer verpesten.
Ik mag nu eten tot 3:49quote:Op maandag 23 juli 2012 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf welk tijdstip mag jij eten?
Lekker Turkse Pizza er door heen jassen of Koerdische gerechten of gewoon typisch Nederlands eten?quote:
half 6 is ze zon al op. half 4 komt de licht van de zon al te voorschijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je mag toch tot zonsopkomst eten of niet? Dat is wat half 6/6?
Turkse Pizzaquote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker Turkse Pizza er door heen jassen of Koerdische gerechten of gewoon typisch Nederlands eten?
Doe je je gordijnen toch dichtquote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
half 6 is ze zon al op. half 4 komt de licht van de zon al te voorschijn.
Gewoon broodje kaas met beetje soep.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker Turkse Pizza er door heen jassen of Koerdische gerechten of gewoon typisch Nederlands eten?
Extra sambal sowiesoquote:Op maandag 23 juli 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Turkse Pizza Döner Kebab met sambal en knoflooksaus
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik had als tt Heil herkenbaarheid maar rens moest het weer verpesten.
en veelquote:Op maandag 23 juli 2012 01:04 schreef Typisch het volgende:
Ik had een moslim in mijn voetbalteam vroeger en heb daar een keer één dag mee gegeten als de zon onder ging. Godverdomme dat was lekker.![]()
Doet me denken aan zo'n gozer die ik op tv zag die zat te eten terwijl het licht was tijdens de ramadan.quote:
Ik heb al zoveel gedaan op t internet dat een naam geven niet zo erg is hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus ook weer niet zo verlegen dat je je naam niet prijs wil geven op het internet
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n gozer die ik op tv zag die zat te eten terwijl het licht was tijdens de ramadan.
''Ziet hij niet, dak boven hoofd!''
Ik ging stuk.![]()
Tafel was zeker ook helemaal vol met 8989898 verschillende gerechten? Dat is bij ons altijd. Kan ook niet allemaal op maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:04 schreef Typisch het volgende:
Ik had een moslim in mijn voetbalteam vroeger en heb daar een keer één dag mee gegeten als de zon onder ging. Godverdomme dat was lekker.![]()
Wat is je webcam naam?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel gedaan op t internet dat een naam geven niet zo erg is hoorNiet doordenken
Baas.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n gozer die ik op tv zag die zat te eten terwijl het licht was tijdens de ramadan.
''Ziet hij niet, dak boven hoofd!''
Ik ging stuk.![]()
Ja man. Allemaal van die Turkse shit. Echt fucking nice. Het is dat ik overdag anders niet mag eten, anders had ik elk jaar mee gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tafel was zeker ook helemaal vol met 8989898 verschillende gerechten? Dat is bij ons altijd. Kan ook niet allemaal op maken.
Ik altijd respect voor die moeders die gewoon kunnen koken tijdens ramadan. Ik kan dat echt niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man. Allemaal van die Turkse shit. Echt fucking nice. Het is dat ik overdag anders niet mag eten, anders had ik elk jaar mee gedaan.
Oh okee, herkenbaarquote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel gedaan op t internet dat een naam geven niet zo erg is hoorNiet doordenken
Mijn Indonesische oma maakt met verjaardagen ook altijd zoveel rijst en shit, 30% word opgegeten de rest word dan meegegeven aan familiequote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tafel was zeker ook helemaal vol met 8989898 verschillende gerechten? Dat is bij ons altijd. Kan ook niet allemaal op maken.
Oke, halloquote:Op maandag 23 juli 2012 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh okee, herkenbaar
Aangenaam prettig te maken trouwens, ik ben Johannes Vermeer, de bekende schilder
Johannes is wel een VI Hooligan dus ik zou er niet mee omgaan Herkenbaarheid. Elke maandag en vrijdagavond is hij in de kroeg VI aan het kijken en op zondagavond slaat hij Studio Voetbal kijkers in elkaar.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh okee, herkenbaar
Aangenaam prettig te maken trouwens, ik ben Johannes Vermeer, de bekende schilder
Ik hou van VI. Vooral van die bromsnor die jij als UI hebtquote:Op maandag 23 juli 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes is wel een VI Hooligan dus ik zou er niet mee omgaan Herkenbaarheid. Elke maandag en vrijdagavond is hij in de kroeg VI aan het kijken en op zondagavond slaat hij Studio Voetbal kijkers in elkaar.
Chicks die van VI houdenquote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik hou van VI. Vooral van die bromsnor die jij als UI hebt. VI is chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |