SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Moneyball is wel goedquote:
Harold & Kumar Go To White Castlequote:
Safehouse vond ik ook niet zo super.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Harold & Kumar Go To White CastleVanmiddag begonnen aan Safehouse maar het kon me echt niet boeien.
Alsof ik die niet gezien hebquote:Op maandag 23 juli 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Harold & Kumar Go To White CastleVanmiddag begonnen aan Safehouse maar het kon me echt niet boeien.
Baseballquote:
Ook als je niks met baseball hebt ga je de film alsnog vet vinden.. zo was het bij mij tenminstequote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Baseball![]()
Ik wil The Departed kijken maar lijkt me ook wel saai aangezien ik al weet wat er gaat gebeuren omdat ik de orginele chinese versie al heb gezien.
Goed ritmequote:
Ik maakte maar een grapquote:Op maandag 23 juli 2012 01:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was een grapje voor de andere xboxers![]()
Ik was een dikzak volgens hun
Ach joh, gekkie's doen gek. Altijd al zo geweest.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapMaar Geluidsysteem ging vandaag wel heel ver
twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57“@c0sm0fifa: @mkandji10 Congratulations with your terrific display yesterday!
” Thank you sir reageer retweet
Nice! Daten die gast!quote:Op maandag 23 juli 2012 01:09 schreef GuRBuH het volgende:
My new best friend:twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57“@c0sm0fifa: @mkandji10 Congratulations with your terrific display yesterday!
” Thank you sir reageer retweet
Ja maar ja daar speelde hij niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:14 schreef poker4lifee het volgende:
pff Kandji moet wel als spits een IF krijgen anders nutteloos
Nee man, ben wel wat gewend van uitwedstrijden naar Feyenoord. Als je dan niet hand in hand wilt lopen verwoesten die Rotterdammers je anaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:17 schreef vandermar het volgende:
kandji rijt gerben helemaal open na de date.
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee man, ben wel wat gewend van uitwedstrijden naar Feyenoord. Als je dan niet hand in hand wilt lopen verwoesten die Rotterdammers je anaal.
Ga je die hele wedstrijd kijken?quote:Op maandag 23 juli 2012 02:01 schreef Tim86 het volgende:
Chelsea wordt zoekgespeeld![]()
Slechts 1-0 voor PSG bij rust though.
Neu, heb het wel gezienquote:
Anders had ik een opmerking gemaakt over je slaapritmequote:
Dat sowieso jaquote:Op maandag 23 juli 2012 02:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anders had ik een opmerking gemaakt over je slaapritmeWant dat is volgens mij ook best verneukt haha
21 jump street.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:53 schreef marcie216 het volgende:
goedemorgen
Iemand nog een geniale comedy ?
Die heb ik al gezienquote:Op maandag 23 juli 2012 10:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
21 jump street.
Is SB weg????![]()
Hij komt toch wel weer terug
Gepost vanaf mijn telefoon uit Zweden
Jaa godverquote:Op maandag 23 juli 2012 10:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien
En ja hij is weg
Hoe is het daar in het zweden, al veel blondjes gezien?
Waarom nietquote:Op maandag 23 juli 2012 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jaa godverwat een dames lopen hier rond
Kan er helaas niet te veel op geilen
Zeiden ze op twitter ja, heb je al wat of niet?quote:
Yoquote:Op maandag 23 juli 2012 11:06 schreef marcie216 het volgende:
Iemand hier die wel eens in het RKC uitvak heeft gezeten?
Ziet er wel grappig uit, zolang je het ook uit kan zettenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:02 schreef Thorb het volgende:
http://fifasoccerblog.com(...)de-the-new-features/
FIFA 13 Skill Games - Free Kicks
Skill Games!
Learn or master the fundamental skills necessary to compete at FIFA 13 in a competitive and addictive new mode. Become a better player, faster, no matter what your skill level.
Compete against yourself or friends in 32 mini-games, perfecting skills such as passing, dribbling, shooting, crossing and more.
Hit targets, loft balls into cans and dribble through obstacle courses, collecting points and beating the clock as you progress through three levels to the Skills Challenge.
Earn achievements, trophies, and XP while securing a global ranking and perfecting your skills.
http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13-skill-games-preview/
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:06 schreef marcie216 het volgende:
Iemand hier die wel eens in het RKC uitvak heeft gezeten?
Uiteraard.quote:
minigames uitzetten?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, zolang je het ook uit kan zetten
En hoe is het zicht enzo ? Wil er naar toe gaan als ik terug ben van vakantie en nog kaartjes kan kopenquote:
Lezenquote:
quote:When waiting to go into a match, you’ll no longer be placed into the Arena to have a kick about. Now you’ll be given a Skill Game to play instead.
True. Maar met clubs vind ik het altijd wel leuk om gewoon zieke skills uit te voeren om mezelf voor te bereiden op de winstquote:Op maandag 23 juli 2012 11:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
O zo. Nou ja bij UT kom je sowieso al niet in de arena dus boeie
Hebben gister al 6 of 7 nieuwe spelers gepresenteerd, en dan deze ook nog eens, 27 jaar 1,68mquote:Op maandag 23 juli 2012 11:25 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/7630
Feyenoord-target.
Schuin achter de goal, gewoon wel goed te volgen hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 11:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En hoe is het zicht enzo ? Wil er naar toe gaan als ik terug ben van vakantie en nog kaartjes kan kopen
Nog een pacehoerspits.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:25 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/7630
Feyenoord-target.
Mooi! vorig jaar had ik de 1e uitwedstrijd moeten missen, tegen AZquote:Op maandag 23 juli 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schuin achter de goal, gewoon wel goed te volgen hoor
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hebben gister al 6 of 7 nieuwe spelers gepresenteerd, en dan deze ook nog eens, 27 jaar 1,68m
Nee klopt, vullen alles aan het met eigen jeugd.
Vind RKC uit erg fijn. Je kunt daar nog zonder kleerscheuren het stadion uitlopen met een sjaaltje van de tegenpartij aan. Uniek tegenwoordig.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mooi! vorig jaar had ik de 1e uitwedstrijd moeten missen, tegen AZ
Dat jaar er voor wel de eerste uitwedstrijd meegepakt tegen Heerenveen, best mooi uitvak + stadion
Nu mooie sfeer neerzetten daar in Waalwijk
nee daar gaat het niet om, want ik zeg het tegen jou en jij bent een friesquote:
Fries, hoofdletter.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om, want ik zeg het tegen jou en jij bent een fries
Oh dat is mooi inderdaad! Vind het ook altijd gek dat het bij competitiewedstrijden 9 vd 10x niet kan, alleen toen we tegen Rangers enzo speelde, kon het wel?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind RKC uit erg fijn. Je kunt daar nog zonder kleerscheuren het stadion uitlopen met een sjaaltje van de tegenpartij aan. Uniek tegenwoordig.
Nee?quote:
Je bent gewoon weer irritant aan het zuigen en opmerkingen aan het uitlokken. Door dit soort dingen raakt de gezelligheid uit dit topic. Als je wilt dat er niet steeds over "kinderen die de boel verzieken" wordt gesproken, stel je zelf dan iets volwassener op.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om, want ik zeg het tegen jou en jij bent een fries
Schrijf de naam van een bevolkingsgroep of een lid daarvan met een hoofdletter als de naam van een aardrijkskundige naam is afgeleid of als het om een specifiek volk gaat. → regel 104 op deze paginaquote:
Wtf is dit nu weer?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer irritant aan het zuigen en opmerkingen aan het uitlokken. Door dit soort dingen raakt de gezelligheid uit dit topic. Als je wilt dat er niet steeds over "kinderen die de boel verzieken" wordt gesproken, stel je zelf dan iets volwassener op.
Het grote Feijenoordtopic #961: Met een volle helicopterquote:Op maandag 23 juli 2012 11:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer?
Iedere Feyenoorder zegt altijd dat ze dingen uit eigen jeugd gebruiken, dan is zo'n aankoop niet nodig? Maar oke ik zal wel niks meer zeggen over Feyenoord oid.
dus het is ook Eindhovennaar ?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Schrijf de naam van een bevolkingsgroep of een lid daarvan met een hoofdletter als de naam van een aardrijkskundige naam is afgeleid of als het om een specifiek volk gaat. → regel 104 op deze pagina
een Afro-Surinaamse, een Inuit, de Kelten, de Limburgers
in samenstellingen: Vikingboot, Vlamingenhater
in afleidingen: anti-Joods, Inca-achtig, Keltisch
Eindhovenaar jaquote:
/carequote:Op maandag 23 juli 2012 11:36 schreef marcie216 het volgende:
En volgens mij is het einde Matavz bij psv
Neen.quote:
En volgens mij gaat Locadia het maken bij PSV binnen 2/3jaarquote:
/carequote:Op maandag 23 juli 2012 11:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En volgens mij gaat Locadia het maken bij PSV binnen 2/3jaar
/carequote:
Laat hem lekker z'n dingetje vertellen manquote:
Ik kan daarom ook overal heen met een RKC sjaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind RKC uit erg fijn. Je kunt daar nog zonder kleerscheuren het stadion uitlopen met een sjaaltje van de tegenpartij aan. Uniek tegenwoordig.
Kom jij ook weleens naar PSV uit?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan daarom ook overal heen met een RKC sjaal.
mijn godquote:Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Positieve kwaliteitsinjectie voor dit topic
Hier ook hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 jaar geleden nog wel. liepen er ook gewoon PSV supporters tussen jullie. Maar vorig jaar kregen we geen vrij vervoerquote:
Nee ik hou niet van PSV. Ben er alleen geweest met concerten.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kom jij ook weleens naar PSV uit?
Hoe denken jullie eigenlijk over PSV?
Komt door de nieuwe burgemeester, das een schijtbroek. AZ kreeg ook combi naar ons, terwijl we daar nooit problemen mee hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
2 jaar geleden nog wel. liepen er ook gewoon PSV supporters tussen jullie. Maar vorig jaar kregen we geen vrij vervoer
Oh, maar ik bedoel als RKC supporter zijnde , geen gevoel voor PSV oid?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van PSV. Ben er alleen geweest met concerten.
Ik weet zeker dat er veel meer wedstrijden zonder combi af gedaan kunnen worden, maar altijd maar die rot combiquote:Op maandag 23 juli 2012 11:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Komt door de nieuwe burgemeester, das een schijtbroek. AZ kreeg ook combi naar ons, terwijl we daar nooit problemen mee hebben.
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoel als RKC supporter zijnde , geen gevoel voor PSV oid?
Valllen haat-gevoelens ook onder gevoelens? Ik vind het stadion van PSV erg mooi. Verder vind ik het niks. Totaal geen sfeer. Statisch. PSV speelt totaal geen aantrekkelijk voetbal, is ook een ploeg die ik standaard oversla op eredivisie live.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom zou je als RKC supporter gevoelens hebben voor PSV?
Is het ook, en dat maakt die combi's nog eens extra lelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Valllen haat-gevoelens ook onder gevoelens? Ik vind het stadion van PSV erg mooi. Verder vind ik het niks. Totaal geen sfeer. Statisch. PSV speelt totaal geen aantrekkelijk voetbal, is ook een ploeg die ik standaard oversla op eredivisie live.
Heerenveen - AZ trouwens nooit bijgewoond. Cambuur - AZ wel 2 keer, maar in de eerste divisie tijd ging ik erg vaak. Vind het nu flauwekul om van Rotterdam naar Alkmaar te rijden, om daar de combi te pakken.
Kan toch? Ik heb ook gevoelens voor Feyenoord naast RKC.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom zou je als RKC supporter gevoelens hebben voor PSV?
Ik kijk alleen naar PSV als ik weet dat ze hebben verloren, verder vind ik er helemaal niks aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Valllen haat-gevoelens ook onder gevoelens? Ik vind het stadion van PSV erg mooi. Verder vind ik het niks. Totaal geen sfeer. Statisch. PSV speelt totaal geen aantrekkelijk voetbal, is ook een ploeg die ik standaard oversla op eredivisie live.
Heerenveen - AZ trouwens nooit bijgewoond. Cambuur - AZ wel 2 keer, maar in de eerste divisie tijd ging ik erg vaak. Vind het nu flauwekul om van Rotterdam naar Alkmaar te rijden, om daar de combi te pakken.
Ja oke zo heb ik er niet naar gekeken, maar waarom voor PSV? Zelf heb ik ook affiniteit voor Heraclesquote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik heb ook gevoelens voor Feyenoord naast RKC.
Ik hou gewoon niet van PSV.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja oke zo heb ik er niet naar gekeken, maar waarom voor PSV? Zelf heb ik ook affiniteit voor Heracles
Toefjes was vroeger van de verkeerde kantquote:Op maandag 23 juli 2012 12:09 schreef Toefjes het volgende:
Vroeger als kind was ik voor PSV. Ging ik naar de Herdgang, kon ik met Edward Linskens en Arhur Numan op de foto
Geen ideequote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En terecht, maar ik vroeg me af waarom Marcie aan jou vroeg of je gevoel had bij PSV
Ik weet niet, ik dacht ligt dicht bij elkaar enzoquote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En terecht, maar ik vroeg me af waarom Marcie aan jou vroeg of je gevoel had bij PSV
Overloper!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:09 schreef Toefjes het volgende:
Vroeger als kind was ik voor PSV. Ging ik naar de Herdgang, kon ik met Edward Linskens en Arthur Numan op de foto
O, ik ben blij dat je al enige ervaring hebtquote:Op maandag 23 juli 2012 01:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee man, ben wel wat gewend van uitwedstrijden naar Feyenoord. Als je dan niet hand in hand wilt lopen verwoesten die Rotterdammers je anaal.
Ik ga even zakelijk tannen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:30 schreef marcie216 het volgende:
Geen zin om hard te lopen
Dan ga ik maar even trampoline springen
/care
Haat gevoelens ja, ik begin het een minder sympathieke club dan ajax onderhand te vinden.quote:
Nee, toen ik verstand kreeg heb ik PSV mijn rug toegekeerd. Maar Arthur Numan is een jeugdheld voor mij.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haat gevoelens ja, ik begin het een minder sympathieke club dan ajax onderhand te vinden.
quote:
TR gemachtquote:
Reichdiculous.quote:
Dat hij PSV een niet-zo-sympathieke club vind.quote:
ach, dat kan!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat hij PSV een niet-zo-sympathieke club vind.
Vandaar dat ik niks krijgquote:Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik krijg bijna elke pack een squad fitness.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga de HTC one x nemen omdat die goedkoper is dan de S3, zal ik dan de witte of de grijs achtige?
De witte is veel mooier.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niks krijg
Ik ga de HTC one x nemen omdat die goedkoper is dan de S3, zal ik dan de witte of de grijs achtige?
Jy ben egt tan2 skeer mattie ah zemmelquote:Op maandag 23 juli 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niks krijg
Hij betaalt het tenminste zelf.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jy ben egt tan2 skeer mattie ah zemmel
Die vlaggen van Kameroen en Senegal lijken wel erg veel op elkaarquote:Op maandag 23 juli 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
Ik heb niets in de pakjes tot nu toe op Ashe in 4-4-2 na
Wel dit bazige team gemaakt, alleen M'Bia moet er nog in!
[ afbeelding ]
Klopt ja, geel en rood zijn van plaats veranderdquote:Op maandag 23 juli 2012 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die vlaggen van Kameroen en Senegal lijken wel erg veel op elkaar
Stoer.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jy ben egt tan2 skeer mattie ah zemmel
RB's met 61 pace zullen nooit veel waard gaan worden vrees ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gaan IF bronzes nog omhoog qua prijs nadat ze uit packs zijn, of blijft het gewoon zoals het nu is?
Valt weinig zinnigs over te zeggen, maar nu in de zomervakantie in een markt in recessie zou ik niet op een stijging rekenen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gaan IF bronzes nog omhoog qua prijs nadat ze uit packs zijn, of blijft het gewoon zoals het nu is?
Ik snap ook niet dat iemand hem wilquote:Op maandag 23 juli 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RB's met 61 pace zullen nooit veel waard gaan worden vrees ik.
Heb ik ookquote:Op maandag 23 juli 2012 15:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Futhead is fucked up?
[ afbeelding ]
Het is wel de enige Canadese RB die bronze is.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand hem wil.
Koop dan gewoon Russell als RB voor 10x zo weinig.
Ja maar die eerste heeft gewoon kut skills en kut workratesquote:
Ik vond ze beide eigenlijk verassend goed op CAMquote:Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar die eerste heeft gewoon kut skills en kut workrates
Kameniquote:Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond ze beide eigenlijk verassend goed op CAM
Misschien ga ik dit team weer maken. Is weer 6 maanden terug ofzo
[ afbeelding ]
Enoh is onderschatquote:Op maandag 23 juli 2012 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Enoh
Geen gebrek aan pace in dat team in ieder geval
Vorig jaar was hij inderdaad goed, dit jaar heeft hij bijna dezelfde stats dus dan zal hij nog wel goed zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Enoh is onderschatIk vond hem echt goed als sloper
Op die lucky volley tegen Twente na heeft hij de afgelopen 2 jaar geen fatsoenlijk schot afgevuurd, dus die 34 lijkt me vrij fairquote:Op maandag 23 juli 2012 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij inderdaad goed, dit jaar heeft hij bijna dezelfde stats dus dan zal hij nog wel goed zijn
Ik vind 34 shooting nog steeds wel laag want in het eerste jaar heeft hij een aantal keer voor Ajax gescoord
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ff worstenbroodjes met soep eten
Lief dagboek post nummer 2.
quote:
dikkiequote:Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ff worstenbroodjes met soep eten
Lief dagboek post nummer 2.
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]Is gewoon een middag snackje in het zonnetje.
Worstenbroodjes met soep is geen snack..no wayquote:Op maandag 23 juli 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]Is gewoon een middag snackje in het zonnetje.
Voor hem wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Worstenbroodjes met soep is geen snack..no way
Snickers > Marsquote:Op maandag 23 juli 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
Ik zit aan de Mars ijsjes. Heb er al 2 op. Fucking lekker
[ afbeelding ]
die dingen zijn ziek lekkerquote:Op maandag 23 juli 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
Ik zit aan de Mars ijsjes. Heb er al 2 op. Fucking lekker
[ afbeelding ]
Die heb je nog bij de LIDL of Aldi. Wel namaakquote:Op maandag 23 juli 2012 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeger had je Winner Taco's, die waren pas lekker
Nee man, cola en aarbeiquote:
Je hebt ze heel lang nog gehad in spanje. Helaas zijn ze daar uit het assortimentquote:Op maandag 23 juli 2012 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snickers > Mars
Vroeger had je Winner Taco's, die waren pas lekker
Problemen mee? Ik zuig geen piemels ofzo hoor, het is maar een ijsjequote:
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Problemen mee? Ik zuig geen piemels ofzo hoor,
Je doet zo openhartig over dat Ajax de 'homoclub van Nederland' is. Lijkt net alsof je zelf wel van een lekkere warme kloppende piemel in je achterste houdtquote:Op maandag 23 juli 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Problemen mee? Ik zuig geen piemels ofzo hoor, het is maar een ijsjetering hé. Ook niet alle mannen drinken bier of wel?
Sowieso, zelf in poepresten om ravotten lijkt mij nou niet echt fris!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je doet zo openhartig over dat Ajax de 'homoclub van Nederland' is. Lijkt net alsof je zelf wel van een lekkere warme kloppende piemel in je achterste houdt.
Jammer dat je dan jezelf uitlacht en in een slecht daglicht zetquote:Op maandag 23 juli 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, zelf in poepresten om ravotten lijkt mij nou niet echt fris!
Dat is wel je favo smaakje hé ?quote:
Bij hem wel ja, weet ik .quote:Op maandag 23 juli 2012 16:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is wel je favo smaakje hé ?
O, fijn dat je het even uitlegt want ik snapte hem anders nietquote:Op maandag 23 juli 2012 16:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jammer dat je dan jezelf uitlacht en in een slecht daglicht zet.
(Je maakt grapjes over homo's red.)
Thee? Wtf?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:27 schreef Rijst het volgende:
Mensen uit omgeving Rotterdam moeten een keer hier naartoe gaan![]()
[ afbeelding ]
Dat deed de redactie, Dat staat er ook bij aangegeven.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, fijn dat je het even uitlegt want ik snapte hem anders niet
Dat ziet er hipster en nichterig uitquote:Op maandag 23 juli 2012 16:27 schreef Rijst het volgende:
Mensen uit omgeving Rotterdam moeten een keer hier naartoe gaan![]()
[ afbeelding ]
bb (bubble) tea.quote:
quote:Bubble Tea is a Taiwanese beverage with various bases – tea, flavored tea, milk, and yoghurt. It contains small chewy and gummy balls made of tapioca, or other toppings such as jelly, popping and nata de coco. Tapioca is a starch extracted from cassava – a tropical plant. Good news for people who are allergic to gluten, because tapioca is gluten-free and almost entirely protein-free. All our dairy beverages are lactose free as well.
Iets voor Rijst dusquote:Op maandag 23 juli 2012 16:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat ziet er hipster en nichterig uit.
Neequote:Op maandag 23 juli 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iets voor Rijst dusOpzeker dat Rijst ook naar starbucks gaat
overpriced slootwater schenken ze daar. Thuis koffie zetten is 100x lekkerder
Rijst is altijd bij van die hippe restaurantjes e.d.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iets voor Rijst dusOpzeker dat Rijst ook naar starbucks gaat
overpriced slootwater schenken ze daar. Thuis koffie zetten is 100x lekkerder
Is daar iets mis mee dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Rijst is altijd bij van die hippe restaurantjes e.d.
Jaloers?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Rijst is altijd bij van die hippe restaurantjes e.d.
Zeg ik dat?quote:
Wat zou je er aan willen doen dan als er iets mis mee is?quote:
Ja joh want jij bent zo exclusief dat je naar hippe restaurantjes gaat, dat kan ik nietquote:
Nee, zeg ik dat jij dat zegt? Ik vroeg gewoon of er iets mis is met hippe restaurantjes.quote:
Denken dat ik naar de Starbucks gaquote:Op maandag 23 juli 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat zou je er aan willen doen dan als er iets mis mee is?
DE koffiehuis dan?quote:
Nee klopt, omdat je niet naar buiten wil.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja joh want jij bent zo exclusief dat je naar hippe restaurantjes gaat, dat kan ik niet.
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ga naar je moeder en niet alleen voor koffie.
Nee, ik stoor me meer aan mensen die foto's van hun eten maken, en met hun starbucks bekertje op de foto gaan en het op Facebook gooien etc.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat jij dat zegt? Ik vroeg gewoon of er iets mis is met hippe restaurantjes.
Zinloze discussie dit weer
Die goal tegen Marseille in de ELquote:Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op die lucky volley tegen Twente na heeft hij de afgelopen 2 jaar geen fatsoenlijk schot afgevuurd, dus die 34 lijkt me vrij fair
Of echo's van baby's in de buik op facebookquote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me meer aan mensen die foto's van hun eten maken, en met hun starbucks bekertje op de foto gaan en het op Facebook gooien etc.
Verder is er vrij weinig mis met hippe restaurantjes.
Dat doe ik nooit.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me meer aan mensen die foto's van hun eten maken, en met hun starbucks bekertje op de foto gaan en het op Facebook gooien etc.
Verder is er vrij weinig mis met hippe restaurantjes.
hahahaha, nee ik ben nooit buiten!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee klopt, omdat je niet naar buiten wil.
Nee, voor bubbel thee natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ga naar je moeder en niet alleen voor koffie.
Niet iedereen maar jij wel. Heb je jezelf weleens gehoord in de party?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hahahaha, nee ik ben nooit buiten!
Beetje raar dat iedereen op FOK! een imago heeft van iemand die alleen op zijn zolderkamertje zit en nog bij z'n ouders woont en geen sociaal contact heeft etc.
Je gooide in de afgelopen week toch echt 1 of 2 foto's van je eten in een restaurantje hoorquote:
Dit dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet iedereen maar jij wel. Heb je jezelf weleens gehoord in de party?
Ja toen die Torres knaap de party binnenkwam was er een echo. Toen hoorde ik mezelf wel ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet iedereen maar jij wel. Heb je jezelf weleens gehoord in de party?
Ik vind jou anders totaal niet grappig in de party. Ik vond alleen Harregarre grappig.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
In de party ben ik heel onserieus en droog. Dat jullie dat niet doorhebben zeg.
"onserieus"zijn en niet grappig gevonden worden. Dat is best een faalquote:Op maandag 23 juli 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind jou anders totaal niet grappig in de party. Ik vond alleen Harregarre grappig.
Je bent gewoon raar. Maar dat kan ik begrijpen zonder sociale contacten.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
In de party ben ik heel onserieus en droog. Dat jullie dat niet doorhebben zeg.
Ik zeg ook nergens dat ik grappig benquote:Op maandag 23 juli 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind jou anders totaal niet grappig in de party. Ik vond alleen Harregarre grappig.
Dat is ook maar beter zo want jezelf grappig vindenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik grappig ben.
Ja, want jij laat wel even zien hoe sociaal je wel niet bent door tijdens het eten in een restaurant met je vriendjes een foto van je eten te maken en op FOK! te gooienquote:Op maandag 23 juli 2012 16:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent gewoon raar. Maar dat kan ik begrijpen zonder sociale contacten.
Je trekt je er toch niets van aan wat rijst zegtquote:Op maandag 23 juli 2012 16:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, want jij laat wel even zien hoe sociaal je wel niet bent door tijdens het eten in een restaurant met je vriendjes een foto van je eten te maken en op FOK! te gooien.
Hou toch op zeg.
Je voelt je wel erg aangevallen, zou er zomaar iets waar kunnen zijn van wat Rijst zegt?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, want jij laat wel even zien hoe sociaal je wel niet bent door tijdens het eten in een restaurant met je vriendjes een foto van je eten te maken en op FOK! te gooien.
Hou toch op zeg.
Ik post hier altijd dat ik met meisjes na de bios ga of de kroeg in ga, stiekem lig ik dan gewoon vroeg te slapen.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik post hier soms een hele avond niet, want dan denken jullie dat ik bij vrienden ben
Geniaal, ga ik ook doenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik post hier altijd dat ik met meisjes na de bios ga of de kroeg in ga, stiekem lig ik dan gewoon vroeg te slapen.
Jij denkt wel erg snel dat iemand zich 'aangevallen' voelt.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je voelt je wel erg aangevallen, zou er zomaar iets waar kunnen zijn van wat Rijst zegt?
Ik zeg gewoon de waarheid. Jij bent er zo eentje die zichzelf een baas noemt. Die erkenning krijg je niet van anderen dus dan zeg je het zelf maar. Zo eentje die als GJE gedraagt. Hij wilt ons ook laten denken dat hij overal verstand van heeft terwijl hij 0,0 levenservaring heeft. Het enige verschil tussen jullie 2 is dat jij een stuk ouder bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hou toch op zeg.
Niet zo serieus joh, ga toch vrienden maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij denkt wel erg snel dat iemand zich 'aangevallen' voelt.
Als iemand stelt dat ik geen sociaal contact heb, mag ik daar best op reageren. Ik zie het probleem niet.
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet zo serieus joh, ga toch vrienden maken.
Aardbeien smaak om de staaf denk ik zo, rijst zijn favoriete smaak!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]![]()
Leuk hoe jij altijd Rijst steunt bij meningsverschillen trouwens. gevalletje 'in de billen gaan' imo.
Eerder die van jou meneer met de dubbele onderkin.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aardbeien smaak om de staaf denk ik zo, rijst zijn favoriete smaak!
Jij was de gene die een foto van een condoom posttequote:Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerder die van jou meneer met de dubbele onderkin.
Ik zag gisteren op fb dat mijn ex een relatie heeft tegenwoordig. Ik heb haar een bericht gestuurd om haar te feliciteren, en dat ze maar erg gelukkig mag worden. Zij stuurde terug dat ze het zo erg vond wat ze me had aangedaan. Ik heb het haar vergeven. Vergeven is stoerquote:Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nouhou ome Toef, dat is mijn manier om stoer te doen op internet. Niet jatten!!
Was voor VDM natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij was de gene die een foto van een condoom postte![]()
.
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op fb dat mijn ex een relatie heeft tegenwoordig. Ik heb haar een bericht gestuurd om haar te feliciteren, en dat ze maar erg gelukkig mag worden. Zij stuurde terug dat ze het zo erg vond wat ze me had aangedaan. Ik heb het haar vergeven. Vergeven is stoer
Zodat ik hem om doe en je mik stop?quote:
Daarmee zond je een homoseksueel signaal uit, stel je dus.quote:
Wie kan vergeven kan allesquote:Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Ik ben katholiek dus geloof ook in vergeven ja.
Nu even serieus goed bezig !
Lijken net billen, daar worden bij jou dingen tussengestoptquote:Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerder die van jou meneer met de dubbele onderkin.
Zodat je hem bij je moeder op het nachtkastje legt, anders heb je binnenkort een broer/zus erbij.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zodat ik hem om doe en je mik stop?
Lijkt mij wel chill om een broertje erbij te hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zodat je hem bij je moeder op het nachtkastje legt, anders heb je binnenkort een broer/zus erbij.
Nee wat VDM ermee doet mag hij zelf weten maar ik gun hem geen aids.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Daarmee zond je een homoseksueel signaal uit, stel je dus.
Alle homo's hebben aids, en ik ben geen homo. Problem solved!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee wat VDM ermee doet mag hij zelf weten maar ik gun hem geen aids.
Niet als het van mij afkomstig is, dan is het echt een kutkind namelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt mij wel chill om een broertje erbij te hebben.
Alle hipsters gaan naar de starbucks, en ik ben geen hipster. Problem solved!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle homo's hebben aids, en ik ben geen homo. Problem solved!
Lijkt mij wel grappig een kleine kamikazie in huis!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet als het van mij afkomstig is, dan is het echt een kutkind namelijk.
Waar woon je? Kom ik keertje langsquote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt mij wel grappig een kleine kamikazie in huis!
Net boven Leeuwardenquote:
Wat mat hij dan mei in kroade?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vergeet deze niet mee te nemen
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan deze:quote:Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vergeet deze niet mee te nemen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan deze:
[ afbeelding ]
New York.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar bali.
Of new york. Wat zou jij doen?
Jij bent meer van de hippe restaurantjes of niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
New York.Ben niet zo van dat zonnen en zwemmen.
Eigenlijk wel ja. Lekker naar time square gaan en fototjuh makenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent meer van de hippe restaurantjes of niet?
Met starbucks beker he!quote:Op maandag 23 juli 2012 17:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Lekker naar time square gaan en fototjuh maken
Ik dacht dat jij DarkSonic2 was omdat je ontopic gingquote:Op maandag 23 juli 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
Lol, bij Houston Dynamo hebben ze dezelfde goaltune als bij vitesse
Kandji had trouwens een hattrick kunnen maken maar hij weet het voor elkaar te krijgen om de keeper te omspelen en dan te missen bij een leeg goalHij speelde als LW btw en zijn 2e goal was wel erg goed
Bij deze ga ik ontopic.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij DarkSonic2 was omdat je ontopic ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |