SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Moneyball is wel goedquote:
Harold & Kumar Go To White Castlequote:
Safehouse vond ik ook niet zo super.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Harold & Kumar Go To White CastleVanmiddag begonnen aan Safehouse maar het kon me echt niet boeien.
Alsof ik die niet gezien hebquote:Op maandag 23 juli 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Harold & Kumar Go To White CastleVanmiddag begonnen aan Safehouse maar het kon me echt niet boeien.
Baseballquote:
Ook als je niks met baseball hebt ga je de film alsnog vet vinden.. zo was het bij mij tenminstequote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Baseball![]()
Ik wil The Departed kijken maar lijkt me ook wel saai aangezien ik al weet wat er gaat gebeuren omdat ik de orginele chinese versie al heb gezien.
Goed ritmequote:
Ik maakte maar een grapquote:Op maandag 23 juli 2012 01:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was een grapje voor de andere xboxers![]()
Ik was een dikzak volgens hun
Ach joh, gekkie's doen gek. Altijd al zo geweest.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapMaar Geluidsysteem ging vandaag wel heel ver
twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57“@c0sm0fifa: @mkandji10 Congratulations with your terrific display yesterday!
” Thank you sir reageer retweet
Nice! Daten die gast!quote:Op maandag 23 juli 2012 01:09 schreef GuRBuH het volgende:
My new best friend:twitter:mkandji10 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:42:57“@c0sm0fifa: @mkandji10 Congratulations with your terrific display yesterday!
” Thank you sir reageer retweet
Ja maar ja daar speelde hij niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:14 schreef poker4lifee het volgende:
pff Kandji moet wel als spits een IF krijgen anders nutteloos
Nee man, ben wel wat gewend van uitwedstrijden naar Feyenoord. Als je dan niet hand in hand wilt lopen verwoesten die Rotterdammers je anaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:17 schreef vandermar het volgende:
kandji rijt gerben helemaal open na de date.
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee man, ben wel wat gewend van uitwedstrijden naar Feyenoord. Als je dan niet hand in hand wilt lopen verwoesten die Rotterdammers je anaal.
Ga je die hele wedstrijd kijken?quote:Op maandag 23 juli 2012 02:01 schreef Tim86 het volgende:
Chelsea wordt zoekgespeeld![]()
Slechts 1-0 voor PSG bij rust though.
Neu, heb het wel gezienquote:
Anders had ik een opmerking gemaakt over je slaapritmequote:
Dat sowieso jaquote:Op maandag 23 juli 2012 02:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anders had ik een opmerking gemaakt over je slaapritmeWant dat is volgens mij ook best verneukt haha
21 jump street.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:53 schreef marcie216 het volgende:
goedemorgen
Iemand nog een geniale comedy ?
Die heb ik al gezienquote:Op maandag 23 juli 2012 10:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
21 jump street.
Is SB weg????![]()
Hij komt toch wel weer terug
Gepost vanaf mijn telefoon uit Zweden
Jaa godverquote:Op maandag 23 juli 2012 10:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien
En ja hij is weg
Hoe is het daar in het zweden, al veel blondjes gezien?
Waarom nietquote:Op maandag 23 juli 2012 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jaa godverwat een dames lopen hier rond
Kan er helaas niet te veel op geilen
Zeiden ze op twitter ja, heb je al wat of niet?quote:
Yoquote:Op maandag 23 juli 2012 11:06 schreef marcie216 het volgende:
Iemand hier die wel eens in het RKC uitvak heeft gezeten?
Ziet er wel grappig uit, zolang je het ook uit kan zettenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:02 schreef Thorb het volgende:
http://fifasoccerblog.com(...)de-the-new-features/
FIFA 13 Skill Games - Free Kicks
Skill Games!
Learn or master the fundamental skills necessary to compete at FIFA 13 in a competitive and addictive new mode. Become a better player, faster, no matter what your skill level.
Compete against yourself or friends in 32 mini-games, perfecting skills such as passing, dribbling, shooting, crossing and more.
Hit targets, loft balls into cans and dribble through obstacle courses, collecting points and beating the clock as you progress through three levels to the Skills Challenge.
Earn achievements, trophies, and XP while securing a global ranking and perfecting your skills.
http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13-skill-games-preview/
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:06 schreef marcie216 het volgende:
Iemand hier die wel eens in het RKC uitvak heeft gezeten?
Uiteraard.quote:
minigames uitzetten?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, zolang je het ook uit kan zetten
En hoe is het zicht enzo ? Wil er naar toe gaan als ik terug ben van vakantie en nog kaartjes kan kopenquote:
Lezenquote:
quote:When waiting to go into a match, you’ll no longer be placed into the Arena to have a kick about. Now you’ll be given a Skill Game to play instead.
True. Maar met clubs vind ik het altijd wel leuk om gewoon zieke skills uit te voeren om mezelf voor te bereiden op de winstquote:Op maandag 23 juli 2012 11:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
O zo. Nou ja bij UT kom je sowieso al niet in de arena dus boeie
Hebben gister al 6 of 7 nieuwe spelers gepresenteerd, en dan deze ook nog eens, 27 jaar 1,68mquote:Op maandag 23 juli 2012 11:25 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/7630
Feyenoord-target.
Schuin achter de goal, gewoon wel goed te volgen hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 11:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En hoe is het zicht enzo ? Wil er naar toe gaan als ik terug ben van vakantie en nog kaartjes kan kopen
Nog een pacehoerspits.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:25 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/7630
Feyenoord-target.
Mooi! vorig jaar had ik de 1e uitwedstrijd moeten missen, tegen AZquote:Op maandag 23 juli 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schuin achter de goal, gewoon wel goed te volgen hoor
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hebben gister al 6 of 7 nieuwe spelers gepresenteerd, en dan deze ook nog eens, 27 jaar 1,68m
Nee klopt, vullen alles aan het met eigen jeugd.
Vind RKC uit erg fijn. Je kunt daar nog zonder kleerscheuren het stadion uitlopen met een sjaaltje van de tegenpartij aan. Uniek tegenwoordig.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mooi! vorig jaar had ik de 1e uitwedstrijd moeten missen, tegen AZ
Dat jaar er voor wel de eerste uitwedstrijd meegepakt tegen Heerenveen, best mooi uitvak + stadion
Nu mooie sfeer neerzetten daar in Waalwijk
nee daar gaat het niet om, want ik zeg het tegen jou en jij bent een friesquote:
Fries, hoofdletter.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om, want ik zeg het tegen jou en jij bent een fries
Oh dat is mooi inderdaad! Vind het ook altijd gek dat het bij competitiewedstrijden 9 vd 10x niet kan, alleen toen we tegen Rangers enzo speelde, kon het wel?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind RKC uit erg fijn. Je kunt daar nog zonder kleerscheuren het stadion uitlopen met een sjaaltje van de tegenpartij aan. Uniek tegenwoordig.
Nee?quote:
Je bent gewoon weer irritant aan het zuigen en opmerkingen aan het uitlokken. Door dit soort dingen raakt de gezelligheid uit dit topic. Als je wilt dat er niet steeds over "kinderen die de boel verzieken" wordt gesproken, stel je zelf dan iets volwassener op.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om, want ik zeg het tegen jou en jij bent een fries
Schrijf de naam van een bevolkingsgroep of een lid daarvan met een hoofdletter als de naam van een aardrijkskundige naam is afgeleid of als het om een specifiek volk gaat. → regel 104 op deze paginaquote:
Wtf is dit nu weer?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer irritant aan het zuigen en opmerkingen aan het uitlokken. Door dit soort dingen raakt de gezelligheid uit dit topic. Als je wilt dat er niet steeds over "kinderen die de boel verzieken" wordt gesproken, stel je zelf dan iets volwassener op.
Het grote Feijenoordtopic #961: Met een volle helicopterquote:Op maandag 23 juli 2012 11:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer?
Iedere Feyenoorder zegt altijd dat ze dingen uit eigen jeugd gebruiken, dan is zo'n aankoop niet nodig? Maar oke ik zal wel niks meer zeggen over Feyenoord oid.
dus het is ook Eindhovennaar ?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Schrijf de naam van een bevolkingsgroep of een lid daarvan met een hoofdletter als de naam van een aardrijkskundige naam is afgeleid of als het om een specifiek volk gaat. → regel 104 op deze pagina
een Afro-Surinaamse, een Inuit, de Kelten, de Limburgers
in samenstellingen: Vikingboot, Vlamingenhater
in afleidingen: anti-Joods, Inca-achtig, Keltisch
Eindhovenaar jaquote:
/carequote:Op maandag 23 juli 2012 11:36 schreef marcie216 het volgende:
En volgens mij is het einde Matavz bij psv
Neen.quote:
En volgens mij gaat Locadia het maken bij PSV binnen 2/3jaarquote:
/carequote:Op maandag 23 juli 2012 11:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En volgens mij gaat Locadia het maken bij PSV binnen 2/3jaar
/carequote:
Laat hem lekker z'n dingetje vertellen manquote:
Ik kan daarom ook overal heen met een RKC sjaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind RKC uit erg fijn. Je kunt daar nog zonder kleerscheuren het stadion uitlopen met een sjaaltje van de tegenpartij aan. Uniek tegenwoordig.
Kom jij ook weleens naar PSV uit?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan daarom ook overal heen met een RKC sjaal.
mijn godquote:Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Positieve kwaliteitsinjectie voor dit topic
Hier ook hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 jaar geleden nog wel. liepen er ook gewoon PSV supporters tussen jullie. Maar vorig jaar kregen we geen vrij vervoerquote:
Nee ik hou niet van PSV. Ben er alleen geweest met concerten.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kom jij ook weleens naar PSV uit?
Hoe denken jullie eigenlijk over PSV?
Komt door de nieuwe burgemeester, das een schijtbroek. AZ kreeg ook combi naar ons, terwijl we daar nooit problemen mee hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
2 jaar geleden nog wel. liepen er ook gewoon PSV supporters tussen jullie. Maar vorig jaar kregen we geen vrij vervoer
Oh, maar ik bedoel als RKC supporter zijnde , geen gevoel voor PSV oid?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van PSV. Ben er alleen geweest met concerten.
Ik weet zeker dat er veel meer wedstrijden zonder combi af gedaan kunnen worden, maar altijd maar die rot combiquote:Op maandag 23 juli 2012 11:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Komt door de nieuwe burgemeester, das een schijtbroek. AZ kreeg ook combi naar ons, terwijl we daar nooit problemen mee hebben.
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoel als RKC supporter zijnde , geen gevoel voor PSV oid?
Valllen haat-gevoelens ook onder gevoelens? Ik vind het stadion van PSV erg mooi. Verder vind ik het niks. Totaal geen sfeer. Statisch. PSV speelt totaal geen aantrekkelijk voetbal, is ook een ploeg die ik standaard oversla op eredivisie live.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom zou je als RKC supporter gevoelens hebben voor PSV?
Is het ook, en dat maakt die combi's nog eens extra lelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Valllen haat-gevoelens ook onder gevoelens? Ik vind het stadion van PSV erg mooi. Verder vind ik het niks. Totaal geen sfeer. Statisch. PSV speelt totaal geen aantrekkelijk voetbal, is ook een ploeg die ik standaard oversla op eredivisie live.
Heerenveen - AZ trouwens nooit bijgewoond. Cambuur - AZ wel 2 keer, maar in de eerste divisie tijd ging ik erg vaak. Vind het nu flauwekul om van Rotterdam naar Alkmaar te rijden, om daar de combi te pakken.
Kan toch? Ik heb ook gevoelens voor Feyenoord naast RKC.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom zou je als RKC supporter gevoelens hebben voor PSV?
Ik kijk alleen naar PSV als ik weet dat ze hebben verloren, verder vind ik er helemaal niks aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Valllen haat-gevoelens ook onder gevoelens? Ik vind het stadion van PSV erg mooi. Verder vind ik het niks. Totaal geen sfeer. Statisch. PSV speelt totaal geen aantrekkelijk voetbal, is ook een ploeg die ik standaard oversla op eredivisie live.
Heerenveen - AZ trouwens nooit bijgewoond. Cambuur - AZ wel 2 keer, maar in de eerste divisie tijd ging ik erg vaak. Vind het nu flauwekul om van Rotterdam naar Alkmaar te rijden, om daar de combi te pakken.
Ja oke zo heb ik er niet naar gekeken, maar waarom voor PSV? Zelf heb ik ook affiniteit voor Heraclesquote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik heb ook gevoelens voor Feyenoord naast RKC.
Ik hou gewoon niet van PSV.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja oke zo heb ik er niet naar gekeken, maar waarom voor PSV? Zelf heb ik ook affiniteit voor Heracles
Toefjes was vroeger van de verkeerde kantquote:Op maandag 23 juli 2012 12:09 schreef Toefjes het volgende:
Vroeger als kind was ik voor PSV. Ging ik naar de Herdgang, kon ik met Edward Linskens en Arhur Numan op de foto
Geen ideequote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En terecht, maar ik vroeg me af waarom Marcie aan jou vroeg of je gevoel had bij PSV
Ik weet niet, ik dacht ligt dicht bij elkaar enzoquote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En terecht, maar ik vroeg me af waarom Marcie aan jou vroeg of je gevoel had bij PSV
Overloper!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:09 schreef Toefjes het volgende:
Vroeger als kind was ik voor PSV. Ging ik naar de Herdgang, kon ik met Edward Linskens en Arthur Numan op de foto
O, ik ben blij dat je al enige ervaring hebtquote:Op maandag 23 juli 2012 01:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee man, ben wel wat gewend van uitwedstrijden naar Feyenoord. Als je dan niet hand in hand wilt lopen verwoesten die Rotterdammers je anaal.
Ik ga even zakelijk tannen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:30 schreef marcie216 het volgende:
Geen zin om hard te lopen
Dan ga ik maar even trampoline springen
/care
Haat gevoelens ja, ik begin het een minder sympathieke club dan ajax onderhand te vinden.quote:
Nee, toen ik verstand kreeg heb ik PSV mijn rug toegekeerd. Maar Arthur Numan is een jeugdheld voor mij.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haat gevoelens ja, ik begin het een minder sympathieke club dan ajax onderhand te vinden.
quote:
TR gemachtquote:
Reichdiculous.quote:
Dat hij PSV een niet-zo-sympathieke club vind.quote:
ach, dat kan!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat hij PSV een niet-zo-sympathieke club vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |