Even zoeken in 3 topics terug naar een post van mij, daar staat ie inquote:Op zondag 22 juli 2012 17:27 schreef mega-worstje het volgende:
Heeft iemand de link van dat prachtige filmpje van feyenoord voor de champions league nog?
Ze zien Feijenoord gewoon als opstap naar de top. Maar vinden het denk ik ongepast omdat zo uit te spreken.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Opmerkelijk dat hij zijn persoonlijke doelstelling voor zichzelf houd, dat deed Singh ook
Hmm daar gezocht op je naam maar je kwam er niet in voorquote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Even zoeken in 3 topics terug naar een post van mij, daar staat ie in
Ja maar die bedoelde ik nietquote:Op zondag 22 juli 2012 17:42 schreef TheRulingEagle het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=i_QJ_We_gPA
kwee nie hij was in ieder geval heel mooi en met allemaal beelden van t afgelopen seizoen goh veelzeggendquote:
Deze zou ook kunnen?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
kwee nie hij was in ieder geval heel mooi en met allemaal beelden van t afgelopen seizoen goh veelzeggend
El Ahmadi was de enige vorig seizoen, misschien die Omar.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Zijn er Feyenoord spelers die aan de ramadan doen?
Kankerquote:Op zondag 22 juli 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi was de enige vorig seizoen, misschien die Omar.
Leerdam doet 365 dagen per jaar mee.
Woensdag nog een potje tegen Real Mallorca bij 25 graden.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Ben niet geweest. Vind dat altijd zo onnozel, geef mij de start van het seizoen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |