Dat je gewoon mensen zoekt en kunt vinden van vroeger, dat je kunt zien wat ze nu doen enzo, ik hoef ze niet te zien BBQ'en in de achtertuin met een gelukzalige voldane kutkop.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dat je gewoon mensen zoekt en kunt vinden van vroeger, dat je kunt zien wat ze nu doen enzo, ik hoef ze niet te zien BBQ'en in de achtertuin met een gelukzalige voldane kutkop.
Ergens heb je gelijk in je op. Maar wat doe je op fb??quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dat je gewoon mensen zoekt en kunt vinden van vroeger, dat je kunt zien wat ze nu doen enzo, ik hoef ze niet te zien BBQ'en in de achtertuin met een gelukzalige voldane kutkop.
Als ze je op je feestje willen hebben dan bellen/mailen/sms'en ze heus wel en anders maar niet. Nu kan je facebook dus eindelijk verwijderen ook weer opgelost.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Taperol het volgende:
De enige reden dat ik nog facebook heb is omdat sommige mensen hun feesten alleen op facebook via een event de wereld in brengen. Praktisch de enige reden dat ik het niet allang verwijderd heb.
Zwaar terechte klacht.
Sowieso FBquote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan verwijder jij het account van Facebook; niet onverstandig.
Ben er ook niet weg van inderdaad, vind het te veel voor aandachtshoeren en vind ik ze daar ook iets te gericht op je privacy. Maar goed snap wel waarom mensen toch zo'n account aanmaken.quote:
Klopt, is inderdaad leuk.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef Piethur het volgende:
[..]
Het idee van dat spelletje vind ik wel erg leuk! Vooral bij oudere muziek weet ik bijna alles
Ik zit op een iPad, die doet beetje vreemd. Wat houdt het precies in wat je zonet stuurde?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, is inderdaad leuk.
Wat vind je hiervan?
http://www.facebook.com/appcenter/zooskers
Ik zie ineens mensen in mijn lijst die dit gaan gebruiken, wat een spul.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan verwijder jij het account van Facebook; niet onverstandig.
wut wut wutquote:Op maandag 23 juli 2012 02:25 schreef Mierenneuker. het volgende:
Share dit op Facebook, maar ga hier niet schijnheilig achter de rug van je vrienden/familie/bekenden om doen.
Je kunt ook uit dit topic wegblijven anders.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:54 schreef vera166 het volgende:
Poeh. Misschien heeft niet iedereen zo'n kut leven als jij.
Daarbij is Facebook niet verplicht hoor. Verwijder het lekker :-)
Het taalgebruik in de OP verdient niet heel veel betere reacties eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:40 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Je kunt ook uit dit topic wegblijven anders.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het taalgebruik in de OP verdient niet heel veel betere reacties eigenlijk.
Opbokken verrotte trollquote:Op maandag 23 juli 2012 13:00 schreef Xblister het volgende:
De verwachte wending van dit topic is bereikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |