Oh ja! Wil ik gaan kijken, ligt de site eruit. Lekker dan!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef Meimeltje het volgende:
Voor de z8 liefhebbers, vanaf morgen sale. Volgens mij 50% korting.
http://www.z8-baby.nl/
Thx becky!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:02 schreef becky27 het volgende:
Z8 vast eigenlijk gewoon vind ik.
Noortje is nu 27 maanden en kan 92 gewoon aan (ze is 89 cm). Vind dat het niet heel breed valt en das voor mijn smalle niet zo erg. Ik heb de longsleeve en het vestje wel in maat 104 besteld. Kan ze het iig in de winter aan. 92 is dan te klein.
Ja ik ben ook bijna 1,5 uur bezig geweest gisteravond/nacht, uiteindelijk maar 2 longsleeves besteld voordat het weer uit mn mandje gegooid werd.quote:Op maandag 23 juli 2012 06:54 schreef danic het volgende:
[..]
Oh ja! Wil ik gaan kijken, ligt de site eruit. Lekker dan!
Echt? Wat zonde....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ooo zo,n pak heb ik van Lindex nog liggen in 68 volgens mij. 1x gedragen...
Dit kan ik onderschrijven. De kwaliteit is ook goed trouwens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Next mooi op maat vallen. Het voordeel is dat ze ook tussenmaten hebben vaak. Ze hebben dus 62-68, maar ook 68-74, en dan weer 74-80 en dan weer 80-86. Dus minder snel dat je iets veel te groot moet kopen als je kind net ertussen in zit.
Ik kreeg ook een mailtje vandaag en op de site staan echt hele leuke dingen vind ik. Ik weiger alleen om al iets voor herfst-winter te kopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dit kan ik onderschrijven. De kwaliteit is ook goed trouwens.
Heb net even door de catalogus zitten bladeren maar ik vind er maar weinig leuks bij zitten moet ik eerlijk zeggen. Dat poederroze is niet zo mijn ding. Ik zag wel een lief gebreid vestje met noors patroon.
erg he; ik weet echt exact welke jij bedoeltquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dit kan ik onderschrijven. De kwaliteit is ook goed trouwens.
Heb net even door de catalogus zitten bladeren maar ik vind er maar weinig leuks bij zitten moet ik eerlijk zeggen. Dat poederroze is niet zo mijn ding. Ik zag wel een lief gebreid vestje met noors patroon.
gratisquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:42 schreef becky27 het volgende:
slinger ik Next aan:
Eerste pakje voor mini 2.0??![]()
[ afbeelding ]
Next is niet heel duur volgens mij... maar wat kosthet 'shipping'?
Prima! Al zul je me dan wel weer ontvrienden wanneer ik niet alles op je lijstje weet te scoren... Net als destijds met die IKEA-rollo'squote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ja hoi, dan geef ik je een lijst mee hoor, verdorie (ik heb het precies hetzelfde. het steekt op de plek waar ooit mijn hart zat
ik heb ook nog steeds moeite om met je op een forum te zitten hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Prima! Al zul je me dan wel weer ontvrienden wanneer ik niet alles op je lijstje weet te scoren... Net als destijds met die IKEA-rollo's.
Die isquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Marrije het volgende:
Ik wil deze ook nog voor mn dochter, maar dat bestel ik wel wanneer ik ben vergeten wat ik vandaag heb uitgegeven.
ha! die is onderweg voor mijn grote!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gratismaar dan moet je wel next.com doen.
ik zit nu ook te kijken
ligt al in mand:
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/boys/younger-boys/9/4
[ afbeelding ]
Haha vorige.keer had k ook al 74 spul voor.ie er was. Dat wil ik nu dus niet haha. Komt wel als ze er is iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:51 schreef Juud79 het volgende:
@Sonnetje, dat had ik ook spul t/m 62 en wat 68 dingskes...
Maar ja, als ze er dan eenmaal is he....dan begint het pas echt.
Wanneer is die dochter van jou eigenlijk van plan om op de wereld te komen, die zit wel fijn daar volgens mij? Ik had er ook zo een.
Mijn dame heeft haar spijkerbroekjes in maat 74 (9-12 mnd) ook nog tot vorige maand aangehadquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:09 schreef twentemeisje het volgende:
Wat Fannetje zegt inderdaad. Al ligt dat natuurlijk wel aan het kind in kwestie, die van mij loopt nog steeds in maatje '9 maand' terwijl er toch echt al 16 op de teller staan.
Ja, dat had ik ook, ik was het niet compleet zat, ik ben zelf nog de hele dag op pad geweest met 41,3 weken, beetje winkelen en ergens lunchen, samen met ML en mijn moeder. En toen die nacht begon het opeens, ik wou idd ook gewoon heel graag weten hoe ze eruit zag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha vorige.keer had k ook al 74 spul voor.ie er was. Dat wil ik nu dus niet haha. Komt wel als ze er is idd![]()
En dametje vindt t nog.prima binnen idd![]()
Op zixh mag ze, hoewel k wel heeeel nieuwsgierig naar.dr ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |