of juist welquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:24 schreef Remzz het volgende:
Nog geen onweerkaarten hier? Dan gaat het morgen wel meevallen zie je altijd
Maar als het onweer langs trekt kun je de mooiste foto's makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoop dat de regio Venlo er deze keer eens flink van langs krijgt, afgelopen keren ging het steeds langs ons heen.
Als het daar spuugbenauwd is werkt de airco niet goed hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
Het is hier beneden goed te doen (iets meer dan 23 graden) en op de 1e verdieping is het spuugbenauwd. Airco staat daar goed zijn werk te doen
Hij staat net aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als het daar spuugbenauwd is werkt de airco niet goed hoor.
quote:A level 1 was issued for N-Spain, France, Benelux and NW Italy mainly for large hail (a very large hail event is possible), strong to severe wind gusts and heavy rain.
En barstende hoofdpijn krijg ik van die smogquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef marcel-o het volgende:
Volgens mij zit er wel meer smog/ozon in de lucht.
Meer last van astma dan anders.
Ik was er ook (alquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Valt wel mee, puur toeval dat ik net keek
A very large hail event? Wat wil dat precies zeggen? Kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb zien staan zo.quote:A level 1 was issued for N-Spain, France, Benelux and NW Italy mainly for large hail (a very large hail event is possible), strong to severe wind gusts and heavy rain.
Die 5% zal maar net boven je hoofd hangenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
5% severe gaat toch helemaal nergens over
Ik denk dat je daarbij moet denken aan hagelstenen zo groot als (of groter dan) een golfbal. Zoiets als vorig jaar september in Zeeland. Dat waren hagelballen ter grootte van 4-5cm.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Rabieluh het volgende:
A very large hail event? Wat wil dat precies zeggen? Kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb zien staan zo.
Het balletje zal maar op rood vallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die 5% zal maar net boven je hoofd hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het als.... tussen 5 en 15% kans op severequote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Het balletje zal maar op rood vallen.
Waarom gaat het trouwens niet verder dan 15% eigenlijk?
Plaatselijke evenementen met hagelstenen enzooowquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik was er ook (al) 3 kwartier niet geweest
.
[..]
A very large hail event? Wat wil dat precies zeggen? Kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb zien staan zo.
Juist fijn, lekker 's avonds in tshirt buiten hangen. Wat een geweldig weer deze week, ik ben er bijna ontroerd van. Had ik totaal niet meer verwacht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef Poeke het volgende:
Heerlijke dag vandaag, alleen jammer dat het snachts zo warm blijft... pffff
plus 1quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als het daar spuugbenauwd is werkt de airco niet goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |