Nouja, zoals ik het nu kan zien kan het wel eens over een lange periode gaan regenen/hagelen/onweren. Mooi heftig onweer vind ik prima, maar op een gegeven moment wil ik ook wel gaan slapenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:36 schreef Narasan het volgende:
[..]
Rot nacht? Of ben je daar geen fan van?
Dan zou ik alvast wat bier/wijn koud zettenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, daar wil ik wel voor wakker blijven. Al twee nachten slecht geslapen, een derde kan er dan ook nog wel bij..
Daarbij wil ik er nog even toevoegen dat het lijkt dat het 2 complexen worden. De volgende komt zaterdagochtend aan.. Succes!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja, zoals ik het nu kan zien kan het wel eens over een lange periode gaan regenen/hagelen/onweren. Mooi heftig onweer vind ik prima, maar op een gegeven moment wil ik ook wel gaan slapen
Dacht ik al.... het is nowcasting...Niemand is er duidelijk over. Ook bij onze vrienden niet van noodweer.be/onweer-online.nlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:47 schreef INViCTuS het volgende:
Moeilijk! Ze hebben moeite met het voorspellen van de buien en de hoeveelheid neerslag en dat is best vervelend en apart.
Of de ramen eruit liggen..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:24 schreef Drassss het volgende:
Het is straks weer wachten op de eerste droeftoeters dat het te lang duurt, niks komt of allemaal erg tegenvalt
Ik wacht altijd een dag voor die dag totdat er droeftoeters zijn die de droeftoeters aankondigen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:24 schreef Drassss het volgende:
Het is straks weer wachten op de eerste droeftoeters dat het te lang duurt, niks komt of allemaal erg tegenvalt
En de "Hoe laat begint het in Schubbekuttenveen?" "Kan ik om 17:53 nog fietsen?" posts natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:24 schreef Drassss het volgende:
Nee, tenzij je heel lang moet overwerkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:30 schreef Frutsel het volgende:
Benieuwd of ik vanmiddag een nat pak ga halen op de terugweg naar huis
De echte pareltjes verwacht ik inderdaad pas na het middag uurquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef JDude het volgende:
[..]
En de "Hoe laat begint het in Schubbekuttenveen?" "Kan ik om 17:53 nog fietsen?" posts natuurlijk.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef JDude het volgende:
[..]
En de "Hoe laat begint het in Schubbekuttenveen?" "Kan ik om 17:53 nog fietsen?" posts natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |