Oh, dat valt idd nog mee, toffe race ook welquote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef Lemans24 het volgende:
Spa Francorchamps, 24 uurs race. Verwacht daar niet veel F1 fans hoor.
Heerlijk inderdaad. Vanaf morgen zal het wel weer uit met de pret zijn en weer veels te warm zijn...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een heerlijk weertje zeg vandaagniet te koud maar ook niet te warm
Ik vond het ondanks het zonnetje toch nog wel een beetje fripsjes vandaag..ik heb nét buiten gekeken en het is 15 graden..niet slecht, maar nog steeds geen zwoele zomeravond/nacht..quote:Op zondag 22 juli 2012 21:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een heerlijk weertje zeg vandaagniet te koud maar ook niet te warm
Maar eerst nog een heerlijke weekquote:Op maandag 23 juli 2012 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
Het lijkt er helaas toch op dat het na vrijdag weer over is met de pret.
[ afbeelding ]
Als het dan maar wel eindigt met een lekker onweertjequote:Op maandag 23 juli 2012 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil ik nietquote:Op maandag 23 juli 2012 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het dan maar wel eindigt met een lekker onweertje
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, vanaf vrijdag lang weekend vrijquote:Op maandag 23 juli 2012 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was het ja, nu is het gewoon weer te warm voor mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:29 schreef Klonk het volgende:
Sodeju wat is het lekker buiten, niet te warm, niet te koud, zonnetje, lekker windje, luchtvochtigheid is ook niet debiel hoog volgens mij, zo mag de zomer wel een hele tijd blijven
kijk, dit is nou een goede post. Iemand die niet tevreden is over het weerquote:Op maandag 23 juli 2012 15:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat was het ja, nu is het gewoon weer te warm voor mij.
Gister was het heerlijk!
Het spijt me maar mij hoor je niet klagen met dit weerquote:Op maandag 23 juli 2012 15:10 schreef kaatje50 het volgende:
Het klagen is minder nu het warm isEn is vond het nog wel zo leuk, dat geklaag
![]()
Kom mensen, we zijn Nederlanders, niet zo snel tevreden zijn hoor![]()
Als het de hele zomer net als gisteren was hoor je mij niet klagen, 2 graadjes erbij mag dan ook nog wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kijk, dit is nou een goede post. Iemand die niet tevreden is over het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |