Het is net als in je broek plassen.... Iedereen kan het zien, maar alleen jij hebt dat warme gevoel....quote:
Moest je dat komen vertellen van partyboy?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is net als in je broek plassen.... Iedereen kan het zien, maar alleen jij hebt dat warme gevoel....
Nee van mezelfquote:Op zondag 22 juli 2012 22:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Moest je dat komen vertellen van partyboy?
Helemaal mee eens! De meisjes op paiq hebben toch een gemiddeld IQ dat 20 punten hoger ligt dan de meeste sjonnie-vrouwen op de andere sites...quote:Snap niet dat er mensen zijn die Paiq zo slecht vinden. Ik heb meerdere website een beetje uitgeprobeerd (allemaal gratis, dat wel) en vond Paiq er toch met kop een schouders bovenuit steken. Nu is Paiq ook wel echt geënt op het zoeken van serieuze relatie, voor een snelle snack tussendoor zou je misschien beter Badoo of Knuzz kunnen hebben inderdaad. Ben zelf tot noch toe erg tevreden met mijn Paiq-account. De toestroom van matches is wel erg traag, maar die kun je zelf opvoeren door te speeddaten, battledaten of fotomatchen. En tsja, rotte appels heb je er overal tussen zitten. Uiteindelijk moet je het zelf doen inderdaad, de site doet het niet voor je...
Amen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
Net weer Pepper aan het doorspitten, maar zoals gemeld het staat vol met dezelfde cliché vrouwen....
En waar ik helemaal moe van wordt zijn al die matches uit Amsterdam.... en als ze niet uit Amsterdam komen dan is Amsterdam The Place To Be!... Ik heb niks met Amsterdam, wil er niet dood gevonden worden, dus op zo'n Amsterdam-kutje zit ik dus absoluut niet te wachten....
Dus Pepper... daar kan Pepper .... een streep door
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb niks met Amsterdam, wil er niet dood gevonden worden, dus op zo'n Amsterdam-kutje zit ik dus absoluut niet te wachten....
Want? Ik moet maar verplicht Amsterdam leuk vinden? Ga toch wegquote:
Je hoeft het niet leuk te vinden, de meid die er vandaan komt wellicht wel. Wat is voor jou belangrijker?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Ik moet maar verplicht Amsterdam leuk vinden? Ga toch weg
Zie mijn editquote:Op maandag 23 juli 2012 11:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Je hoeft het niet leuk te vinden, de meid die er vandaan komt wellicht wel. Wat is voor jou belangrijker?
Ik heb hetzelfde alleen dan met het platteland of kleine dorpjes. Ik zal mij daar heel eenzaam voelen.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zie mijn edit
Ik heb er dus niks aan
Ach eenzaam zal ik me daar niet voelen, maar heb gewoon niks met die stad. Dus ja, dan gaat het nooit werken met iemand die daar per se wilt wonen en/of steeds heen wilt.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde alleen dan met het platteland of kleine dorpjes. Ik zal mij daar heel eenzaam voelen.
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is net als in je broek plassen.... Iedereen kan het zien, maar alleen jij hebt dat warme gevoel....
Weet niet of er een beste site is.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil me ook gaan inschrijven, nou lees ik allemaal negatieve dingen over Lexa.
Ik ben uiteraard bereid te betalen, maar wat is nou de "beste" site aldus jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |