Krijg nou wat.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef Quadrophenia1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat in het logo van de Tour de France ook een wielrenner verstopt zit.
Waar dan? Ik zie hem niet!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef Quadrophenia1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:22 schreef Skitzofrenix het volgende:
Dan zie ik iemand die voor over gebukt staat, als of die in z'n kont genomen wordt. ik zie geen wielrenner???!!??
Het gele bolletje er rechts naast stelt het wiel voor en de O in Tour het andere wiel.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:22 schreef Skitzofrenix het volgende:
Dan zie ik iemand die voor over gebukt staat, als of die in z'n kont genomen wordt. ik zie geen wielrenner???!!??
Nee hoor, dat is niet jouw fantasiequote:Op zondag 22 juli 2012 21:32 schreef Quadrophenia1 het volgende:
[..]
Het gele bolletje er rechts naast stelt het wiel voor en de O in Tour het andere wiel.
Of is dat slechts mijn fantasie?
Ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet jouw fantasie.
Ik vind dat logo zo duidelijk als wat
Zou zomaar van Rockstar kunnen komen met hun 'Gruppe 6' of groepseks op z'n Duits.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ook
De TT had (heeft?) als hoofdsponsor het Italiaanse kledingmerk A-style. Die hebben ook een erg leuk logo
[ afbeelding ]
De ene is blind en de ander duwt hem naar huisquote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ook
De TT had (heeft?) als hoofdsponsor het Italiaanse kledingmerk A-style. Die hebben ook een erg leuk logo
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:22 schreef Skitzofrenix het volgende:
Was me nog niet eerder opgevallen, geniaalquote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zou zomaar van Rockstar kunnen komen met hun 'Gruppe 6' of groepseks op z'n Duits.
[ afbeelding ]
Is dat niet zijn hoofd? Je kan er ook andersom een mens in zien.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Dat puntje naast de "kont" vind ik alleen een beetje vreemd.
Dat is z'n hoofd. Hij fietst naar rechts toe en staat gestrekt, los van het zadel.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Dat puntje naast de "kont" vind ik alleen een beetje vreemd.
Voor mij staat er le detour francequote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef Quadrophenia1 het volgende:
[ afbeelding ]
You dont sayquote:Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor mij staat er le detour france
Zou best kunnen jaquote:Op zondag 22 juli 2012 22:55 schreef Gitank2 het volgende:
A-style had zijn logo ook met opzet zo gemaakt, zodat iedereen erover ging praten en ze dus veel aandacht kregen?
Dat staat er toch ook?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor mij staat er le detour france
Je hebt nog nooit in je leven nieuws over de laatste dag van de Nijmeegse vierdaagse gelezen?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Dat een Gladiool een bloem is en niet alleen een scheldwoord.
Ben 32 en kwam er van de week pas achter.......
Nee, kon me nooit boeien.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit in je leven nieuws over de laatste dag van de Nijmeegse vierdaagse gelezen?
En de uitdrukking 'de dood of de gladiolen' deed je ook niets vermoeden?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, kon me nooit boeien.Toevallig zapte ik erlangs en kreeg ik een openbaring...
Is pas paar jaar volgens mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:15 schreef vencodark het volgende:
Dat er in het lipje van een Red Bull drankje, een stier afgebeeld staat. Overigens weet ik niet of dat in elke maat is.
Ik heb deze uitdrukking nooit begrepen.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
En de uitdrukking 'de dood of de gladiolen' deed je ook niets vermoeden?
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-dood-of-de-gladiolenquote:Op maandag 23 juli 2012 15:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb deze uitdrukking nooit begrepen.
Je kan kiezen tussen de dood of bloemen?
quote:Waar komt de uitdrukking de dood of de gladiolen vandaan?
Een zegevierende wielrenner krijgt op het podium een grote bos gladiolen overhandigd. De uitdrukking de dood of de gladiolen staat dan ook voor de alles-of-niets-instelling van een sportman. De uitdrukking wordt vooral gebruikt tijdens massasprints, wanneer er veel risico's genomen worden.
Doorgaans wordt deze uitdrukking toegeschreven aan wielrenner Gerrie Knetemann (1951-2004), maar het is zeer de vraag of hij deze wel bedacht heeft. Het oudste citaat tot nu toe (1986) gaat over de Elfstedentocht, terwijl andere citaten van eind jaren tachtig uit de voetbalverslaggeving komen. Volgens sommigen zou Jan Gisbers, de ploegleider van wielerformatie PDM, de uitdrukking midden jaren tachtig gelanceerd hebben. In de Nijmeegse Vierdaagse, het jaarlijkse internationale wandelfestijn, is de uitdrukking sinds de jaren negentig bekend: na een succesvolle afsluiting op de laatste dag beloont het publiek de wandelaars met gladiolen. De weg naar de finish heet die dag zelfs Via Gladiola.
Moet je me toch ff helpen, ik zie geen eekhoorntjequote:Op maandag 23 juli 2012 22:37 schreef Gitank2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hier een eekhoorntje in verwerkt zit, nooit op gelet tijdens het kijken van wielrennen een paar jaar terug.
watquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:00 schreef Tegan het volgende:
Dat een relais gewoon slecht Engels/Nederlands is voor een relay.
Nee, het is een leenwoord uit het Fransquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef Tegan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Relais
Relay dekt de functie gewoon veel beter. In het Nederlands is relais gewoon een raar woord.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het is een leenwoord uit het Frans
Komt waarschijnlijk omdat je het verkeerd uitsprak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Tegan het volgende:
Ohja, ook goed. Dan nog was relais gewoon een raar woord vond ik voor een relais. Tot ik het ging koppelen aan de betekenis.
Als je je eigen wikilink had gelezen had je beter gewetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Tegan het volgende:
Ohja, ook goed. Dan nog was relais gewoon een raar woord vond ik voor een relais. Tot ik het ging koppelen aan de betekenis.
Dit wist ik dan weer niet !quote:Op maandag 23 juli 2012 15:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-dood-of-de-gladiolen
lmgtfy linkje maar achterwege gelaten
[..]
Nu vertel je me watquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef CytiseChromatique het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je hem nog? Ik speel dus al jaren dagelijks die-hard levenloos Pokémon TCG, en ik kom die kaart regelmatig tegen. Des te groter mijn schrik toen ik voor het eerst zijn tweede oog zag (links).
Met een nog grotere schok besefte ik dat z'n hele gezicht op het plaatje links zit! Dat uitsteeksel rechts is dus niet z'n neus maar z'n oor... of hand... of zo.
Het is alsof je al jarenlang een leuke vriendin hebt die altijd te bang was om met je naar bed te gaan, maar dat je haar een keer per ongeluk tegenkomt als ze net uit de douche komt en een penis blijkt te hebben.
Nou ja... zoiets
Hoe kom je daar nou bij ? Cola smaakt naar colanoot, caramel en suiker. Aardbeien kan ik er niet in ontdekken.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 06:11 schreef marcel.nl het volgende:
Hoe kom je daar nou bij ? Cola smaakt naar colanoot, caramel en suiker. Aardbeien kan ik er niet in ontdekken.
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:11 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij ? Cola smaakt naar colanoot, caramel en suiker. Aardbeien kan ik er niet in ontdekken.
Ik weet ook hoe ze cola maken.quote:
Sorry, maar dat hele cola verhaal in klinklare onzin.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet ook hoe ze cola maken.
Doe eens een blinde smaaktest. 9 van de tien proeft aardbei, Je ogen bedriegen je als je cola drinkt.
Ook als je naturel yoghurt verschillende kleurtjes geeft, en alleen een beetje suiker erbij doet, dan is het net of het anders smaakt, maar het werkt alleen als je niet weet dat het alleen kleurstof is.
Heb je toevallig een bron?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe eens een blinde smaaktest. 9 van de tien proeft aardbei, Je ogen bedriegen je als je cola drinkt.
Ook als je naturel yoghurt verschillende kleurtjes geeft, en alleen een beetje suiker erbij doet, dan is het net of het anders smaakt, maar het werkt alleen als je niet weet dat het alleen kleurstof is.
je proeft ook de gember niet uit de cola?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Sorry, maar dat hele cola verhaal in klinklare onzin.
proef het zelf eens, en denk aan aardbeienquote:
Je hebt dus geen bron. Tevens, als je maar hard genoeg aan aardbeien denkt smaakt alles naar aardbeien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
je proeft ook de gember niet uit de cola?
[..]
proef het zelf eens, en denk aan aardbeien
Oh mijn god.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef CytiseChromatique het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je hem nog? Ik speel dus al jaren dagelijks die-hard levenloos Pokémon TCG, en ik kom die kaart regelmatig tegen. Des te groter mijn schrik toen ik voor het eerst zijn tweede oog zag (links).
Met een nog grotere schok besefte ik dat z'n hele gezicht op het plaatje links zit! Dat uitsteeksel rechts is dus niet z'n neus maar z'n oor... of hand... of zo.
Het is alsof je al jarenlang een leuke vriendin hebt die altijd te bang was om met je naar bed te gaan, maar dat je haar een keer per ongeluk tegenkomt als ze net uit de douche komt en een penis blijkt te hebben.
Nou ja... zoiets.
omg, haha.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Oh mijn god.![]()
Het was toch even kijken.. Zag het eerst niet maar dit had ik echt nooit geweten
quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef CytiseChromatique het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja... zoiets.
Fuck de series. Blijkbaar nog nooit een echt insect gezien ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:01 schreef Mascio het volgende:
Hebben jullie nooit de series gekeken ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]penis dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
Ja, maar zelfs daarna legde ik de link nog niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:01 schreef Mascio het volgende:
Hebben jullie nooit de series gekeken ofzo?
Is ook niet waar, het is gewoon een neus.quote:
*confused*quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef CytiseChromatique het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja... zoiets.
Wacht, het is niet illegaal? Whahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik had dat andersom, ik dacht dat de Zwarte Markt in Beverwijk iets illegaals was.
Ik ken eigenlijk alleen de onderste versie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
*confused*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar nu zie ik steeds een debiel mondje!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Is ook niet waar, het is gewoon een neus.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Diglett_(Pok%C3%A9mon)
Ik heb weleens kleurloze cola op en toen dacht ik dat het sprite was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uiteraard. Maar dit is er gewoon zo eentje van 'cannot be unseen'quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Is ook niet waar, het is gewoon een neus.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Diglett_(Pok%C3%A9mon)
Dat was bij ons op de markt als 7up cola, in VS en GB als Tab Clear en Pepsi bracht het uit als Pepsi Clear en Diet Pepsi Clear. Was al snel weer van de markt, smaakte niet naar cola, was gewoonweg niet lekker en sloeg nergens op, cola zonder kleur. Met kleurstoffen kan je alles, maar wat is de meerwaarde van doorzichtige cola ten opzichte van bruine cola ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb weleens kleurloze cola op en toen dacht ik dat het sprite was.
Nee dit was bij een stand van TU Delft of Wageningen ofzo. Met norit gedaan denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Dat was bij ons op de markt als 7up cola, in VS en GB als Tab Clear en Pepsi bracht het uit als Pepsi Clear en Diet Pepsi Clear. Was al snel weer van de markt, smaakte niet naar cola, was gewoonweg niet lekker en sloeg nergens op, cola zonder kleur. Met kleurstoffen kan je alles, maar wat is de meerwaarde van doorzichtige cola ten opzichte van bruine cola ?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo is er ook eens groene (of blauwe, kan ook) ketchup op de markt gebracht.
Exact dezelfde smaak, maar de smaakbeleving bij de consument was dermate anders dat het product flopte.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ketchupquote:In October 2000, Heinz introduced colored ketchup products called EZ Squirt, which eventually included green, purple, pink, orange, teal, and blue.[11] These products were made by adding food coloring to the traditional ketchup. As of January 2006 these products have been discontinued.
een niet zo'n slim iemand.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Tegan het volgende:
Ik vraag me toch af wie dat dan bedenkt daar bij Heinz.
De mensen die NIET hebben gezegd dat het niet zo'n goed idee was waren nog een beetje dommer denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |