vertelquote:Op zondag 22 juli 2012 19:09 schreef Eenskijken het volgende:
maak dan een nieuwe TT kerel.. ik had een geniale klaarstaan
TT is niet interessantquote:Op zondag 22 juli 2012 19:09 schreef Eenskijken het volgende:
maak dan een nieuwe TT kerel.. ik had een geniale klaarstaan
quote:
Alles is nu al 3x in die flash/community deals geweest dus tja.quote:
Als in dag of totaal gezien?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:12 schreef benx het volgende:
Poll: Wat dit een teleurstellende summer sale?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee, ik vond de flash en community deals erg leuk. Ook al kwamen ze teveel weer in de daily dealsquote:Op zondag 22 juli 2012 19:12 schreef benx het volgende:
Poll: Wat dit een teleurstellende summer sale?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat de 75% off games kut zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef Ramkraker het volgende:
75% van de tom clancy games is 33% off en de overige 25% is 75% off, waarom niet alles 75% off
1 keer maarquote:Op zondag 22 juli 2012 19:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De Age of Empires collectie is echt tig keer langsgekomen volgens mij
Oh dan moet ik erover heen hebben gekeken.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:31 schreef Zspirit het volgende:
[..]
minstens 2 keer heb hem ook als flash deal gezien.
Conviction?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:26 schreef benx het volgende:
Haal splinter cell als je deze nog niet hebt, game is awsome!
Drie keerquote:Op zondag 22 juli 2012 19:31 schreef Zspirit het volgende:
[..]
minstens 2 keer heb hem ook als flash deal gezien.
Morgen 7 uur onze tijd vermoed ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:41 schreef Captainp00face het volgende:
Niks voor mij tussen.
Weet iemand hoelaat de sales helemaal afgelopen zijn? Ik hoop stiekem nog op een flash sale van Resident Evil 5, maar die kans is nihil denk ik.
Done.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Orealo het volgende:
Bij twijfel, koop Bastion! Zeker de moeite waard.
Ik liet het spel eerst ook links liggen, tot het opeens op iedereen z'n eindejaarslijstjes stond van vorig jaar. Toen vond ik dat het toch maar eens moest proberen. De demo heb ik niet gespeeld maar de gameplay en het gevoel is van het begin af aan hetzelfde. Misschien moet je er even inkomen. Ik vond het een fantastische game.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vond de demo helemaal niks.. of is het volledige spel zo anders dan?
Ik bied Nuclear Dawn + Serious Sam HD2Equote:Op zondag 22 juli 2012 19:36 schreef Navida het volgende:
Iemand die mijn GTA Complete pack ergens voor wilt ruilen?
RE5 is kut.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:41 schreef Captainp00face het volgende:
Niks voor mij tussen.
Weet iemand hoelaat de sales helemaal afgelopen zijn? Ik hoop stiekem nog op een flash sale van Resident Evil 5, maar die kans is nihil denk ik.
Ja die wil ik wel ruilenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:36 schreef Navida het volgende:
Ik ook wel! Greed Corp?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:36 schreef Navida het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |