Want tanken is zo leuk dat je het graag zo vaak mogelijk doet?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik tank altijd voor een tientje. Geen last van.
beter! dat ga ik ook eens proberen!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:38 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb een auto waar alle hendels klikken ook al in de tank leeg... moet ik hem een kwartslag draaien en dan kan ik tanken
*knip*
dus die klikken niet af?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:49 schreef densmee het volgende:
Ik heb gewoon in het brandstofklepje een spijker liggen die ik in het pistool steek zodat hij weer handsfree wordt, en bij ons in het dorp zijn nog een paar pompen waar je hem nog gewoon vast kunt zetten
Toch is het raar dat hij dat niet altijd doet... Bij die tankbeurt in Frankrijk kreeg ik er gewoon niets in, terwijl ik er thuis bij m'n "reguliere" tankstation er nooit last van heb...quote:Op zondag 29 juli 2012 12:25 schreef Frezer het volgende:
Als 'ie meteen doorslaat mik je niet goed,. De vul leiding in de auto kan soms een rare knik oid hebben, dat kan zorgen voor te veel weerstand bij het tanken: dan slaat 'ie door. Een beetje frotten dus tot je de juiste positie hebt gevonden,
.
Dan raakt die het metaal van de vulmond of hoe dat ding ook heet, dan heb je kans dat die de hele tijd blijft klikken/afslaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:45 schreef TR08 het volgende:
[..]
Heb je wel last van die velden als je hem niet recht houdt dan?
nee, daar zit het pinnetje nog netjes in het handvat.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
beter! dat ga ik ook eens proberen!
[..]
dus die klikken niet af?![]()
Het is net seks, je moet elkaar een beetje aanvoelen, en de ene is wat gevoeliger dan de ander.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:34 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Toch is het raar dat hij dat niet altijd doet... Bij die tankbeurt in Frankrijk kreeg ik er gewoon niets in, terwijl ik er thuis bij m'n "reguliere" tankstation er nooit last van heb...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |