quote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef etuiedelapiel het volgende:
Benzine zet uit als het warm word, daarom
Klopt, maar waar komt die urban legend dan vandaan?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef padlarf het volgende:
Als je zeker weet dat je tank nog niet vol zit kun je toch gewoon door gaan? Wel stoppen als de tank vol zit natuurlijk.
Ah, zo. Nee, dat begrijp ik ook niet. Misschien bij mensen die denken dat dat ding uitsluitend klikt als de tank vol zit?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar waar komt die urban legend dan vandaan?
Van mensen die half luisterenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar waar komt die urban legend dan vandaan?
dat afklikken zit in de kop en niet in de slangquote:Op zondag 22 juli 2012 20:54 schreef willemwaus het volgende:
Ligt aan de slang, merk het zelf als ik bij Tango tank, moet de slang er een stukje verder uit. kennelijk is de afstand te kort ofzo, ff op de slang gaan staan en verder tanken!
ik heb een auto waar alle hendels klikken ook al in de tank leeg... moet ik hem een kwartslag draaien en dan kan ik tankenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef TR08 het volgende:
Niet verder tanken dan de klik is bedoeld tegen over lopen. Overlopen is duur en een brandgevaar.
Benzine zet (uiteraard) wel uit als het warm wordt maar ik denk dat je de tank knap heet moet maken voor het over loopt door de warmte. Ik verwacht eerder dat de tank smelt of de benzine kookt dan dat het overloopt.
Verder: Ik tank nooit door na de klik. Ik hou mijn verbruik vrij precies bij steeds en als je dan steeds gaat lopen klikken heb je de tank nooit even vol. Als je bij een andere pomp tankt dan anders is dat natuurlijk ook zo maar ik gok het er maar op dat de verschillen tussen de pompen klein zijn tov de verschillen die ik zou maken met steeds bij klikken.
En zegeltjes sparen doe ik niet aan. Heb zo al genoeg papiermeuk in mijn leven zonder die zegeltjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |