Ik wou dat ik Sky sport had.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, de Italiaanse Sky sportDe enige reden waarom je dat kijkt zijn presentatrices
Ik ga een Superbowl party houden hier, Rob komt ook, en jij bent van harte welkom natuurlijk.quote:
Dat kan ook, op groot scherm kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga een Superbowl party houden hier, Rob komt ook, en jij bent van harte welkom natuurlijk.
Of gooi je de kroeg open ?
Kan Evie er mooi tussen staan met die lekkere bips van d'rquote:Op zondag 22 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook, op groot scherm kijken.
Wat cheerleaders er bij
Goed planquote:Op zondag 22 juli 2012 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan Evie er mooi tussen staan met die lekkere bips van d'r
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook, op groot scherm kijken.
Wat cheerleaders er bij
Cricket, daar snap ik ook werkelijk geen bal vanquote:Op zondag 22 juli 2012 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Sky sport had.
Van een maat van me moet ik cricket gaan volgenSnap niets van die sport haha. Dus ik kan het alleen op Sky volgen blijkbaar.
Je moet je er na toch wel fijn/ontspannen voelen meen ik ?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Fuck me, net een sportmassage gehad. Vierendelen is er niks bij.
Dat voel ik me nu ook wel. Ik ben banger voor morgenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet je er na toch wel fijn/ontspannen voelen meen ik ?
Mn hoofdpijn is eindelijk weg nu.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog steeds naar de ratten ?
Wat heb je gedaan vannacht, van die hondensnoepjes zitten eten ofzo ?
Beterschap natuurlijk
Nachtapotheek overvallen en een partij spierverslappers jattenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat voel ik me nu ook wel. Ik ben banger voor morgen.
Missie geslaagdquote:Op zondag 22 juli 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hoofdpijn is eindelijk weg nu.
Het kotsen stopte rond een uur of 1 al (gelukkig want er kwam alleen nog gal uit).
Ik ben nu alleen nog gaar.
Geen idee hoe of wat. Ik geef jouw shotjes de schuld
Waarom zou ik spierverslappers jattenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nachtapotheek overvallen en een partij spierverslappers jattenNergens last van morgen
Holy guacamolequote:Op zondag 22 juli 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kotsen stopte rond een uur of 1 al (gelukkig want er kwam alleen nog gal uit).
Dan hadden wij het ook moeten hebbenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die dan zelf uit een Obelix glas drinkenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Missie geslaagdEen naar rotdrankje mixen
Hou je mondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |