Death by shotglassquote:
Ik moet nogsteeds C_A zo ver krijgen dat ze een Vlammende B52 probeert, maar die heeft iets tegen vuur..quote:Op zondag 22 juli 2012 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor zover het lukte jaMijn aansteker werd nat en was einde oefening
Gelukkig was Uft de reddende engel
[..]
Een uurtje later ging jouw licht uit volgens mij ja
Ahaquote:Op zondag 22 juli 2012 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Baileys, contreau en nog wat zooi meen ik.
En tia mariaquote:Op zondag 22 juli 2012 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Baileys, contreau en nog wat zooi meen ik.
Mijn shotglaasjes zijn gelukkig wel lekker grootquote:
Ja, dan gaat je lichtje wel uitquote:Op zondag 22 juli 2012 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn shotglaasjes zijn gelukkig wel lekker groot
De tequila was je ook vergeten!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
Waarom was ik trouwens de dropshot vergeten?
Heb je 'm laten fikkenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn shotglaasjes zijn gelukkig wel lekker groot
Schat, ik ben een heel stuk film kwijtquote:Op zondag 22 juli 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je 'm laten fikken?
Ik drink dat soort cocktails nooit, ik doe het er niet zo goed op.
Ja omdat ik toen de rest al ingepakt had en ik in mijn haast de tequila daarna op de bar heb laten staan.quote:
Ik kan niet zeggen dat ik dat erg vind hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja omdat ik toen de rest al ingepakt had en ik in mijn haast de tequila daarna op de bar heb laten staan.
Ik was ook ziek van zn shotjes!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hoofdpijn is eindelijk weg nu.
Het kotsen stopte rond een uur of 1 al (gelukkig want er kwam alleen nog gal uit).
Ik ben nu alleen nog gaar.
Geen idee hoe of wat. Ik geef jouw shotjes de schuld
Justeat.nlquote:Op zondag 22 juli 2012 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Al 2 dagen niets gegeten, en nu te slap/lui om eten te maken
Ghehequote:Op zondag 22 juli 2012 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Al 2 dagen niets gegeten, en nu te slap/lui om eten te maken
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Toen moest je die 180 kilo op het station laten wachten ?
Speel veilig, eet rijst.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik wil zo graag een broodje zalm nu maar ik ben bang dat die echt dodelijk verkeerd gaat vallen
De chinees is dicht vandaagquote:
Ja en nu maar hopen dat ik geen bekeuring krijg van de ns omdat het station verzakt isquote:Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Toen moest je die 180 kilo op het station laten wachten ?
Nooit meer doen dusquote:Op zondag 22 juli 2012 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, ik ben een heel stuk film kwijt![]()
Geen idee of ik hem heb laten fikken en zoals je merkt doe ik het er ook niet zo goed op
Eerder greenpeace voor walvissen op het droge. Ze waren al onderweg met tuinslangen en natte theedoeken.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nu maar hopen dat ik geen bekeuring krijg van de ns omdat het station verzakt is
whahahahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nu maar hopen dat ik geen bekeuring krijg van de ns omdat het station verzakt is
Ah, was dat die visluchtquote:Op zondag 22 juli 2012 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerder greenpeace voor walvissen op het droge. Ze waren al onderweg met tuinslangen en natte theedoeken.
Geloof je het zelfquote:
Die arme Max maar de schuld krijgenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En wij hadden het telkens maar over natte hond, maar ondertussen
Die arme Max heeft toch hard haar best gedaan om ons te vergassen!!quote:
Ja dat wel, en flink ookquote:Op zondag 22 juli 2012 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die arme Max heeft toch hard haar best gedaan om ons te vergassen!!
Ik snap hem niet.quote:
Noodlesquote:
Heb meteen geen trek meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |