Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. Was zit in de machine, straks konijnenhok nog verschonen en daarna ff stofzuigen en dweilen
Wel zo'n heerlijk beginquote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, even alles fris&schoon voordat de nieuwe werkweek gaat beginnen
Begin je nu al westfries te praten?quote:
Ja, zekerquote:
Als er dan nog een zonnetje is dan zal dat helemaalquote:Op zondag 22 juli 2012 12:55 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, zekerEn als ik over ongeveer een uurtje klaar ben kan ik nog de hele middag buiten op het balkon zitten.
Is het eindelijk weer eens echt lekker zonnig buiten is er weer zo'n mopperkontquote:Op zondag 22 juli 2012 12:58 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik hou me rustig want het is me veel te warm, bah. Van mij mag het ijswater gaan regenen.
gfquote:
Ze blijven er bij zittenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is het eindelijk weer eens echt lekker zonnig buiten is er weer zo'n mopperkont
solquote:
Precies maar heb niet lopen klagen toen het regende hoor. Ik klaag alleen als het warm is is en dat is het gelukkig niet zo vaak dit jaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is het eindelijk weer eens echt lekker zonnig buiten is er weer zo'n mopperkont
mpgquote:
MPGquote:
fiets ze solquote:Op zondag 22 juli 2012 13:33 schreef Solique het volgende:
Ik ben een stuk fietsen om mijn gedachten en gevoelens op een rij te zetten voordat ik ergens deze week in elkaar stort.
Ja. Dit.quote:
Hiet nietquote:
quote:
Geniet er vanquote:Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef douche-eendje het volgende:
Kniens hebben een schoon hok, zo even stofzuigen en keuken opruimen en dan lekker helemaal niks meer vanmiddag
Luiwammesquote:
Hahahaha, wees maar blij dat zo'n type niet in de zorg werkt zegquote:Op zondag 22 juli 2012 15:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Net de agent aan de lijn die mij de brief had verzonden over dat bloedonderzoek
Ik heb nog nooit zoveel excuses gehoord in een gesprek
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Enigszins toch goed dat je excuses krijgtquote:Op zondag 22 juli 2012 15:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja die brief was minder grappig geweest als die van het ziekenhuis kwam. Sorry u heeft "insert enstige ziekte".quote:Op zondag 22 juli 2012 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaha, wees maar blij dat zo'n type niet in de zorg werkt zeg
Of van de bloedbank want die bellen/sturen ook een brief als er toch wat mis blijkt te zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja die brief was minder grappig geweest als die van het ziekenhuis kwam. Sorry u heeft "insert enstige ziekte".Maar alles is in orde nu dus
Dat zal me dan vast nog wel gebeurenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of van de bloedbank want die bellen/sturen ook een brief als er toch wat mis blijkt te zijnMaar lullige verwisseling blijft het wel
Wel zo verstandig jaquote:Op zondag 22 juli 2012 15:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zal me dan vast nog wel gebeurenWel goed dat je het zegt, als ik nu een brief krijg ga ik eerst nabellen voordat ik iedereen op de hoogte stel van eventuele soa's
Zeker in dat geval lijkt mij dat handigquote:Op zondag 22 juli 2012 15:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zal me dan vast nog wel gebeurenWel goed dat je het zegt, als ik nu een brief krijg ga ik eerst nabellen voordat ik iedereen op de hoogte stel van eventuele soa's
Nee hequote:
Dat is niet handig.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee he![]()
Ik heb net boodschappen gedaan en kwam er na het afrekenen achter dat ik geen geld meer had voor sigarettenNu moet ik weer opnieuw terug
Niet roken danquote:Op zondag 22 juli 2012 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee he![]()
Ik heb net boodschappen gedaan en kwam er na het afrekenen achter dat ik geen geld meer had voor sigarettenNu moet ik weer opnieuw terug
Te laat, ik ben alweer terug van peuken halenquote:
Wat zeur je danquote:Op zondag 22 juli 2012 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Te laat, ik ben alweer terug van peuken halenScheelt als je maar 20 meter hoeft te lopen naar de supermarkt
Toen zat ik nog zonder, dat is erg traumatischquote:
Awel, ben je bij GF geweestquote:
nee, daar had ik de puf niet meer voorquote:
Wie?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, daar had ik de puf niet meer voor
er is nog een ksc-er die in belgie verblijft
quote:
Ah leukquote:
Ik was even bang dat er een andere man wasquote:
nee, hoor. voorlopig alleen maar vrouwenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik was even bang dat er een andere man was
Je bent bij Poes geweestquote:Op zondag 22 juli 2012 17:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, daar had ik de puf niet meer voor
er is nog een ksc-er die in belgie verblijft
Jij moet ook een harem beginnenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, hoor. voorlopig alleen maar vrouwen
vorig weekend, dit weekend, volgend weekend....
gaat best goed
mosterdquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mosterd![]()
en als je het nog wist, vorige week was ze bij mij
beginnen?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij moet ook een harem beginnen
Jaquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
JaEen harem woont in, je moet ze wel naar je huis halen
en volgend weekend is het ook volle bakquote:Op zondag 22 juli 2012 18:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mosterd![]()
en als je het nog wist, vorige week was ze bij mij
Fha woont er al, dus het begin is gemaakt.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
JaEen harem woont in, je moet ze wel naar je huis halen
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op zondag 22 juli 2012 18:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
en volgend weekend is het ook volle bak
Dat is waar, we zijn al even verquote:Op zondag 22 juli 2012 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fha woont er al, dus het begin is gemaakt.
Uhu, "huisgenoot" eh?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel
[..]
Dat is waar, we zijn al even verAllebei een huisgenoot
Maar deze:quote:Een harem (Arabisch ḥarīm, حريم, afzonderen of verbieden) is een afgesloten en bewaakte woonruimte in een serail of huis, waarin de vrouwen -echtgenote(s), in de Islam maximaal vier, en eventuele concubine(s)- van één echtgenoot samenleven, veelal met kinderen en eventueel personeel.
quote:Bij wijze van metonymie worden de vrouwen van één man in een polygaam huishouden collectief als diens harem betiteld, eventueel zelfs (eerder schertsend) een enige echtgenote (zoals in landen waar bigamie verboden is, vaak door wetgeving met christelijke voorgeschiedenis).
E.e.a. is best te combineren, toch?quote:
Mwah ik zou ze niet op willen sluitenquote:
Een kerel die je daarvoor inhuurt. Anders brassen ze meteen al je geld erdoorheenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mwah ik zou ze niet op willen sluitenWie moet de boodschappen dan doen?
www.albert.nlquote:Op zondag 22 juli 2012 18:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mwah ik zou ze niet op willen sluitenWie moet de boodschappen dan doen?
Dat is dan maar een halfje bruin gezien je postuur.quote:
Bakker, mag ik van u een halfje Pien?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is dan maar een halfje bruin gezien je postuur.
''Bakker, heeft u voor mij een brood?''quote:
Pien in de blenderquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Bakker, heeft u voor mij een brood?''
''Wit of bruin, meneer?''
''Ja.''
''Wat ja?''
''Ja bakker.''
Logisch zou nu zijn als ik zou vragen 'aan wie dan?'... Maar dat doe ik niet want je weet 't nietquote:Op zondag 22 juli 2012 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Maar buiten dat pien gewoon %$^$ mooi is doet ze me denken aan iemand
En dat is stom, vooral omdat ik niet weet wie
Je hebt geen idee hoe frustrerend ik dit vindquote:Op zondag 22 juli 2012 18:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Logisch zou nu zijn als ik zou vragen 'aan wie dan?'... Maar dat doe ik niet want je weet 't niet
Misschien ken je mij wel gewoon en weet je dat niet meer en lijk ik dus gewoon op mezelfquote:Op zondag 22 juli 2012 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe frustrerend ik dit vind
Ik kan hier zo slecht tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Maar een manipulatief kutwijf zou ik toch wel onthouden?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien ken je mij wel gewoon en weet je dat niet meer en lijk ik dus gewoon op mezelf
Als je er te diep over nadenkt ligt zoiets vaak net buiten je bereik. Ik stop zoiets dan weg en een week later - out of the blue - duikt er ineens een naam op in je hoofd waarvan je niet weet hoe of wat. Tot je beseft dat dat degene was aan wie je moest denken.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe frustrerend ik dit vind
Ik kan hier zo slecht tegen
Dat herken ik ook. zo schoot de naam "Inez" laatst ineens door mijn hoofd. Vriendin van een oud collega, waar ik iemand tegengekomen was die op haar leekquote:Op zondag 22 juli 2012 19:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je er te diep over nadenkt ligt zoiets vaak net buiten je bereik. Ik stop zoiets dan weg en een week later - out of the blue - duikt er ineens een naam op in je hoofd waarvan je niet weet hoe of wat. Tot je beseft dat dat degene was aan wie je moest denken.
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Groeten van uit het extreem warme zuid italie ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]hier is het beter met een graadje of 23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Of met acteurs, dat je iemand herkent maar niet precies meer weet waaruit. En maar denken, denken, denken zonder resultaat en terwijl je dacht dat je het al lang weer vergeten was, drie nachten later een complete scene voor je geestesoog ziet van desbetreffende film en de titel weer weet.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat herken ik ook. zo schoot de naam "Inez" laatst ineens door mijn hoofd. Vriendin van een oud collega, waar ik iemand tegengekomen was die op haar leek
Ik loop nog rustig 24 uur rond malende om te denken wie ik nu bedoelde.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of met acteurs, dat je iemand herkent maar niet precies meer weet waaruit. En maar denken, denken, denken zonder resultaat en terwijl je dacht dat je het al lang weer vergeten was, drie nachten later een complete scene voor je geestesoog ziet van desbetreffende film en de titel weer weet.
Gelukkig hebben we tegenwoordig IMDB. Kwam daar 20 jaar geleden maar eens om.
waar gaan we heen?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ff vakantieveilingen in de gaten houden![]()
Ben zo terug
lekker hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
midweekje aan onze huidige vakantie plakken
oh dacht dat je hem al hadquote:Op zondag 22 juli 2012 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als we het hoogste bod hebben straks wel
ga ik ff over biedenquote:Op zondag 22 juli 2012 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh hij loopt nog een paar minuutjes
Als je de helft betaald mag je dan wel mee hoorquote:
Meteen heftig geschut dusquote:Op zondag 22 juli 2012 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee iemand overbood met 40 euro gelijk
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is dan maar een halfje bruin gezien je postuur.
quote:
leaulaquote:
maagpijnquote:
goed hoor, beetje spierpijn van het skatenquote:
oeeh hoever?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed hoor, beetje spierpijn van het skaten
vergeten ons uit te nodigenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef nicolle10 het volgende:
Heerlijk een #lazysunday met iPad en een wijntje lekker in de tuin chillen
tis hier geen twitterquote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef nicolle10 het volgende:
Heerlijk een #lazysunday met iPad en een wijntje lekker in de tuin chillen
oh okeyquote:
door de Rotterdamse straten.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh okeyskaten is tof
doe je dat gwn op straat of op zo'n baan?
Er is altijd plaats voor een extra hamburgertjequote:Op zondag 22 juli 2012 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een leermomentje: HOE veel honger je ook hebt, en HOE goedkoop een extrahamburger erbij ook is: Een Double Cheeseburger XXL ALLEEN is echt GENOEG.
tis toch zoquote:
oooooh das spijtig maar wel tof johquote:Op zondag 22 juli 2012 20:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
door de Rotterdamse straten.
Heb woensdag wel getracht mee te doen aan de night skate maar ben halverwege uitgevallen.
Beetje fail ja..quote:Op zondag 22 juli 2012 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis toch zo![]()
net als mensen die dat doen op facebook![]()
''vanavond friet gevregen @cafedenattefrietzak morgen paardrijden #lekkerluikanookfijnzijn ''
![]()
![]()
Volgens goede vriend Google was het gisteren 8 KM.quote:
mja @ werkt dan wel als je mensen wil taggenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje fail ja..
Al gebruik ik ook wel eens het @
maar niet de #
Goed ik ben weer ff bieden![]()
hoelang heb je daar over gedaan ?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens goede vriend Google was het gisteren 8 KM.
ehm....quote:Op zondag 22 juli 2012 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een leermomentje: HOE veel honger je ook hebt, en HOE goedkoop een extrahamburger erbij ook is: Een Double Cheeseburger XXL ALLEEN is echt GENOEG.
midweekje weg aan onze vakantie vast.. leuk park, heb ik deze winter nog gezeten met yuki en marijkezwollequote:Op zondag 22 juli 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja @ werkt dan wel als je mensen wil taggenmaat met plaatjes geloof ik niet?
bieden op wat?
Ja maar dan heb je het over bagageloketten. Dat ben ik nietquote:
k hoef niets te leren Fok is niet veel beter dan facebook hoorquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het over bagageloketten. Dat ben ik niet
Geen idee want ben nog ff tussendoor door de mcdrive gegaan. En skate niet voor de snelste tijd ofzo. Gewoon rustig aan.quote:
ohh lekkerquote:Op zondag 22 juli 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
midweekje weg aan onze vakantie vast.. leuk park, heb ik deze winter nog gezeten met yuki en marijkezwolle
LOL! ben je op je skates door de macdrive gegaan?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee want ben nog ff tussendoor door de mcdrive gegaan. En skate niet voor de snelste tijd ofzo. Gewoon rustig aan.
Je mag op skates niet door de mcdrivequote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee want ben nog ff tussendoor door de mcdrive gegaan. En skate niet voor de snelste tijd ofzo. Gewoon rustig aan.
best goed eigenlijk, bij 6 km doen mn enkels focking pijnquote:Op zondag 22 juli 2012 20:21 schreef Toekito het volgende:
Woensdag net geen 10 km in totaal geskate. Eerst van hier naar de start en toen vanaf de start dan een halve route.
de drive was dicht dus moest naar binnen maar wilde het wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
LOL! ben je op je skates door de macdrive gegaan?![]()
![]()
zit er kaktussen ja?quote:
skate door de ikea is een aanraderquote:Op zondag 22 juli 2012 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
de drive was dicht dus moest naar binnen maar wilde het wel.
@MPG lopend mocht vorige x ook al niet.
afstanden volgens Google hé. Lijkt me zoveelquote:Op zondag 22 juli 2012 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best goed eigenlijk, bij 6 km doen mn enkels focking pijn
baaaaaaahquote:
In de winkel waar ik vroeger een bijbaantje had, werkten klantenservicemeisjes die op skates door de winkel gingenquote:
hoezo niet?quote:
haha das tof, voor op café ofzoquote:Op zondag 22 juli 2012 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
In de winkel waar ik vroeger een bijbaantje had, werkten klantenservicemeisjes die op skates door de winkel gingen.
applebee?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
In de winkel waar ik vroeger een bijbaantje had, werkten klantenservicemeisjes die op skates door de winkel gingen.
Nee, A&P Hypermarkt / Maxis / C1000 / Tref / nog tig naamswijzigingen.quote:
zet het op twitterquote:
Of Facebookquote:
applebee was een eettent in limburg (heerlen dacht ik) waar de chicks ook op skates reden.Dus ik dacht goh MPG zat daar aan de bar te kwijlen.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, A&P Hypermarkt / Maxis / C1000 / Tref / nog tig naamswijzigingen.
dacht je aan mijquote:Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of Facebook
Ik had trek in mergijpen en moest aan jou denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Klopt, maar dat was nog best een teringeind uit de richting voor mij, die zaten namelijk in Maastricht en Heerlen e.o.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
applebee was een eettent in limburg (heerlen dacht ik) waar de chicks ook op skates reden.Dus ik dacht goh MPG zat daar aan de bar te kwijlen.
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dacht je aan mijecht?
![]()
kei morantisch
Ik denk wel vaker aan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk wel vaker aan jouvertel me meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vertel me meer
Nou je weet welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je weet wel
nee ik heb last van geheugenverliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg eens ?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
is idd best ver voor jou bedenk ik me nuquote:Op zondag 22 juli 2012 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was nog best een teringeind uit de richting voor mij, die zaten namelijk in Maastricht en Heerlen e.o.
Kilometertje of 80, dacht ik zo. Gister nog wel daar in de buurt geweest. BBQ bij een vriend in Ulestraten.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
is idd best ver voor jou bedenk ik me nu
Nou onze gesprekjes enzoquote:Op zondag 22 juli 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ik heb last van geheugenverlieszeg eens ?
Daag Flessiequote:
sssssssssssssshhhhhhhtttttttttttttquote:Op zondag 22 juli 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou onze gesprekjes enzosshhtt
[..]
Daag Flessie![]()
Oh nou weet je het ineens wel he?quote:
we gaan ze folterenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:33 schreef MPG het volgende:
Ja, goffer. Net nou het interessant begint te worden, houden jullie ineens de kaken op elkaar...
Wij gaan altijd in DM verder als het spannend wordtquote:Op zondag 22 juli 2012 20:33 schreef MPG het volgende:
Ja, goffer. Net nou het interessant begint te worden, houden jullie ineens de kaken op elkaar...
ik dm je ffquote:Op zondag 22 juli 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij gaan altijd in DM verder als het spannend wordt
lolquote:Op zondag 22 juli 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of wa, met foto'squote:Op zondag 22 juli 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
20 pakjes boter.quote:
-25 kilo = 100 pakjes boter minder Lolaquote:
Maar dat kan jij best hebbenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:01 schreef Toekito het volgende:
Ik hoor iedereen veel afvallen maar die trend is mijn deur helaas voorbij gegaan. Inmiddels al zo'n 8 kg erbij in een jaar
Hier juist twaalf kilo afgevallen in een jaar. Geen cent te makken hebben heeft zo zijn voordelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:01 schreef Toekito het volgende:
Ik hoor iedereen veel afvallen maar die trend is mijn deur helaas voorbij gegaan. Inmiddels al zo'n 8 kg erbij in een jaar
Als het zo blijft wel maar echt veel meer is niet de bedoeling. Ben niet voor niks zo aan het skaten hahahaha.quote:
lolquote:Op zondag 22 juli 2012 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
-25 kilo = 100 pakjes boter minder Lola
Beweging is ook goed voor een mens...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als het zo blijft wel maar echt veel meer is niet de bedoeling. Ben niet voor niks zo aan het skaten hahahaha.
hoe doe je dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:01 schreef Toekito het volgende:
zeker voor mensen met een zwak hartquote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beweging is ook goed voor een mens...ik moet ook weer eens
seksquote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beweging is ook goed voor een mens...ik moet ook weer eens
Muckdieet heeft erg goed geholpen bij aankomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
die trend is bij mij helaas wel gebeurd
ik zal haar eens bellenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muckdieet heeft erg goed geholpen bij aankomen.
in combi met mirtazapine gaat het echt als een speerquote:
ik welquote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nah dat zit er ff niet in deze week
dat klinkt alsof ik mijn spam mailtjes moet gaan lezenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
in combi met mirtazapine gaat het echt als een speer
JA HEquote:
t was anders best appetijtelijkquote:
en net zei je nogquote:
Ik zie jou nie zo snel meerquote:Op zondag 22 juli 2012 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en net zei je nog![]()
![]()
![]()
![]()
das t voordeel als je iemand na een tijdje weerziet
kan je nagaan.quote:
dan gingen we taart makenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als we elkaar dan zien.... dan... dan
jaaaquote:
en naar een terrasquote:
quote:
Succesquote:Op zondag 22 juli 2012 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga Fha ophalen en kijken of ze nog leeft na een weekend zwarte cross
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
LEAAAAAAULAAAAAAAAA IK HOU ZO VEEEEEEEEEL VAN JOUHOUHOUHOU
Leugens je neemt me in de maling, je speelt met me alsof ik een muis benquote:Op zondag 22 juli 2012 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
LEAAAAAAULAAAAAAAAA IK HOU ZO VEEEEEEEEEL VAN JOUHOUHOUHOU
k zal eens met je muis spelenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leugens je neemt me in de maling, je speelt met me alsof ik een muis ben
goeden vraag, ben net vanmiddag geweestquote:Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Zeg lola, lekker ding. Wanneer gaan wij ikea-daten?
eh getsie dat gaat te fuuuurrrrrrrquote:
niet op 6quote:Op zondag 22 juli 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeden vraag, ben net vanmiddag geweest![]()
Oktober![]()
oh ja vergeet t maarquote:
Hier niet, andersquote:Op zondag 22 juli 2012 21:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muckdieet heeft erg goed geholpen bij aankomen.
Ja hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Miniem het volgende:
Iemand nog een slaapplek voor de meet @Zwolle over?
tssssssskquote:
Hmm ik wil eigenlijk voor mn vakantie nog gaan. Gordijnen kopen en ophangenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeden vraag, ben net vanmiddag geweest![]()
Oktober![]()
Nee gewoon de hort opquote:
Wat is voor je vakantie?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmm ik wil eigenlijk voor mn vakantie nog gaan. Gordijnen kopen en ophangen
wat is een hortquote:Op zondag 22 juli 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee gewoon de hort op
Samen met J.
[..]
Wat is voor je vakantie?
7 wekenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee gewoon de hort op
Samen met J.
[..]
Wat is voor je vakantie?
Anders kijk ik een collega na haar vakantie wel even lief aan, die wilt ook weer ikea-enquote:
Nee, wasdaquote:
Op 3 hoog?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Anders kijk ik een collega na haar vakantie wel even lief aan, die wilt ook weer ikea-enWant wil wel graag gordijnen hebben hangen voor mn vakantie ivm veiligheid/inkijk.
daar krijg ik maagzuur vanquote:Op zondag 22 juli 2012 21:46 schreef Toekito het volgende:
Ik kan de Ikea niet in zonder die balletjes te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |