Ach, kom nou. Ik geef toe, misschien moeten we wachten tot ze wat groter zijn, dan heb je er ook nog wat aan.quote:
Deze cuties moet je lief voor zijn. Als het nou een jonge kakkerlak of een ander creepy insect was mocht je je goddelijke gang gaan wat mij betreft.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, kom nou. Ik geef toe, misschien moeten we wachten tot ze wat groter zijn, dan heb je er ook nog wat aan.
Vind je dat niet een beetje raar? Ik bedoel, heeft een insect minder bewustzijn dan een puppy?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze cuties moet je lief voor zijn. Als het nou een jonge kakkerlak of een ander creepy insect was mocht je je goddelijke gang gaan wat mij betreft.
Klopt. Sorry.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje raar? Ik bedoel, heeft een insect minder bewustzijn dan een puppy?
Ik behandel alle dieren tenminste gelijk. Jij bent een rascist.
Een kat?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:55 schreef EdRendum het volgende:
Laten we dan bij TS beginnen. Als er dan toch geen onderscheid wordt gemaakt in dieren, laten we dan in elk geval beginnen met de enige diersoort die zich als een beest gedraagt.
Ja EINDELIJK inderdaad, al 4 weken regen ofzo, word je toch ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 22 juli 2012 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Zo, Mini is weer schoonNu even op laten drogen en zo nog wat sleutelen. Eindelijk weer lekker weer daarvoor.
Uhuh... en gezien ik geen garage heb was dat sleutelen al erg lang uitgesteld.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja EINDELIJK inderdaad, al 4 weken regen ofzo, word je toch ook niet vrolijk van
Plaatjes zeggen meer dan woorden:quote:Op zondag 22 juli 2012 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Zo, Mini is weer schoonNu even op laten drogen en zo nog wat sleutelen. Eindelijk weer lekker weer daarvoor.
Dat was ik denk ik, want het is hier geen rotten.com.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:08 schreef MindFever het volgende:
wie heeft mijn plaatjes weggehaald en waarom?
Ja. In mijn hoofd wel hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:39 schreef ATuin-hek het volgende:
Zijn er meer mensen die nu enthousiast gaan sporten? :p
Ik heb vandaag de banden van mijn mountainbike opgepompt. Telt dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:39 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik ga mijn rechter pols zo trainen op een terras. Telt dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:39 schreef ATuin-hek het volgende:
Owja. Dat heb ik vanmiddag ook gedaan. Tomme, wat ben ik goed bezig vandaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga mijn rechter pols zo trainen op een terras. Telt dat?
succes!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:39 schreef ATuin-hek het volgende:
Vanmiddag? Ben jij een steuntrekker?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Owja. Dat heb ik vanmiddag ook gedaan. Tomme, wat ben ik goed bezig vandaag.
gekkerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vanmiddag? Ben jij een steuntrekker?
Haha. Nee. Beleidsadviseur bij een gemeente en zin in een dagje vrij...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vanmiddag? Ben jij een steuntrekker?
Aha... regeltjes kunnen nog wel wat aangescherpt worden. Eigenlijk had je dus geen recht op een vrije middag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Haha. Nee. Beleidsadviseur bij een gemeente en zin in een dagje vrij...
Ik bedenk de regels waar die paupers die steun trekken zich aan moeten houden...![]()
![]()
Helaas zijn de meeste regeltjes landelijk en lastig aan te scherpen. Voor de rest zit ik met een uiterst tolerant college. Links zeg maar en nogal steuntrekkerknuffelerig. Om KNETTERGEK van te worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aha... regeltjes kunnen nog wel wat aangescherpt worden. Eigenlijk had je dus geen recht op een vrije middag.
Maar goed, vrijdag heb ik een dag verlof. Zit dan lekker heel de dag aan de pils in Hoek van Holland. Nu maar hopen dat we het zonnig en droog houden.
Ik heb gewoon een keer een middag vrij genomen, en die tijd 's avonds ingehaaldquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:27 schreef Bastard het volgende:
Je zal toch vrij zijn met deze mooie dagen
Nee ik helaas ook niet.
Op FOK! in BNW slowchat posten noem jij werken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben gewoon tijdens werktijd bier gaan drinken, baas is toch op vakantie
(maar nu ben ik thuis om 11 uur aan het werken)
Er is een extreem hoge correlatie tussen op fok posten en eigenlijk moeten werken bij mij ^^quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op FOK! in BNW slowchat posten noem jij werken?![]()
Ga eens zorgen dat je centen terecht worden verdiend..
Hehe... Bij mij ook hoor. Een groot deel van dag achter een PC zitten is ook wel de kat op het spek binden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er is een extreem hoge correlatie tussen op fok posten en eigenlijk moeten werken bij mij ^^
Mijn PI is er gewoon bijna nooitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben gewoon tijdens werktijd bier gaan drinken, baas is toch op vakantie
(maar nu ben ik thuis om 11 uur aan het werken)
2 miljoen!?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja je ziet bv nu met die shooting wat de gevolgen daarvan zijn, je gaat gezellig naar de film, paar dagen later ontwaak je uit een coma met een schuld van 2 miljoen en er is helemaal niets dat je er aan kunt doen.
Dat was de schatting voor de man in coma die in zijn oog was geschoten.quote:
Hebben ze diamanten lenzen voor 'm aangeschaft dan? Hoe kunnen de kosten in vredesnaam zo hoog oplopen?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat was de schatting voor de man in coma die in zijn oog was geschoten.
Waarom niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Hebben ze diamanten lenzen voor 'm aangeschaft dan? Hoe kunnen de kosten in vredesnaam zo hoog oplopen?
Maar wat hebben ze gedaan met diegene dat de kosten naar de miljoenen gingen? Heb je een link oid met meer info over die persoon?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarom niet?
Vraag en aanbod / marktwerking.
De website voor de donaties meldt een bedrag van honderdduizenden tot enkele miljoenen. Scheelt alweer iets. Soort van.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef oompaloompa het volgende:
ondertussen heeft een groep genoeg geld opgehaald om de bills te betalen, maar hier is het eerdere bericht: http://www.cbsnews.com/83(...)ne-victims-finances/
Tijdje op de IC, paar operaties, ...quote:Op zondag 29 juli 2012 12:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Hebben ze diamanten lenzen voor 'm aangeschaft dan? Hoe kunnen de kosten in vredesnaam zo hoog oplopen?
Honderdduizenden snap ik dan nog wel, maar meerdere miljoenen? In een aantal dagen? Lucratieve business die zorg in de VS dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tijdje op de IC, paar operaties, ...
Die kosten lopen heel snel op.
Dat bedrag gaat over het volledige traject, niet alleen een paar dagenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Honderdduizenden snap ik dan nog wel, maar meerdere miljoenen? In een aantal dagen? Lucratieve business die zorg in de VS dan.
Maar dat traject is ongedefineerd, dus hoe kunnen ze dat dan weten?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat bedrag gaat over het volledige traject, niet alleen een paar dagen
Ze kunnen best een schatting maken aan de hand van vergelijkbare gevallen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar dat traject is ongedefineerd, dus hoe kunnen ze dat dan weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |