Wij gebruiken ook chamodent. Ik laat het door een wattenstaafje absorberen en smeer het daarmee op het tandvlees. Daarna nog twee druppeltjes ofzo los in haar mond.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is de werking van chamodent dan? Ik gebruik alleen dentinox maar dat breng je rechtstreeks op het tandvlees zodat het verdooft. Maar als je gewoon druppelt in de mond lijkt het effect me minder?
*gewoon nieuwsgierig*
Bedankt voor het meedenken DFquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is best rap, 2 tandjes al Fee..
Krijgt hij nog iets in de late fles, rijstebloem? Anders misschien zonder proberen? Of gewoon nog een half uurtje spelen na de fles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zit nu dus eigenlijk bijna overal, behalve haar gezicht is nog ongeschonden... Maar wat het nou is?Als ik op internet lees over de 6de ziekte, dan zou ze 3 dagen hoge koorts gehad moeten hebben. Ze heeft wel koorts gehad, maar hoog? 38.2 is niet hoog toch? Bij hoge koorts denk ik aan 39+ Het jeukt niet (voor zover ik dat kan bepalen uiteraard
) en ze is niet hangerig of iets dergelijks. Speelt gewoon lekker etc etc.
Morgen toch maar langs ha (alweer...)?Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Maat 1 heb ik 2weken gebruikt en mt 2 tot 6 weken, daarna mt 3 (mt 3 omdat die beter veel poep kon opvangen ivm hogere aansluiting bij de rugquote:Op zondag 22 juli 2012 19:00 schreef Kwisted het volgende:
Even een vraagje aan de ervaren moeders hier. Wat heb ik allemaal nodig voor de verzorging van mijn kindje straks? Ik heb alvast 3 pakken pampers gehaald in maatje 1 en 2. Maar als ik kijk naar de verzorgingsproducten weet ik niet waar ik moet beginnen. Shampoo, douchgel of 2 in 1. Haargel of haarolie. Massage olie of bodylotion. En wat voor zalf is goed voor de billetjes? En heb ik dan iets van talkpoeder nodig? Ik zie door de bomen de bos niet meer! Heeft er iemand tips voor een starterskit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had van een zuster in het ziekenhuis boxershorts gekregen voor thuis. Dan blijven de surfplanken beter zitten. Helaas waren ze wel wit.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:44 schreef Zoë23 het volgende:
Zoogcompressen idd! Etos vind ik het fijnst
En zwarte onderbroekenhaha
Ja das ook handig!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:04 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Ik had van een zuster in het ziekenhuis boxershorts gekregen voor thuis. Dan blijven de surfplanken beter zitten. Helaas waren ze wel wit.
welk merk billendoekjes is fijn als ik geen zwitsal wil? Die geur van die doekjes vind ik zo zwaar aanwezig op mijn handen de uren erna..quote:Op zondag 22 juli 2012 21:03 schreef Marjolijntje het volgende:
Billendoekjes!! En ik vond de eerste dagen de netbroekjes ook het fijnst
Oh, en wij gebruiken ook veel badolie.
Is het slim om melkpoeder (noem je dat zo??) in huis te hebben voor het geval de borstvoeding niet lukt?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:06 schreef Faithz het volgende:
Babyvoedingen ik ben 3 keer op pad geweest voor surfplanken en zoogcompressen. Waren niet aan te slepen hier..
Wij hebben van die geurloze doekjes van kruidvat, maar die gebruiken we alleen voor handjes en gezicht. Geen idee of die ook fijn zijn voor de billetjes?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Kwisted het volgende:
[..]
welk merk billendoekjes is fijn als ik geen zwitsal wil? Die geur van die doekjes vind ik zo zwaar aanwezig op mijn handen de uren erna..
Bij mij duurde het een dag of 5 voor de borstboeding op gang kwam.. En wij hadden niets in huis en hebben een nacht lang met een krijsende baby rondgelopen: want honger...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Is het slim om melkpoeder (noem je dat zo??) in huis te hebben voor het geval de borstvoeding niet lukt?
Mijn mini kan niet eens tegen Pampers. Daarbij vind ik ze ook zo snel stinken als ze nat zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij houden van zwitsal. Pampers vonden wij veel te nat! Aldi waren ook prima maar plakten wat erg aan elkaar wat irritant is meen ik me te herinneren.
De nachtapotheek bij ons had alleen die hypo allergeen troep. Normale verkopen ze niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niet dat je het van mij niet in huis moet halen hoor maar Nirak dan heeft de nachtapotheek bij het ziekenhuis het toch wel als het goed is?
Kijk, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niet dat je het van mij niet in huis moet halen hoor maar Nirak dan heeft de nachtapotheek bij het ziekenhuis het toch wel als het goed is?
Ik koop die altijd van de Action, 1 euro voor een pak, ze laten goed van elkaar los en zijn wat dikker als andere doekjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Kwisted het volgende:
[..]
welk merk billendoekjes is fijn als ik geen zwitsal wil? Die geur van die doekjes vind ik zo zwaar aanwezig op mijn handen de uren erna..
Is hypo allergeen troep?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:18 schreef Tally het volgende:
[..]
De nachtapotheek bij ons had alleen die hypo allergeen troep. Normale verkopen ze niet.
Ja daar heb je 's nachts zin inquote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het heeft mijn voorkeur ook niet maar dan weet jij of een ander dat voor de volgende keerquote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dus nietMaar dan moet je dus wel in de nacht naar het zkh rijden, moet ook net in de buurt zijn...
Laten ze nou precies hypoallergeen aanraden als je ook borstvoeding wilt geven...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:18 schreef Tally het volgende:
[..]
De nachtapotheek bij ons had alleen die hypo allergeen troep. Normale verkopen ze niet.
Owh okay. Nou de doekjes kan ze alles hebben behalve waar olie in zitquote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Luiers of doekjes tally? Ik had het over de doekjes in dit geval. Maar de luiers ben ik ook vanaf gestapt nu. Bij de kleine maatjes vond ik ze wel heel fijn.
Voor iemand die het nodig heeft niet.quote:
Er zijn mensen die de 'verleiding' niet in huis willen hebben maar uiteindelijk wel omhoog zitten.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja daar heb je 's nachts zin in
Die ellende kun je, je dus ook besparen
Ik bedoel ook niet hypo allergeenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Laten ze nou precies hypoallergeen aanraden als je ook borstvoeding wilt geven...
Huggies luiers zijn ook fijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik koop die altijd van de Action, 1 euro voor een pak, ze laten goed van elkaar los en zijn wat dikker als andere doekjes.
ff opgezocht ze zijn van Huggies.
En ik had 2 pakjes kant-en klare kunstvoeding in huis (die zijn ook per 2 verpakt)
Voor het geval dat de borstvoeding niet lukte op een of andere manier.
Die kan je bijvoorbeeld bij het kruidvat kopen.
In het ziekenhuis moest ik 3 dagen blijven en na de eerste nacht ging ze huilen omdat ze honger had (borstvoeding kwam maar niet op gang) en bijna elke keer heb ik een discussie moeten voeren waarom ik wilde dat ze kunstvoeding kreeg. Na 5 keer (en een zware nacht) wilde de verpleegkundige weer beginnen en zei ik dat ze kon ophouden want ik wist het maar wilde toch de kunstvoeding. Mijn man heeft die dagen (en nachten) de mini eten gegeven met een cupje.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef Faithz het volgende:
Had ik het toen maar geweten inderdaad DML![]()
Dat was ons dus ook verteld. Je zou maar in de verleiding komen. Bah! Ik heb er geen woorden voor hoe ik daar nu over denk.
Belachelijk. Bij ons vroegen ze wat we wilden. Daarna hebben ze meteen geholpen met aanleggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:30 schreef Tally het volgende:
[..]
In het ziekenhuis moest ik 3 dagen blijven en na de eerste nacht ging ze huilen omdat ze honger had (borstvoeding kwam maar niet op gang) en bijna elke keer heb ik een discussie moeten voeren waarom ik wilde dat ze kunstvoeding kreeg. Na 5 keer (en een zware nacht) wilde de verpleegkundige weer beginnen en zei ik dat ze kon ophouden want ik wist het maar wilde toch de kunstvoeding. Mijn man heeft die dagen (en nachten) de mini eten gegeven met een cupje.
En thuis zijn we verder gegaan met een spuitje (met borst en kunstvoeding).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen naar de osteopaat toe, Faye ligt heel veel op 1 kant van haar hoofdje, draaien heeft geen zin, ze draait net zo hard zelf weer terug. En nu heeft ze aan die kant dus een 'rand' op haar schedeltje wat er aan de andere kant niet zit. We gaan er dus maar even naar laten kijken.
Misschien kan hij ook wat doen tegen de krampjes. Ze heeft ze gelukkig zelden meer 's nachts, maar het is nog steeds meerdere keren per dag goed raak. En vandaag voor het eerst met echte tranenWat is dat enorm zielig zeg..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Bij ons had hij de eerste 24u ook geen honger. Pas de tweede nacht. 32u ongeveer denk ik. 48u is inderdaad net te lang denk ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had in mijn bevallingsplan ook staan de eerste 48 uur niet bijvoeden. Nu kwam het bij mij direct op gang maar toen hij 's nachts (net 6 uur oud) niet wilde drinken begonnen ze al over bijvoeden. Dat vind ik nog steeds onnodig vroeg maar 48 uur zou ik nu niet meer in mijn plan zetten. Vind het toch iets te lang. 24 uur zou ik het nu ophouden denk ik.
Ik vond het ook belachelijk maar moest me koest houden van manquote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef Faithz het volgende:
[..]
Belachelijk. Bij ons vroegen ze wat we wilden. Daarna hebben ze meteen geholpen met aanleggen.
Maar het kwam niet op gang zoals Nirak al schreef en na een ramp nacht thuis zorgde onze kraamzorg ervoor dat er flesvoeding in ging. Binnen 10min een heerlijk tevreden baby. Die verleiding wil ik ten alle tijde in huis hebben
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, kunstvoeding staat hier ook nog in de kast, voor het geval dat. Vond het rustgevend om het te hebben staan.
Even een rant, sorry.Mocht je nu alles geprobeerd hebben voor de krampjes. Dan kan je venkelwater proberen. In het begin deed ik elke fles een theelepeltje venkelwater in. En later om de fles. En toen 1 keer op een dag in een fles. En nog steeds gaat het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen naar de osteopaat toe, Faye ligt heel veel op 1 kant van haar hoofdje, draaien heeft geen zin, ze draait net zo hard zelf weer terug. En nu heeft ze aan die kant dus een 'rand' op haar schedeltje wat er aan de andere kant niet zit. We gaan er dus maar even naar laten kijken.
Misschien kan hij ook wat doen tegen de krampjes. Ze heeft ze gelukkig zelden meer 's nachts, maar het is nog steeds meerdere keren per dag goed raak. En vandaag voor het eerst met echte tranenWat is dat enorm zielig zeg..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ze heeft dr zelf nooit problemen mee gehad. Toen ze 1 jaar en 4 dagen was wilde ze geen tepel meer. Trok een vies gezichtquote:Op zondag 22 juli 2012 21:38 schreef Faithz het volgende:
Tallyexactly. Bovendien blijkt dat nu ook alweer achterhaald
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij houden van zwitsal. Pampers vonden wij veel te nat! Aldi waren ook prima maar plakten wat erg aan elkaar wat irritant is meen ik me te herinneren.
Wat lief van je.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:36 schreef Faithz het volgende:
[..]
Maar met de bijvoeding tussendoor is alles prima op gang gekomen en was het binnen notime bv onlykan ze goed hoor, die Nirak
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:34 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Nog even een snelle impressie van het feestje van gisterenHet ziet er gezellig uit Liedjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:52 schreef Nirak het volgende:
Phaidraen wat een schatje
het wordt beter hoorals hij 16 is slaapt hij zelfs langer dan jij
Haha, nee, foto is van 2 dagen terugquote:Op maandag 23 juli 2012 12:05 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra wat een lieverd. Had hij echt gehuild otdat je de foto nam?
NTS, ik probeer me ook een beetje in te houden bij mijn eigen moeder omdat ik het echt begrijp en ze er ook niet zo vaak is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit!!quote:
Wat goed!!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef Nirak het volgende:
Even een actiefoto van meneer erin gooien. Alleen gaan staan is niet spannend genoeg meer. En ook al kan hij van de poef naar de bank stappen, het is leuker om met je rug ernaartoe te draaien en dan naar het andere deel van de bank toe te vallen....
[ afbeelding ]
En nadat ik hem nu 2x geholpen heb met gaan zitten lukt het hem soms ook zelfhoef ik niet zo vaak op te staan
Working on it. We gaan nu rond half 9 / 9 uur naar boven voor een badje, dan drinken en in bed. Zelf blijven we dan ook boven, want voor hij stil is, is het voor ons ook bedtijdquote:Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef Nirak het volgende:
Slapen gaat hier in periodes goed of minder goed, net als eten..
Op het moment gaat het overdag weer niet fantastisch met slapen en duurt het ook even voordat hij 's avonds zijn lange slaap gaat maken.
In het begin hanteerde wij een heel strak ritme in de avond. Na ons eten gingen we met hem naar boven, eerst een voeding op bed (borst 1), dan lekker douchen met een van zijn mama's en na het aankleden dan op bed de volgende borst en daarna slapen.
Maar na een poos vond hij 1 borst voldoende en zijn we die na het douchen gaan geven. Het douchen (lekker warm) in combinatie met de borst maakte ons kereltje lekker loom en slaperig. Nu hij wat ouder is werkt dat helaas niet meer..
Nu raced hij heel zijn bed door, kruipen, staan, rollen, you name it en hij probeert het.. om vervolgens te gaan huilen omdat hij oververmoeid isEn als wij hem dan weer neer komen leggen wordt hij boos
![]()
Slapen is volgens mij voor alle jonge ouders een probleem.. Heb je een vast ritme phaidra, 's avonds?
En tinu, dat boven op bed voeden zou best wel eens kunnen helpen bij de dag / nacht beleving? Van de week was het hier weer bal toen ik me net stond uit te kleden voor de douche. En toen liep ik met mijn blote lijf naar zijn slaapkamertje. Hij zag mij en ging meteen weer rustig liggen. Nu ik er zo over nadenk zou dat best eens te maken kunnen hebben met dat ik 's nachts ook altijd half naakt z'n kamertje binnen kom.
Kan best hoor. En in het peuter en kleuter topic ook nogquote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef Nirak het volgende:
Kyara, jij gaat het druk krijgen! En z&g En hier posten
Hoe lang ben je al?
Je hebt alttijd baas boven baas natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 16:32 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kan best hoor. En in het peuter en kleuter topic ook nog
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef Susie het volgende:
[..]
Je hebt alttijd baas boven baas natuurlijk![]()
het was ook niet helemaal zo gepland hoor. Maar ontzettend welkom!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:17 schreef bitterend het volgende:
Je laat er geen gras over groeien Kyara![]()
gefeliciteerd!
* Nirak is jaloersquote:Op maandag 23 juli 2012 20:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
het was ook niet helemaal zo gepland hoor. Maar ontzettend welkom!
Mn post al aangepast, ik ben zo traag als een schildpad via mn mobielquote:Op maandag 23 juli 2012 20:34 schreef Kyara het volgende:
Nirak,![]()
Ja, dat wordt toch lastig bij jullie
Pas 7 weken hoor. Is nog pril.
[ Bericht 32% gewijzigd door NotTheSame op 24-07-2012 13:28:32 ]
Ik was op geweest vanaf ongeveer 23.00 (en dus eigenlijk die hele dag dus ook, bedenk ik mij nu), ze is geboren de volgende dag om 18.29 en dan vervolgens die nacht ook om de haverklap wakker want je dochter ligt naast jequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef Tinuviel het volgende:
NTS oh daarom. Begrijp ik goed. Je post doet me denken aan na de bevalling van mijn eerste. Had de hele nacht niet geslapen. En na de geboorte was mijn man naar huis om te slapen. En ik lag wakker mijn slapende baby te bewonderen
Krijg je gewoon een nieuwe! Tupperware geeft levenslang garantie!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:57 schreef Susie het volgende:
. Ik had een mooie beker van tupperware, die echt niet lekte (tenzij ze die met de tuit op de grond drukte), maar mijn Bam Bam heeft het handvat stuk weten te krijgen (lijkt mij niet mogen bij tupperware, dus daar ga ik nog even achteraan).Dussss, wie heeft de gouden tip? Of doe ik iets verkeerd met die krengen?
Jups, en zo ziet dat er nu uit:quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:14 schreef PureEvil het volgende:
Vervelend hoor...Dat die kleintjes zo'n last hebben van de warmte! Heb je ze al in een rompertje gelegd? Zonder verdere kleding?
Mag Cristel dan ook 'gewoon' water? En dan koud/lauw ofzo? Of mag ze nog iets anders.....?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef Kyara het volgende:
Midas slaapt gewoon (nog) meer met dit weer. En ben blij dat hij water drinkt zodat hij extra vocht binnen krijgt. Maar we blijven wel binnen. Veel te warm buiten.
Hij lust graag water dus ik deed het om hem ook eens een andere smaak te leren kennenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef Kyara het volgende:
volgens mij wel hoor PE, inderdaad niet te koud.
Cyntiaa, deed je dat omdat hij het anders niet lekker vond?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand het hoofd gezien van mijn zoon?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef Tinuviel het volgende:
Fee-nix, was net kijken en toen had hij zijn hoofd keurig op zij gelegd en lag aan zijn handje te sabbelen.
Nou hij heeft toch lekker een uurtje zo geslapen. Toen was de pret weer voorbij en had hij HONGER.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand het hoofd gezien van mijn zoon?
Kindjes die overstuur zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:10 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!
MeNicole, fijn dat ze bij Bibi de zaak willen onderzoeken. Op zo'n momenten ben ik stiekem echt heel blij dat wij een speenweigeraar hebben.
Pffff, wat een KL0TE nacht hier zeg, en wat er nou aan de hand was? I don't know. Om 20.00uur in bed gedoken, om 22.30uur werd ze wakker, maar ik stond onder de douche dus ze moest even wachten. Ineens een hoop gekrijs en gehuil, en NIET meer stil te krijgen!!! Zelfs de borst weigerde ze, dus dan is er echt iets aan de hand. Geen koorts, geen tandjes te zien, niks... Tot 2.00uur hebben we er mee rondgesjouwd en toen viel ze bijop de arm in slaap. Om 6.00uur was ze weer aan het babbelen dus er weer uit
...
Ik heb vandaag overigens een einde gemaakt aan het wandelwagenbak-tijdperk. De vorige keer dat ik met d'r ging wandelen ging ze zo zitten wringen dat ze langs de rand van de bak (op zitstand) kon kijken, dus ik denk dat ze voortaan wat meer van de wereld wil zien.
Nou hadhet meteen ook maar over een vervolgstoel, maar dat vind ik toch nog veel te vroeg. Ze kan weliswaar al goed zelf zitten, maar ze past nog prima in de MC. (65cm en zo'n 6,5 kilo denk ik, dus nog ruim binnen de marges)
Wat zouden jullie doen? De vervolgstoel die wij op het oog hebben (de Recaro Young Sport) heeft een slaapstand en dat komt aardig overeen met de zitpositie van de MC.
Jemig, gaat hard! Maar ik bedoelde ook eigenlijk: hoe zwaar/lang was zij bij 5,5/6 maanden? Staat er niet zo duidelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:27 schreef Susie het volgende:
Fee, Anouk is inmiddels 9 maanden alweer
Edit; in augustus mag ik weer naar cb, bij 10 maanden.
Oh! Hahaha! Euhmmm... dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Jemig, gaat hard! Maar ik bedoelde ook eigenlijk: hoe zwaar/lang was zij bij 5,5/6 maanden? Staat er niet zo duidelijk.
Wij hebben een kinderwagenbak die je ook als zitgedeelte kan maken. Kwestie van 2 ritsjes sluiten, 1 ritsje open en de bovenkant van de bak kantelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:38 schreef Kyara het volgende:
Grappige foto's Fee!
Mooie stats Zoë! Flinke dame
Bij ons kan de wandelwageninzet alleen van je af. Vind ik persoonlijk ook minder maar het is niet anders. Denk dat M het wel leuk vind, beetje om zich heen kijken.
Morgen wordt het nog warmer.....
Lang leve het groeiboekje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh! Hahaha! Euhmmm... dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd eigenlijk
Yupp, maar die heb ik niet mee naar mijn werkquote:
Ja dan moet je ook ff in het CB boekje kijken, duhhhhhquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh! Hahaha! Euhmmm... dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd eigenlijk
Mooi excuus om naar huis te gaan. ïk moet heel nodig wat nakijken thuis"quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:29 schreef Susie het volgende:
[..]
Yupp, maar die heb ik niet mee naar mijn werk![]()
Totaal geen zin meer, heb mijn werk eigenlijk zo goed als op orde en afgerond voor mijn vakantie en dan moet ik morgen nog een dag..... damn
Gelukkig!quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:44 schreef Susie het volgende:
Die is weer aardig fit ja. Verder zeg ik niets ivm fok-wet enzoIk zie echt 2 puntjes onderin ook! Heul klein nog hoor, maar ze zitten er!
TAP, ging je baby s'nachts wel goed slapen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Phaidra het volgende:
TAP hopelijk is het nu wel gelukt. De warmte is voor onze kleintjes niet zo handig idd...
Hier een baby met mamahonger. Ik had nagym van m'n zwangerschapscursus, dus 2 uur van huis. En nu wil mijn ukkie alleen maar bij me liggen. In bedje huilen en zodra hij bij me ligt is het weer goed
.
En dat over een jaartje keer 2.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:39 schreef Kyara het volgende:
voor de brakke nachten
Midas slaapt 's nachts prima maar overdag zijn het maar korte slaapjes. Entertainen, afleiden en niet te veel prikkelen dan komen we de dag wel door.
Uit de verhalen, die ik heb gehoord is dat bijna nooit zo. Bij de mijne kan het nog wel, omdat een paar maanden oude baby zo vaak slaapt. Als ik hem ga voeden, slaapt hij daarna wel. Maar straks gaat dat niet meer lukken denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
hopelijk slapen ze dan wel tegelijkertijd.....
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:13 schreef Asyniur het volgende:
Bumbo hebben wij nooit gebruikt
Dit is momenteel het meest favo-spelletje van Huubke
Ooh zo slecht hebben we het niet, we zitten bij de Griek met zn drieeenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:31 schreef Susie het volgende:
Ach, huubke!voor Danne en zeker ook de mama's, tandjes krijgen is niet leuk
Echt wel! Je had die poepluier (tandjes) moeten zien die hij daar in die konderstoel geproduceerd hadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef Susie het volgende:
Nou dan neem ik hem terug Faithz, jullie hebben het heul niet zwaar
Luiers hier zijn ook niet aan te slepen! Van de week was het echt heel erg, maar dat is denk ik echt alleen bij het doorbreken van de tandjes? Ik denk dat ik er 2 uur tijd wel een stuk 7 doorheen gejaagd had ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Echt wel! Je had die poepluier (tandjes) moeten zien die hij daar in die konderstoel geproduceerd haddat was helemaal niet tof, maar een van de vier boventandjes is er nu met een puntje door
hoe is het nu met Anouk en dr tandjes? En het expiriment?
Zoe, hoe vervelend ook, maar dat is een fase.. Met heel veel moeite heb ik daar toen aan toe gegeven. Sterkte
Maar dat moet goedkomen met dat mooie meisje van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |