hoezo niet? omdat dit sws een troll isquote:Op zondag 22 juli 2012 10:22 schreef Omdatappel het volgende:
Ehm, zijn dit soort topics wel toegestaan?
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Je vergeet te zeggen dat je van lange strandwandelingen en zonsondergangen houdt...
Die is rond de 40quote:
Maar Tux pm'men is wel het laatste wat je moet doenquote:
Ssssssst! Tux houdt wel van die gevoelige typetjes volgens mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar Tux pm'men is wel het laatste wat je moet doenZij is kei gemeen
Nee mij heeft ze mishandeld.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ssssssst! Tux houdt wel van die gevoelige typetjes volgens mij.
Niet nodig, ik meld me hier welquote:Op zondag 22 juli 2012 11:30 schreef bijdehand het volgende:
Mochten er hier zulke dames zitten, kom dan naar 's-Hertogenbosch #325: Hallo sletten en sletinnen. Moggelsss en leer daar de man van je dromen kennen (DeJori).
Je woont toch niet toevallig in een klein kamertje aan de boschveldweg he?quote:Op zondag 22 juli 2012 10:20 schreef janjaapgerrit het volgende:
Goededag allemaal,
Ik ben een leuke eerlijke en spontane jongeman van 21 lentes jong. Helaas heb ik nog geen vriendin. En ben ik op zoek naar een leuke lieve spontane vriendin uit de omgeving van Den Bosch.
Eventjes over mij ik ben dus 21 mijn hobby's zijn fitnessen, stappen met vrienden etc. Verder ben ik slank van postuur en best gespierd van bouw. Wie van de dames zou het aan durven om met mij in contact te willen komen? Stuur mij dan een berichtje
PS janjaapgerrit is niet mijn echte naam:).
Ik zoek een meisje dat niet spontaan is.quote:
Tux is cool!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar Tux pm'men is wel het laatste wat je moet doenZij is kei gemeen
Ze is iig niet hot.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:10 schreef janjaapgerrit het volgende:
Ik heb echt een mega probleem sinds kort ga ik uit(jawel ik ben 22 beetje laat ik weet het). En ben ik te vinden in diverse kroegen en cafe's. Ook waar de leukere dames komen, en jawel die leukere dames komen ook naar mij alleen heb ik een supergroot probleem als een leuke meid mij aanspreekt of mee sta te dansen: ik weet werkelijk waar niets te vertellen of te melden met als gevolg dat het niets wordt. Kunnen jullie mij helpen met tips en adviezen beste mede Fokkers?
TS weet niet hoe oud hij isquote:Op zondag 22 juli 2012 10:20 schreef janjaapgerrit het volgende:
Goededag allemaal,
Ik ben een leuke eerlijke en spontane jongeman van 21 lentes jong. Helaas heb ik nog geen vriendin. En ben ik op zoek naar een leuke lieve spontane vriendin uit de omgeving van Den Bosch.
Eventjes over mij ik ben dus 21 mijn hobby's zijn fitnessen, stappen met vrienden etc. Verder ben ik slank van postuur en best gespierd van bouw. Wie van de dames zou het aan durven om met mij in contact te willen komen? Stuur mij dan een berichtje
PS janjaapgerrit is niet mijn echte naam:).
Ook weet hij de betekenis van spontaan niet, het muurbloempje.quote:
Das bij mij om de hoekquote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet nodig, ik meld me hier wel
[..]
Je woont toch niet toevallig in een klein kamertje aan de boschveldweg he?
Ken iemand die aan de omschrijving voldoet daarquote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Das bij mij om de hoek
Wat is daar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |