Wat heb je leuke schoenen. Heb je nog meer leuke schoenen?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat heb je leuke schoenen, neuken?
zijn het wel hele makkelijke meisjes danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:15 schreef dr.Bellows het volgende:
Kom je hier uit de buurt? etc
O, en deze is 100 euro waard: geef een compliment over haar schoenen (mits mooie schoenen). Vrouwen vinden complimentjes leuk, maar als je iets over haar bloesje zegt, kijk je naar haar tieten, als je iets over haar broek of rokje zegt, kijk je naar haar kont...
Succes gegarandeerd, die avond lig je te rampetampen.
-edit- zie hierboven
Wou net zeggen.. Kwaliteitsvrouwenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zijn het wel hele makkelijke meisjes dan
TS is natuurlijk ook een kwaliteitsman...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. Kwaliteitsvrouwen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:21 schreef Crutch het volgende:
Oefen dan eerst op de minder knappe vrouwen ofzo.
Oefen hier op Fok!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:21 schreef Crutch het volgende:
Oefen dan eerst op de minder knappe vrouwen ofzo.
Dit!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik geef je één tip en die is gratis. De volgende kost je 10 euro.
Zorg dat zij aan het praten zijn en dat jij je bek dicht houdt. Succes verzekerd.
Ik heb een keer tijdens een feest strontmisselijk op een kratje gezeten, alleen maar zorgen dat ik het binnenhield.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik geef je één tip en die is gratis. De volgende kost je 10 euro.
Zorg dat zij aan het praten zijn en dat jij je bek dicht houdt. Succes verzekerd.
Auto-rijden is echt niet moeiljik, als je maar weet hoe je ermee om moet gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
Vrouwen zijn echt niet moeilijk in bed te krijgen, als je maar weet hoe je ermee om moet gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |