Wie is nou dat jochie uit jouw avatar? Ik herken hem ergens van..quote:
Waarvan? Love Actually? Nanny McPhee? Nowhere Boy?quote:Op zondag 22 juli 2012 08:13 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Wie is nou dat jochie uit jouw avatar? Ik herken hem ergens van..
Oh ja nu weet ik het. Love actually, als zoontje van Liam Neeson's personage. Thanksquote:Op zondag 22 juli 2012 08:15 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Waarvan? Love Actually? Nanny McPhee? Nowhere Boy?
Hou het maar bij systeembeheerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:01 schreef Zolder het volgende:
[..]
Alsof jouw jonge tienerkutje niet verlangt naar mij
ik ben ouder dan jouquote:Op zondag 22 juli 2012 23:01 schreef Zolder het volgende:
[..]
Alsof jouw jonge tienerkutje niet verlangt naar mij
yeah baby, brengt euforie naar een heel nieuw niveauquote:
ik wil wel met jou koppelenquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken Flips nou al meer dan 2 jaar. Zij heeft me nog nooit teleur gesteld, ze is een schatje.
En ik dacht nog zo dat ik met mijn voorstel ervoor zorgde dat je een prachtige relatie zou hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 03:00 schreef Monopoly het volgende:
Flippiee is wel lief hoor. Alleen ze kan een grote penis niet handelen. Dus gaat ze nooit in op mijn avances. Erg jammer wel.
Ik heb de hoop daarop al opgegeven.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
En ik dacht nog zo dat ik met mijn voorstel ervoor zorgde dat je een prachtige relatie zou hebben
Thanks man.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw, mijn penis gaat kk diep in jou
Sterke tekst man.
jahr00n is echter geen vrijgezelquote:Op maandag 23 juli 2012 04:26 schreef Drinky het volgende:
Ik en jahr00n. 2 harde boys voor 1 zachte seks. Tender en sensueel voor we elkaar neerhoeken
www.hahgay.comquote:
mijzelf is een hele aardige persoon dus weet niet wat je zit te lachen tjaptjoiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |