abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2012 @ 00:50:52 #176
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116590310
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:26 schreef ohokok het volgende:
ah, ok. bedankt.
wat een ramp he? zijn we nu aan ze overgeleverd, denk je?
ja, al een tijdje
quote:
volgende keer een andere partij stemmen?, misschien wordt het dan anders
Ik zie weinig democratie in Europa. Ik vrees voor een revolutie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_116590400
misschien een revolutie in jezelf (onszelf)
pi_116591058
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

De onderbuik is vaak een goede indicatie dat er iets niet in de haak zit.
Precies. Net zoals met de Joden in WOII, toch?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 10 september 2012 @ 10:52:24 #179
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116594887
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:07 schreef ohokok het volgende:
heb jij ook nog een mening over hoe en wat, papierversnipperaar? ik zie je alleen maar linkjes strooien.
ik lees het niet eens, duurt me te lang. waar gaat het over?
Lol... dát is papiertje. Net alsof ook maar iemand zo'n lap tekst gaat lezen zonder dat er bekend is waar het over gaat en waarom je het zou moeten lezen. Het is beter om aan te geven wat er in een bepaalde stuk tekst staat, geïnteresseerden kunnen dan zelf nog even alles lezen. Nu is het bij voorbaat al ; 'oh weer een lap tekst, even doorscrollen'.
pi_116595264
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:52 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Lol... dát is papiertje. Net alsof ook maar iemand zo'n lap tekst gaat lezen zonder dat er bekend is waar het over gaat en waarom je het zou moeten lezen.
Alles moet voorgekauwd worden voor jou? Helpt je moeder ook nog met het opscheppen van je papje? Kom op man, dat ligt toch echt aan jou. Er zijn mensen die hele boeken (!) uitlezen man, dat is bijna niet voor te stellen toch?!
  maandag 10 september 2012 @ 11:10:23 #181
373754 mossad_agent
pi_116595376
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2012 11:06 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Alles moet voorgekauwd worden voor jou? Helpt je moeder ook nog met het opscheppen van je papje? Kom op man, dat ligt toch echt aan jou. Er zijn mensen die hele boeken (!) uitlezen man, dat is bijna niet voor te stellen toch?!
Maar dan weten ze wel vooraf wat ze gaan lezen. Lukraak lappen tekst neerflikkeren en verwachten dat men het maar gaat lezen is best naief. Maakt mij verder niet uit hoor, ik lees het niet, net als de rest blijkbaar. Neemt niet weg dat hij het wel mag doen hoor en hij moet er ook vooral niet mee stoppen als het hem bevalt.

:*
pi_116595511
quote:
99s.gif Op maandag 10 september 2012 11:10 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Maar dan weten ze wel vooraf wat ze gaan lezen.
Natuurlijk niet. Heel veel mensen lezen een boek op aanraden van iemand. Of gewoon omdat de kaft hun aanspreekt. Er kunnen zoveel redenen zijn om iets te lezen.
quote:
Lukraak lappen tekst neerflikkeren en verwachten dat men het maar gaat lezen is best naief.
Waar maak jij uit op dat hij deze verwachtingen heeft?
quote:
Maakt mij verder niet uit hoor, ik lees het niet, net als de rest blijkbaar. Neemt niet weg dat hij het wel mag doen hoor en hij moet er ook vooral niet mee stoppen als het hem bevalt.
Het maakt je denk ik toch wel degelijk uit. Je zit hier een beetje mee. Dat is wat ik bespeur.
  maandag 10 september 2012 @ 11:36:32 #183
373754 mossad_agent
pi_116596083
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:15 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Heel veel mensen lezen een boek op aanraden van iemand. Of gewoon omdat de kaft hun aanspreekt. Er kunnen zoveel redenen zijn om iets te lezen.

Op aanraden van iemand...dus dan is er iemand die aangeeft dat je een bepaald iets moet lezen want..... hier is het hoppa, lap tekst en zoek het uit.

quote:

Waar maak jij uit op dat hij deze verwachtingen heeft?

Waarom zou je lappen tekst plaatsen...toch dat men het leest lijkt mij. Anders heeft het namelijk geen nut.

quote:

[..]

Het maakt je denk ik toch wel degelijk uit. Je zit hier een beetje mee. Dat is wat ik bespeur.
Je bespeurt maar een eind weg, ik ga weer even verder met mijn werk. :W
pi_116601187
quote:
99s.gif Op maandag 10 september 2012 11:10 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Maar dan weten ze wel vooraf wat ze gaan lezen. Lukraak lappen tekst neerflikkeren en verwachten dat men het maar gaat lezen is best naief. Maakt mij verder niet uit hoor, ik lees het niet, net als de rest blijkbaar. Neemt niet weg dat hij het wel mag doen hoor en hij moet er ook vooral niet mee stoppen als het hem bevalt.

:*
De posts van Papierversnipperaar op BNW lees ik altijd, omdat ik weet dat ik een artikel kan verwachten van kwaliteit, dat een ander perspectief levert dan de reguliere media. Het vermaakt me meer dan de 'kwaliteits'-krant.

Maar als je het niet leest, dan sluit je jezelf wel buiten de discussie. Denken dat je dan toch nog mee kan discussieren is best naief. Maakt mij verder niet uit hoor, ik neem je niet serieus, net als de rest blijkbaar. Neemt niet weg dat je het wel mag doen hoor en je moet er ook vooral niet mee stoppen als het je bevalt.
  maandag 10 september 2012 @ 14:50:48 #185
373754 mossad_agent
pi_116601628
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:36 schreef Gray het volgende:

[..]

De posts van Papierversnipperaar op BNW lees ik altijd, omdat ik weet dat ik een artikel kan verwachten van kwaliteit, dat een ander perspectief levert dan de reguliere media. Het vermaakt me meer dan de 'kwaliteits'-krant.

Maar als je het niet leest, dan sluit je jezelf wel buiten de discussie. Denken dat je dan toch nog mee kan discussieren is best naief. Maakt mij verder niet uit hoor, ik neem je niet serieus, net als de rest blijkbaar. Neemt niet weg dat je het wel mag doen hoor en je moet er ook vooral niet mee stoppen als het je bevalt.
Oh ik weet best dat ik niet serieus genomen wordt...maar stellen dat je jezelf buiten de discussie houdt als je niet de ellenlange Engelstalige berichten niet leest, is net teveel 'eer'. Gezien het gegeven, dat 'ohokok' ook al vraagt wat er in de lange lap tekst staat, ben ik niet de enige. Voorts zie ik wel vaker kritiek op zijn 'knip en plak' berichten.

Welke rest bedoel je eigenlijk.... papier, jij en hyper? Nou je bent in goed gezelschap , dat moet ik je nageven _O-

Overigens... welke discussie komt er nu voort uit dit artikel behalve: 'de banken en politici zijn stout'......
pi_116601968
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Oh ik weet best dat ik niet serieus genomen wordt...maar stellen dat je jezelf buiten de discussie houdt als je niet de ellenlange Engelstalige berichten niet leest, is net teveel 'eer'. Gezien het gegeven, dat 'ohokok' ook al vraagt wat er in de lange lap tekst staat, ben ik niet de enige. Voorts zie ik wel vaker kritiek op zijn 'knip en plak' berichten.
Zelf heb ik die kritiek ook wel eens geleverd, en sta nu nog achter een kort commentaar van PV bij z'n aangebrachte artikelen.
Maar wel kritiek leveren op de materie zonder de materie tot je te nemen? Daarmee maak je jezelf mee belachelijk in mijn ogen als deelnemer van de discussie. Maar nogmaals: dat moet je zelf weten. :)

quote:
Welke rest bedoel je eigenlijk.... papier, jij en hyper? Nou je bent in goed gezelschap , dat moet ik je nageven _O-
Het aantal views voor dit topic is veel te hoog voor PV, HV en mijzelf alleen. ;)

quote:
Overigens... welke discussie komt er nu voort uit dit artikel behalve: 'de banken en politici zijn stout'......
Het is een discussie die al veel langer gaande is, met name in de politiek (al wijzen die meer naar het bedrijfsleven). En voor anderen is het een goede reminder om te zien dat ook nu nog de schuld ligt bij banken en politici, en dat dit niet een loze kreet was toen het nog een grote rol speelde in de mediahype.
En anderen zullen het helaas nooit serieus nemen, om wat voor reden dan ook. ;)
  maandag 10 september 2012 @ 15:08:42 #187
373754 mossad_agent
pi_116602218
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Zelf heb ik die kritiek ook wel eens geleverd, en sta nu nog achter een kort commentaar van PV bij z'n aangebrachte artikelen.
Maar wel kritiek leveren op de materie zonder de materie tot je te nemen? Daarmee maak je jezelf mee belachelijk in mijn ogen als deelnemer van de discussie. Maar nogmaals: dat moet je zelf weten. :)
Ah, nee dan staan we wat dat betreft dus toch aan dezelfde kant.
Voorts lever ik kritiek op het plaatsen van het artikel zonder toevoeging, niet op de inhoud van datzelfde artikel. De discussie is er derhalve niet ;)

quote:

Het aantal views voor dit topic is veel te hoog voor PV, HV en mijzelf alleen. ;)
Ok, maar jij hebt het over discussie,.... en mensen die het topic lezen vallen niet onder die discussie. Evenmin betekent het gegeven dat het topic veel views heeft, deze ook allen de artikels lezen die PV plaatst. Je doet derhalve een aaname.

quote:

Het is een discussie die al veel langer gaande is, met name in de politiek (al wijzen die meer naar het bedrijfsleven). En voor anderen is het een goede reminder om te zien dat ook nu nog de schuld ligt bij banken en politici, en dat dit niet een loze kreet was toen het nog een grote rol speelde in de mediahype.
En anderen zullen het helaas nooit serieus nemen, om wat voor reden dan ook. ;)
Die discussie ken ik uiteraard, die speelt al sinds het begin van Occupy. Het wijzen naar anderen (die op haar beurt naar anderen wijzen, die op hun beurt weer naar anderen etcetcetcetc) is een makkelijke manier om de schuld bij anderen te leggen.

Ik begrijp overigens best dat niet iedereen hetzelfde is en niet iedereen zal elkaar erkennen als volwaardig discussiepartner. Zolang deze verschillen er zijn, zal er nooit een oplossing komen.

Ik zie dan ook liever mensen die iets nuttigs ondernemen dan het verbranden van bijvoorbeeld stempassen. Immers, je kunt dit scharen onder ludiek, maar wat bereik je ermee? Helemaal niets. Mensen die deze actie steunen delen het gedachtegoed toch wel en mensen die de actie niet steunen jaag je verder bij je vandaan..... tenzij dat is wat je wil, is de actie niet geslaagd.
pi_116602537
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:08 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ah, nee dan staan we wat dat betreft dus toch aan dezelfde kant.
Voorts lever ik kritiek op het plaatsen van het artikel zonder toevoeging, niet op de inhoud van datzelfde artikel. De discussie is er derhalve niet ;)

[..]

Ok, maar jij hebt het over discussie,.... en mensen die het topic lezen vallen niet onder die discussie. Evenmin betekent het gegeven dat het topic veel views heeft, deze ook allen de artikels lezen die PV plaatst. Je doet derhalve een aaname.
Dat van 'de rest' waren letterlijk je eigen woorden. ;)

quote:
[..]

Die discussie ken ik uiteraard, die speelt al sinds het begin van Occupy. Het wijzen naar anderen (die op haar beurt naar anderen wijzen, die op hun beurt weer naar anderen etcetcetcetc) is een makkelijke manier om de schuld bij anderen te leggen.

Ik begrijp overigens best dat niet iedereen hetzelfde is en niet iedereen zal elkaar erkennen als volwaardig discussiepartner. Zolang deze verschillen er zijn, zal er nooit een oplossing komen.
Een goed punt haal je hier aan. Een goed begin lijkt me wanneer de ene partij de andere eens serieus zou nemen, en de andere de eerste eens niet als het grote kwaad ziet, maar als mensen.

quote:
Ik zie dan ook liever mensen die iets nuttigs ondernemen dan het verbranden van bijvoorbeeld stempassen. Immers, je kunt dit scharen onder ludiek, maar wat bereik je ermee? Helemaal niets. Mensen die deze actie steunen delen het gedachtegoed toch wel en mensen die de actie niet steunen jaag je verder bij je vandaan..... tenzij dat is wat je wil, is de actie niet geslaagd.
Het publiek is niet statisch, maar dynamisch. Niet alleen groeit het publiek met de tijd door mensen die ouder worden en daarmee hun interessen veranderen, maar ook de media en mond-op-mond maakt dat mensen hun standpunten veranderen. Een ludieke actie als deze kan extra momentum geven aan de stroming. Niet direct, maar wellicht later. Dat is hoe grote veranderingen vaak ontstaan. :)
pi_116604437
quote:
13s.gif Op maandag 10 september 2012 01:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Precies. Net zoals met de Joden in WOII, toch?
Dat is wel weer een beetje overtrokken vind je niet?
pi_116604541
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet echt een kiese uitspraak.
pi_116609108
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het is een uiterste van wat er kan gebeuren als je vertrouwt op onderbuikgevoelens en dat is een feit.

En jij vindt mijn uitspraak misschien overtrokken, ik vond die van jou nogal ongenuanceerd.
pi_116609214
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet echt een kiese uitspraak.
Nee dat vindt niemand. Maar het is wel een heel duidelijk voorbeeld van wat reageren op onderbuikgevoelens teweeg kan brengen.
  maandag 10 september 2012 @ 17:58:18 #193
pi_116609219
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:36 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Op aanraden van iemand...dus dan is er iemand die aangeeft dat je een bepaald iets moet lezen want..... hier is het hoppa, lap tekst en zoek het uit.

Ik hoor de hele tijd dat ik alleen maar onzin post en ongeloofwaardig ben, dus waarom zou ik mijn mening geven?

Ik verwacht dat mensen voor zichzelf nadenken. Maar dat is misschien te veel gevraagd.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 10 september 2012 @ 19:09:37 #194
373754 mossad_agent
pi_116612259
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik hoor de hele tijd dat ik alleen maar onzin post en ongeloofwaardig ben, dus waarom zou ik mijn mening geven?

Ga je echt de 'slachtofferkaart' spelen?

quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ik verwacht dat mensen voor zichzelf nadenken. Maar dat is misschien te veel gevraagd.
Dat roep ik nou al sinds het begin van de crisis...dat men vooral zelf moet nadenken en niet op adviseurs en anderen moet vertrouwen . Maar dan krijg je als verweer dat men dat inderdaad niet kan en dat diezelfde mensen wel op anderen moeten kunnen vertrouwen. Al zal je het vast niet zo bedoelen, immers dat komt je nu natuurlijk niet uit ;)
pi_116613014
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee dat vindt niemand. Maar het is wel een heel duidelijk voorbeeld van wat reageren op onderbuikgevoelens teweeg kan brengen.
Dat klopt, maar wat ik bedoel te zeggen is dat de onderbuik vaak reden geeft tot onderzoek. Iets wat men niet vertrouwd moet men ook niet omarmen maar juist bestuderen en als je daar de mogelijkheid niet toe heb dan er maar ver vandaan blijven.
pi_116613142
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:25 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat klopt, maar wat ik bedoel te zeggen is dat de onderbuik vaak reden geeft tot onderzoek. Iets wat men niet vertrouwd moet men ook niet omarmen maar juist bestuderen en als je daar de mogelijkheid niet toe heb dan er maar ver vandaan blijven.
Kijk daar kan ik me wel in vinden.
  maandag 10 september 2012 @ 19:39:28 #197
pi_116613839
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:09 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ga je echt de 'slachtofferkaart' spelen?

[..]
Als het nooit goed is, is het nooit goed.
quote:
Dat roep ik nou al sinds het begin van de crisis...dat men vooral zelf moet nadenken en niet op adviseurs en anderen moet vertrouwen .
Ik maak verschil tussen adviseurs/experts en belanghebbenden.
pi_116616630
quote:

[..]

ik heb een paar posts terug om jouw mening gevraagd welke je nog steeds niet hebt gegeven.
heb je wel een mening of vindt je het wel gescheten allemaal? kan toch ook? is ook een mening :D
dat je onzin post en ongeloofwaardig bent heb ik nooit beweerd.
  maandag 10 september 2012 @ 20:43:39 #199
pi_116617753
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef ohokok het volgende:

[..]

ik heb een paar posts terug om jouw mening gevraagd welke je nog steeds niet hebt gegeven.
heb je wel een mening of vindt je het wel gescheten allemaal? kan toch ook? is ook een mening :D
dat je onzin post en ongeloofwaardig bent heb ik nooit beweerd.
Mijn mening is terug te lezen over 3 occupy-topic reeksen van de afgelopen 12+ maanden. Wil je dat allemaal herhalen?
pi_116618431
laat maar, ik kom je wel weer es tegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')