Tja, dat is geen nieuws. Die demonstreren altijd tegen de USA.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:16 schreef Summers het volgende:
29/9/12 Anti USA demonstration in Karachi, Pakistan.
[ afbeelding ]
quote:
quote:De nieuwe belastingen zouden volgens de organisatoren slechts de rijkste 1 procent van de bevolking treffen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Summers het volgende:
29/9/12 Photo from the capital of Portugal where tens of thousands are assembling to protest against austerity.
[ afbeelding ]
Heb je ook bronnen die mensen met interesse nader kunnen bekijken?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef Summers het volgende:
Hundreds of riot police now assembling around the Spanish Parliament in Madrid. Multiple sources report police are not permitting press to set up cameras around today's demonstration in Madrid!
[ afbeelding ]
Helaas , europees nieuws word zo ontzettend achtergehouden of verdraaid . De nieuwe media zijn de bloggers of de mensen op straat die er bij zijn .quote:Op zondag 30 september 2012 13:59 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Heb je ook bronnen die mensen met interesse nader kunnen bekijken?
Daar zijn toch ook links naar?quote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Helaas , europees nieuws word zo ontzettend achtergehouden of verdraaid . De nieuwe media zijn de bloggers of de mensen op straat die er bij zijn .
Volgende demonstratie weer en anders hard zoekenquote:
Maar je dient het zelf aan, dan weet je toch wel waar je het vandaan hebt? Je internetgeschiedenis anders?quote:Op zondag 30 september 2012 22:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Volgende demonstratie weer en anders hard zoeken
Sorry maar ik had verschillende livestreams gisteren en twitter en facebook updates en kan het echt niet meer terugvinden aangezien er veel spaanse linkjes tussen zaten , zelfs russia today had een livestream , ik maak me eerder druk dat de nos niks heeft opgemaaktquote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar je dient het zelf aan, dan weet je toch wel waar je het vandaan hebt? Je internetgeschiedenis anders?
Hoe weet iemand als ik nu dat je dit niet zelf opgemaakt hebt?
quote:This short film chronicles the events of September 25-29th in Madrid,
Spain where tens of thousands of people have taken to the streets to
demand the resignation of the government and an end to police
brutality. Many of the protests ended in clashes with the police.
Since the stand off began on September 25th , the images of police
brutality have travelled the world over, shocking and inspiring people
across Europe and leading to an international day of action on
September 29th. This film tells the story of why so many people took
to the streets and follows these events as they unfolded. Go to globaluprisings.org for the full series of mini-documenaries about reactions to the economic crisis around the world.
Goh dit soort paramilitaritische eenheden worden steeds meer tegen de wapenvrije protesterende burgers ingezet om orde en netheid te bewaren. Wij hebben ook zoiets in Nederland naar ik meen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef Summers het volgende:
Hundreds of riot police now assembling around the Spanish Parliament in Madrid. Multiple sources report police are not permitting press to set up cameras around today's demonstration in Madrid!
OMG idd , Darth Vader heeft een leger op aardequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goh dit soort paramilitaritische eenheden worden steeds meer tegen de wapenvrije protesterende burgers ingezet om orde en netheid te bewaren. Wij hebben ook zoiets in Nederland naar ik meen.
[ afbeelding ]
Kledij lijkt veel op elkaar.
http://www.occupyamsterdam.nl/quote:PERSBERICHT – Amsterdam, 3 oktober 2012 Wereldwijde actiedag #globalNOISE – Occupy één jaar – 13 Oktober 2012 Op zaterdag 13 oktober vindt de wereldwijde actiedag globalNOISE plaats, waarbij in meer dan 160 steden op ludieke, luidruchtige wijze opnieuw protesten zullen klinken tegen de mondiale financiële zwendel en voor een rechtvaardiger verdeling van de rijkdommen.
Bron: http://content73.wuala.co(...)zine%252010-2012.pdfquote:Ons doel is, dat de roofzuchtige financiële wereld en de
hielenlikkers van de roofzuchtige financiële wereld, zoals de
VVD, Telegraaf en PowNed, van het toneel verdwijnen
Na de ja-knikkers hebben we nu de nee-schudders.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:21 schreef mossad_agent het volgende:
Al iemand een update hoe het op het Malieveld gaat? Die filmpjes over het buitenland die kennen we nu wel,..... Ik ben wel benieuwd wat ze nou in Nederland aan het doen zijn. En dan bedoel ik niet pannetje slaan om geluid te produceren.
edit... ik zie het nu en EINDELIJK hebben ze hun doel bekend gemaakt:
[..]
Bron: http://content73.wuala.co(...)zine%252010-2012.pdf
Ik dacht dat het doel was dat ze opkwamen voor de 99% maar nu blijkt dan toch eindelijk dat ze ten strijde gaan tegen de CEO's en grote instellingen. Juist die instellingen die voor veel mensen voor een inkomen zorgt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na de ja-knikkers hebben we nu de nee-schudders.
Link werkt niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:21 schreef mossad_agent het volgende:
Al iemand een update hoe het op het Malieveld gaat? Die filmpjes over het buitenland die kennen we nu wel,..... Ik ben wel benieuwd wat ze nou in Nederland aan het doen zijn. En dan bedoel ik niet pannetje slaan om geluid te produceren.
edit... ik zie het nu en EINDELIJK hebben ze hun doel bekend gemaakt:
[..]
Bron: http://content73.wuala.co(...)zine%252010-2012.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |