Thanks voor de hulp guys!
@Panic, cool dat je t onderzoek interessant vond, ik heb er ook behoorlijk veel tijd in gestoken! Ik heb eerlijk gezegd geen inzicht in dat type scores qua percentage goed en reactiesnelheid per blok. Het enige dat ik krijg te zien is je gemiddelde reactietijd op visuele cues en op geluid. Aan de hand daarvan zou ik dus wel een ranking op kunnen stellen haha, maar goed dat is niet echt mijn doel. Verder kan ik dus op basis daarvan bepalen of je visueel of auditief bent. Ik kan inderdaad na afloop van mn thesis (mid augustus waarschijnlijk, althans dat is de deadline) wel wat resultaten hier posten.
@danzazlol, geen idee of je je zorgen moet gaan maken haha. Als je een poging wilt wagen die ¤500 te winnen is het misschien wel zorgwekkend maar voor de rest niet natuurlijk

Al zijn er nog behoorlijk veel mensen die de test niet doorkomen moet ik zeggen. Is het je later nog wel gelukt of ben je je poging gestaakt?
@thenxero, hehe ieder zn ding natuurlijk, maar sowieso hartstikke bedankt voor het meedoen! En inderdaad, als je toch ff time to kill hebt is het een leuke gok om te wagen. Iemand maakt de uni in ieder geval die ¤500 afhandig! Ik hoor trouwens vele verschillende reacties, sommigen vinden het dus best wel leuk voor een onderzoek, maar anderen hebben liever een simpel vragenlijstje van 3 minuten.