Dat is 4 weken, maar ok, ook prima.quote:
SPOILER: het verassingstopic van davy, davy niet klikken jij anders is het geen verrassing meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben niet eens uitgenodigd voor Davy's verjaardag..Jullie wonen toch samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mickey had dus gelijk:quote:Op zondag 22 juli 2012 02:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Kom ik deze net tegenMijn eerste keer in de Kuip
quote:
Ga nou geen leugens verspreiden aub.quote:
Tenminste een spaarlamp.quote:
Bij mij dezequote:Op zondag 22 juli 2012 02:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Kom ik deze net tegenMijn eerste keer in de Kuip
Serieus dude, hoe oud ben jij?quote:
Hij wordt over 4 weken 25. Zie ook mijn verjaardagsidee waar verder trouwens nog niemand op gereageerd heeft: [VBL Slowchat] #546 Jojoortje geeft geen neuk om goede TT's.quote:
Gemeente Eindhoven betaald niet alles voor jequote:Op zondag 22 juli 2012 02:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben nooit naar een voetbalwedstrijd geweest.
betaalt.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gemeente Eindhoven betaald niet alles voor je
Toen er geen gloeilampen verkocht mochten kregen we gratis spaarlampen. Dus moet je gelijk geven.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Spaarlamp betaald door de gemeente Eindhoven
Verstandig.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik kom niet uit de regio en ik kende geen PSVers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |