In september 2011 kreeg ik een vast contract voor een periode van één jaar. Ik werk er dus nu 10 maanden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:38 schreef Janneke141 het volgende:
Als je contract afloopt, heb je dus geen vaste aanstelling.
Hoe lang ben je al in dienst?
Je kreeg dus een tijdelijk contract voor één jaar. Werkte je daarvoor ook al?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:40 schreef Trippy22 het volgende:
[..]
In september 2011 kreeg ik een vast contract voor een periode van één jaar. Ik werk er dus nu 10 maanden.
Nee kwam direct van school.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kreeg dus een tijdelijk contract voor één jaar. Werkte je daarvoor ook al?
Dat heet geen vast contract maar een "contract voor bepaalde tijd".quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:40 schreef Trippy22 het volgende:
[..]
In september 2011 kreeg ik een vast contract voor een periode van één jaar. Ik werk er dus nu 10 maanden.
Hoe lang heb ik dan recht op een uitkering?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat heet geen vast contract maar een "contract voor bepaalde tijd".
Een vast contract is een contract voor onbepaalde tijd, dus eigenlijk voor altijd.
Maar je hebt wel recht op een uitkering als je contract niet wordt verlengd.
Tot je weer werk vindt, met een maximum van drie maanden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef Trippy22 het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik dan recht op een uitkering?
Oke bedankt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tot je weer werk vindt, met een maximum van drie maanden.
Kan dat dan als puur zijn contract afloopt? In België is dat niet verwijtbaar werkloos. Ze zouden hier dringend wat strenger moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vast is onbepaalde tijd, jij kreeg een jaar en dus bepaalde tijd en dus niet vast.
Verder mag je evt blij zijn met 3 maanden uitkering als ze het niet op verwijtbaar werkloos gaan gooien want in principe weet je dat je contract binnenkort afloopt
In Nederland is dat op niet zo.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan dat dan als puur zijn contract afloopt? In België is dat niet verwijtbaar werkloos. Ze zouden hier dringend wat strenger moeten zijn.
Nee hoor dat kan nietquote:Op zondag 22 juli 2012 00:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan dat dan als puur zijn contract afloopt? In België is dat niet verwijtbaar werkloos. Ze zouden hier dringend wat strenger moeten zijn.
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In Nederland is dat op niet zo.Je bent dan niet verwijtbaar werkloos.
Thanks, ik was er benieuwd naarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |