abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114688320
Ik hoop dat iemand nog Bangladesh of Nepal kiest :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_114689125
Maleisie nog vrij?
pi_114689751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je hebt de renner waar ik het meest van hoop dat ie mooie dingen gaat laten zien de komende jaren _O_
Was in de Ronde van Polen (tijdens de Tour) al een keer mooi in de aanval *O*
Nathanael Berhane is nog misschien getalenteerder dan Teklehaimanot mijnsinziens _O_ bazenland
pi_114690226
Ik claim nu officieel Liechtenstein. De nadere introductie van hun Olympische helden volgt nog!
That's all folks!
pi_114690256
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef Columbiafan het volgende:
Maleisie nog vrij?
Yes, akkoord. :)
pi_114690264
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:22 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Yes, akkoord. :)
:)
pi_114690323
Ik verwacht een mooi epistel van jou over de baanwielrenner Azizulhasni Awang en badmintonner Lee Chong Wei, columbia.

Zijn trouwens twee medaillekandidaten. Bij Awang moet dan wel alles meezitten, maar het is niet uitgesloten.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 juli 2012 @ 19:25:14 #208
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_114690328
Liechtenstein was toch al afgekeurd als zogenaamd "niet exotisch"? :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_114690367
Ja, omdat het in West-Europa ligt. Maar ik heb IJsland toch goedgekeurd, moet ik schoorvoetend toegeven. Dan kan ik Liechtenstein eigenlijk niet weigeren.

Maar hierbij wil ik het wel laten qua Europese landen ten westen van het voormalige ijzeren gordijn. Luxemburg sta ik bijvoorbeeld niet toe als exotisch land.
pi_114690394
Jippie!

Liechtenstein is zeer exotisch! Kijk maar eens in een vakantiebrochure.
That's all folks!
pi_114690613
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef Leatherface het volgende:
Ja, omdat het in West-Europa ligt. Maar ik heb IJsland toch goedgekeurd, moet ik schoorvoetend toegeven. Dan kan ik Liechtenstein eigenlijk niet weigeren.

Maar hierbij wil ik het wel laten qua Europese landen ten westen van het voormalige ijzeren gordijn. Luxemburg sta ik bijvoorbeeld niet toe als exotisch land.
Met maar drie deelnemers kunnen ze ook alle extra steun gebruiken ;)
pi_114706783
Mag ik El Salvador claimen?
pi_114707633
Gabon

Hoewel Gabon op de kaart van Afrika niet veel voorstelt is het met een oppervlakte van 267.668 km² toch net wat groter dan het Verenigd Koninkrijk en net iets kleiner dan Nieuw-Zeeland. Met slechts 1.514.993 (2009) inwoners is het voornamelijk met tropisch regenwoud bedekte land nogal dunbevolkt. Aangezien het land al een tijdje politiek stabiel is en een stijgende welvaart kent (inmiddels ruim bovengemiddeld naar Afrikaanse begrippen) beginnen de eerste sportieve successen al hun weg te vinden. Gabon vaardigt 24 sporters af, waarvan het voetbalteam er 18 voor zijn rekening neemt.

Het belangrijkste wapen is ongetwijfeld de voetbalploeg. Waar Gabon als mede-organisator (samen met Equatoriaal Guinea, over exotische landen gesproken...) van de meest recente African Cup of Nations al een goede indruk maakte, heeft het U23 team de Africa Cup zelfs gewonnen.

De grote ster van de Gabonese voetbalploeg is de slechts 23-jarige Pierre-Emerick Aubameyang, speler van AS Saint-Etienne en op de Afrika Cup goed voor 3 treffers.

Naast het voetbalteam doen er nog 6 sporters mee, verdeeld over de volgende sporten:
- 100 meter sprint voor zowel mannen als vrouwen (Wilfried Bingangoye en Ruddy Zang Milama)
- Boksen voor mannen (Braexir Lemboumba en Yannick Mbemy)
- Judo voor vrouwen (Audrey Koumba)
- Taekwondo voor mannen (Anthony Obame)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 juli 2012 @ 03:02:24 #214
284411 crew  heywoodu
pi_114707751
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 02:10 schreef debeterebob het volgende:
Die is wel exotisch genoeg denk ik ja :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_114707786
SuRiNaMe nog vrij?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 juli 2012 @ 03:15:52 #216
284411 crew  heywoodu
pi_114707937
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 03:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
SuRiNaMe nog vrij?
:Y
pi_114711572
Ik wil Dijibouti supporteren als dat nog kan.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_114712345
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 02:10 schreef debeterebob het volgende:
Is goed.
pi_114712356
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 03:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
SuRiNaMe nog vrij?
Akkoord.
pi_114712365
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef Felagund het volgende:
Ik wil Dijibouti supporteren als dat nog kan.
Goed.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:20:43 #221
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_114715338
Ik wil Nepal supporteren
Wat doe ik hier?
pi_114715418
Marshall Eilanden

San Marino
pi_114715688
Kan ik Panama claimen?
pi_114724082
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 03:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Akkoord.
Top!

*O* SuRiNaMe *O*
pi_114724781
Burkina Faso

Een van de allerarmste landen ter wereld, 6,5x zo groot als Nederland maar met ongeveer evenveel inwoners. Onder Frans koloniaal bewind werd het land meerdere keren opgesplitst en hervormd maar werd uiteindelijk in 1960 onafhankelijk onder de naam Upper Volta. In 1984 kwam door middel van een coup een van de meeste brilliante Afrikaanse staatshoofden ooit aan de macht: Thomas Sankara, hij veranderde de naam van het land in Burkina Faso "land of the upright people', en zorgde ervoor dat binnen enkele jaren het land zelfvoorzienend werd in zijn voedselproductie waar eerst meer dan 70% van het voedsel moest worden geimporteerd. Verder pakte hij de corruptie aan, korte alle overheidssalarissen, en als een van de eerste in Afrika kwam hij op voor vrouwenemanciaptie, herkende het gevaar van AIDS en zag het gevaar van een oprukkende Sahara. Hij stopte ook met alle schulden aan de IMF terug te betalen, en riep andere Afrikaanse landen op dat ook te doen wat hem niet erg populair in het westen maakte. In 1987 werd hij dan ook door vroegere bondgenoot Bruce Compaore, met steun van Frankrijk vermoord. Compaore is nog steeds president en tegenwoordig is Burkina Faso opnieuw een van de allerarmste landen ter wereld.

Het land deed voor het eerste mee aan de Olympische Spelen in 1972, nog onder de naam Upper Volta, met 1 atleet op de 100m. De eerstevolgende deelname was in 1988 en sindsdien zijn ze er elke zomerspelen met enkele atleten bijgeweest. Nog nooit haalde een Burkinabese atleet een medaille of zelfs maar een finale. De beste prestatie kwam 4 jaar geleden toen Aissata Soulama 5e werd in de halve finale van 400m horden voor vrouwen slechts een halve seconde achter de nummer 4.

Dit jaar doen er 5 atleten mee:

Gerard Kobeane 100m
Met een degelijk PR van 10.29 mag deze atleet zeker hopen dat hij de eerste ronde overleeft.

Marthe Koala 100m Hurdles
Deze atleet heeft ondanks haar prachtige naam met een PR van 14.05 waarschijnlijk geen enkele kans de volgende ronde te bereiken.

Adama en Angelika Ouedraogo beide zwemmen 50m vrij
Geen idee of beide atleten familie zijn, Ouedraogo is een zeer veel voorkomende naam in Burkina Faso.

en tenslotte:

Séverine Nebie Judo -63kg
De bekendste van het stel, geboren in Frankijk maar uitkomend voor Burkina Faso. Vorig jaar was ze Afrikaans kampioene en dit jaar is al 2x als 5e geeindigd op een World Cup. Naast judo doet ze ook aan Jiu Jitsu waar ze zelfs vice-wereldkampioen is. De loting gaf haar een bye naar de tweede ronde waar ze zeer waarschijnlijk Elizabeth Willeboordse zal tegenkomen. De twee kwamen elkaar al eerder tegen tijdens de Grand Prix van Rotterdam in 2010, Willeboordse won met een ippon en won uiteindelijk ook het toernooi.
pi_114725204
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:41 schreef Levione het volgende:
Burkina Faso
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een van de allerarmste landen ter wereld, 6,5x zo groot als Nederland maar met ongeveer evenveel inwoners. Onder Frans koloniaal bewind werd het land meerdere keren opgesplitst en hervormd maar werd uiteindelijk in 1960 onafhankelijk onder de naam Upper Volta. In 1984 kwam door middel van een coup een van de meeste brilliante Afrikaanse staatshoofden ooit aan de macht: Thomas Sankara, hij veranderde de naam van het land in Burkina Faso "land of the upright people', en zorgde ervoor dat binnen enkele jaren het land zelfvoorzienend werd in zijn voedselproductie waar eerst meer dan 70% van het voedsel moest worden geimporteerd. Verder pakte hij de corruptie aan, korte alle overheidssalarissen, en als een van de eerste in Afrika kwam hij op voor vrouwenemanciaptie, herkende het gevaar van AIDS en zag het gevaar van een oprukkende Sahara. Hij stopte ook met alle schulden aan de IMF terug te betalen, en riep andere Afrikaanse landen op dat ook te doen wat hem niet erg populair in het westen maakte. In 1987 werd hij dan ook door vroegere bondgenoot Bruce Compaore, met steun van Frankrijk vermoord. Compaore is nog steeds president en tegenwoordig is Burkina Faso opnieuw een van de allerarmste landen ter wereld.

Het land deed voor het eerste mee aan de Olympische Spelen in 1972, nog onder de naam Upper Volta, met 1 atleet op de 100m. De eerstevolgende deelname was in 1988 en sindsdien zijn ze er elke zomerspelen met enkele atleten bijgeweest. Nog nooit haalde een Burkinabese atleet een medaille of zelfs maar een finale. De beste prestatie kwam 4 jaar geleden toen Aissata Soulama 5e werd in de halve finale van 400m horden voor vrouwen slechts een halve seconde achter de nummer 4.

Dit jaar doen er 5 atleten mee:
[ afbeelding ]
Gerard Kobeane 100m
Met een degelijk PR van 10.29 mag deze atleet zeker hopen dat hij de eerste ronde overleeft.

[ afbeelding ]
Marthe Koala 100m Hurdles
Deze atleet heeft ondanks haar prachtige naam met een PR van 14.05 waarschijnlijk geen enkele kans de volgende ronde te bereiken.

[ afbeelding ]
Adama en Angelika Ouedraogo beide zwemmen 50m vrij
Geen idee of beide atleten familie zijn, Ouedraogo is een zeer veel voorkomende naam in Burkina Faso.

en tenslotte:
[ afbeelding ]
Séverine Nebie Judo -63kg
De bekendste van het stel, geboren in Frankijk maar uitkomend voor Burkina Faso. Vorig jaar was ze Afrikaans kampioene en dit jaar is al 2x als 5e geeindigd op een World Cup. Naast judo doet ze ook aan Jiu Jitsu waar ze zelfs vice-wereldkampioen is. De loting gaf haar een bye naar de tweede ronde waar ze zeer waarschijnlijk Elizabeth Willeboordse zal tegenkomen. De twee kwamen elkaar al eerder tegen tijdens de Grand Prix van Rotterdam in 2010, Willeboordse won met een ippon en won uiteindelijk ook het toernooi.
Akkoord.
pi_114725216
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:20 schreef tdrone het volgende:
Ik wil Nepal supporteren
Akkoord. :)
pi_114725229
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:23 schreef JennaSometimes het volgende:
Marshall Eilanden
[ afbeelding ]

San Marino
[ afbeelding ]
Ga maar voor de Marshall Islands dan.
pi_114725248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:30 schreef PlayS het volgende:
Kan ik Panama claimen?
Bien sur.
pi_114725804
Herinnering: de inschrijftermijn sluit op het moment dat de openingsceremonie begint.
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 18:00:10 #231
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_114727773
Rwanda

1. halfbroertje heeft Rwandese bloed + mooi klein afrikaanse landjes

OS Deelnemers:

Atletiek: (mannen)

Robert Kajuga 10000 m
Jean Pierre Mvuyekure Marathon

Atletiek: (vrouwen)

Claudette Mukasakindi Marathon

Mountain Biking mannen

Adrien Niyonshuti

Judo mannen

Fred Yannick Uwase Men's -73 kg

Zwemmen mannen

Jackson Niyomugabo 50 m freestyle

Zwemmen vrouwen

Alphonsine Agahozo 50 m freestyle

==============================================

[ Bericht 51% gewijzigd door capuchon_jongen op 27-07-2012 18:08:15 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_114727791
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 08:15 schreef TLC het volgende:

Afgezien van de landlozen ben ik voor Bhutan *O*

Sherab Zam bij het boogschieten en Kunzang Choden bij het schieten doen namens Bhutan mee :)
Boogschieten is daar in het bergstaatje wel enorm populair :D
Sherab Zam is vandaag bij de dames in actie gekomen, van de 64 deelneemsters deden er 3 het slechter :P Maar nog niks is verloren, ze gaat spelen tegen de nummer 4 van vandaag, de Amerikaanse Khatuna Lorig *O* hopelijk gaat Zam voor een stuntje zorgen :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 juli 2012 @ 18:02:06 #233
284411 crew  heywoodu
pi_114727820
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rwanda

[ afbeelding ]

1. halfbroertje heeft Rwandese bloed + mooi klein afrikaanse landjes

OS Deelnemers:

kan ik niet vinden? iemand helpen :(
Omdat je het zo vriendelijk vraagt _O-

Je had natuurlijk ook even "Rwanda 2012 olympics" in kunnen tikken op Google :7

http://en.wikipedia.org/wiki/Rwanda_at_the_2012_Summer_Olympics
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 18:08:51 #234
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_114728053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Omdat je het zo vriendelijk vraagt _O-

Je had natuurlijk ook even "Rwanda 2012 olympics" in kunnen tikken op Google :7

http://en.wikipedia.org/wiki/Rwanda_at_the_2012_Summer_Olympics
Heel erg bedankt, komt omdat ik in het Nederlands wou zoeken..
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:32:32 #235
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_114728781

Nepal
Met slechts 5 atleten die uitkomen op 3 disciplines is de kans dat Nepal eremetaal naar huis gaat nemen miniem. Maar dat maakt het voor de sporters niet minder spannend om mee te mogen doen op de olympische spelen.

Officieel heeft Nepal nog nooit een medaille gewonnen op de spelen. Maar in 1988 toen taekwondo een demonstratiesport was heeft Bidhan Lama brons behaald.

Nepalese atleten in Londen:

Zwemmen
mannen
Prasiddha Jung Shah - 50 meter vrije slag

vrouwen
Shreya Dhital - 100 meter vrije slag

Schieten
Vrouwen
Sneh Rana - 10 meter luchtgeweer

Atletiek
mannen
Tilak Ram Tharu - 100 meter

vrouwen
Pramila Rijal - 100 meter
Wat doe ik hier?
pi_114729313
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:32 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
Nepal
Met slechts 5 atleten die uitkomen op 3 disciplines is de kans dat Nepal eremetaal naar huis gaat nemen miniem. Maar dat maakt het voor de sporters niet minder spannend om mee te mogen doen op de olympische spelen.

Officieel heeft Nepal nog nooit een medaille gewonnen op de spelen. Maar in 1988 toen taekwondo een demonstratiesport was heeft Bidhan Lama brons behaald.

Nepalese atleten in Londen:

Zwemmen
mannen
Prasiddha Jung Shah - 50 meter vrije slag

vrouwen
Shreya Dhital - 100 meter vrije slag

Schieten
Vrouwen
Sneh Rana - 10 meter luchtgeweer

Atletiek
mannen
Tilak Ram Tharu - 100 meter

vrouwen
Pramila Rijal - 100 meter
Met ook nog eens de enige niet-rechthoekige of -vierkante vlag. Mooi land :)
pi_114731609
Kameroen! *O*

Het Afrikaanse land Kameroen, dat net boven de evenaar ligt, doet al sinds 1964 mee aan de OS. In 2002 deed het land ook voor het eerst mee met de Winterspelen op het onderdeel cross-country. In de geschiedenis heeft Kameroen drie keer goud, één keer zilver en één keer brons gewonnen. Het meest recente succes was in 2008 toen Franēoise Mbango Etone het goud pakte bij de hink-stap-sprong. Hiermee prolongeerde Etone haar titel voor de tweede keer. Tegenwoordig komt ze uit voor Frankrijk inplaats van Kameroen.

In Londen zullen in totaal 33 Kameroenezen aanwezig zijn. Ongeveer de helft van dit aantal bestaat uit het dames voetbal team dat op 25 juli al aan de bak mocht tegen Braziliė. Deze wedstrijd verloren de dames echter met 0-5. De overige Kameroense atleten kunnen we verwachten bij de dames en heren 100m sprint, boksen, judo, roeien, zwemmen, tafeltennis, gewichtheffen, en het worstelen. Echte kanshebbers zitten er niet tussen, maar wie weet gebeurt er wat geks.

Paix – Travail – Patrie
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:21:23 #238
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_114732738
Worden de Maagdeneilanden al gesupport?
Ja ja
pi_114732780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef Piebe het volgende:
Worden de Maagdeneilanden al gesupport?
De Amerikaanse.
pi_114734605

Panama

Panama wordt in Londen vertegenwoordigd door 8 sporters. Grootste troef is regerend Olympisch kampioen verspringen Irving Saladino. Hij behaalde in Peking de eerste gouden medaille ooit voor zijn land en hoopt zijn titel in Londen te verdedigen. Hij is tevens de vlagdrager van Panama.

Alonso Edward doet mee aan de 200 meter. Hij werd tweede achter Usain Bolt toen deze in 2009 zijn wereldrecord op deze afstand liep.

Deze fitte dame is Andrea Ferris. Zij zal meedoen aan de 800 meter.

Er doen twee Panamese zwemmers mee. Diego Castillo op de 200 meter vlinderslag

en Edgar Crespo op de 100 meter schoolslag.

Bij het boksen komt Juan Huertas Garcia uit in het lichtgewicht.

Omar Simmonds Pea, hier nog met zijn gezicht in het verband, doet mee aan het judo voor mannen onder de 81 kilo.

Tot slot deze lieftallige dame, Carolena Carstens, bijgenaamd "Pocket Rocket". Zij zal strijden in het taekwondo voor vrouwen onder de 49 kilo.

De president heeft ze alvast succes gewenst!

[ Bericht 0% gewijzigd door PlayS op 27-07-2012 21:38:21 ]
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:12:35 #241
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_114734807
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:07 schreef PlayS het volgende:
[ afbeelding ]
Panama

Panama wordt in Londen vertegenwoordigd door 8 sporters. Grootste troef is regerend Olympisch kampioen verspringen Irving Saladino. Hij behaalde in Peking de eerste gouden medaille ooit voor zijn land en hoopt zijn titel in Londen te verdedigen. Hij is tevens de vlagdrager van Panama.
[ afbeelding ]

Alonso Edward doet mee aan de 200 meter. Hij werd tweede achter Usain Bolt toen deze in 2009 zijn wereldrecord op deze afstand liep.
[ afbeelding ]

Deze fitte dame is Andrea Ferris. Zij zal meedoen aan de 800 meter.
[ afbeelding ]

Er doen twee Panamese zwemmers mee. Diego Castillo op de 200 meter vlinderslag
[ afbeelding ]

en Edgar Crespo aan de 100 meter schoolslag.
[ afbeelding ]

Bij het boksen komt Juan Huertas Garcia uit in het lichtgewicht.
[ afbeelding ]

Omar Simmonds Pea, hier nog met zijn gezicht in het verband, doet mee aan het judo voor mannen onder de 81 kilo.
[ afbeelding ]

Tot slot deze lieftallige dame, Carolena Carstens, bijgenaamd "Pocket Rocket". Zij zal strijden in het taekwondo voor vrouwen onder de 49 kilo.
[ afbeelding ]

De president heeft ze alvast succes gewenst!
[ afbeelding ]
mooie atleten heeft panama _O_
Wat doe ik hier?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:16:41 #242
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_114743129
Volgens mij zijn de Salomonseilanden nog niet geadopteerd? Mag ik ze net als in 2008 hebben?

Ze komen deze keer met 4 sporters! een man en een vrouw op de 100m atletiek, een gewichthefster in de klasse onder 58kg en een mannelijke judoka onder de 60kg.

Ze gaan allemaal goud halen :)

edit: ik zie dat ik eigenlijk te laat ben....maar please? mag het nog? please? ik ben jullie eeuwig dankbaar!

[ Bericht 7% gewijzigd door 3rdRock op 27-07-2012 23:23:19 ]
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_114743794
En nu maar wachten op de opkomst van de machtige equipe van de Virgin Islands :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:25:34 #244
321570 -Remy
Anonymous
pi_114743802
Jaa, daar waren mijn helden!:D
'En mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!'
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:31:25 #245
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_114744240
stijlvolle pakjes van de bahamas
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 juli 2012 @ 23:35:49 #246
284411 crew  heywoodu
pi_114744568
Botswana ziet er scherp uit *O*
pi_114744609
De buurtjes doen alvast hun intrede. Succes!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:40:13 #248
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_114744869
Go Cambodja. Met onze medaillekandidaat met de vlag. Kijk ze trots lopen en de ovaties in ontvangst nemen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:40:51 #249
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_114744912
Bermuda uiteraard in bermudashorts. Trots.
Tranquillo
pi_114744959
Ah, kijk aan, daar zijn ze :) Hup Tsjaad...
Life's a Peckinparty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')