Ik vind het allebei dom en allebei totaal geen reden om meteen naar geweld te grijpen. Maar misschien ben ik wel een softiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen over de ruggen van anderen iemand aanklagen en zakken voor je examen. Jammer dat je dat niet inziet.
Ik had liever gewild dat deze gozer werd neergeschoten dan die 6-jarige, maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het allebei dom en allebei totaal geen reden om meteen naar geweld te grijpen. Maar misschien ben ik wel een softie
Daar zal 'm de crux zitten. Ik wens geen mensen dood.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had liever gewild dat deze gozer werd neergeschoten dan die 6-jarige, maar dat is mijn mening.
Dan zal je het niet fijn vinden te horen dat meneer waarschijnlijk de doodstraf wacht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zal 'm de crux zitten. Ik wens geen mensen dood.
Er is nog niets geëist. Maar als hij inderdaad de doodstraf te horen krijgt vind ik dat niet fijn nee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zal je het niet fijn vinden te horen dat meneer waarschijnlijk de doodstraf wacht.
Ik weet dat er nog niets geeist is, maar het ligt in de lijn der verwachting.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is nog niets geëist. Maar als hij inderdaad de doodstraf te horen krijgt vind ik dat niet fijn nee.
Helaas wel ja. Wat betekent dat deze schoft er makkelijk vanaf gaat komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet dat er nog niets geeist is, maar het ligt in de lijn der verwachting.
Ik wens hem ook niet dood, zeg alleen dat ik het totaal niet erg vinden want hij is een waardeloos mens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zal 'm de crux zitten. Ik wens geen mensen dood.
Ja, gaat wel wat ver, maar zou ook terecht zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:47 schreef FredVleespet het volgende:
Die gast mogen ze van mij alsnog kapot schieten, bah dat soort mensen![]()
Of gaat dat wat ver![]()
Ja, dat riepen er hier ook heel veel. De mogelijkheid van stress door lang verhoor en de mogelijke doodstraf zullen er vast niets mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:53 schreef Captainp00face het volgende:
De complottheorieën zijn zo te zien ook weer populair..
"Het lijkt er op dat deze gozer onder de verdovende middelen zit...
Misschien een gevalletje mind control????
Massamoord aan de vooravond van stemmen over een nieuwe wapenwet...
drollewupper | 24-07-12 @ 16:13 | + 22 -"
Oja, moonlanding is een hoax.
Precies, iedere rechtzaak die een apparaat of object betreft, is hiermee meteen overbodig verklaard. Had je er maar fatsoenlijk mee moeten omgaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:46 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Only in America.
De NRA schijnt de machtigste lobby te hebben in de VS, 'guns don't kill people'.
Ik zie dan ook niet in waarom de films en onbeveiligde nooduitgangen wel mensen kunnen vermoorden?
En degene die Warner Bros aanklaagt dat ze een gewelddadige film hebben gemaakt ging nota bene zelf naar betreffende film toequote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:56 schreef FredVleespet het volgende:
Moet gewoon kotsen van mensen die o.a. Warner Bros aanklagen omdat de film geweldadig is, ipv de dader de schuld te geven.
Eigen verantwoordelijkheid schijnt niet zo te tellen in de VS.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En degene die Warner Bros aanklaagt dat ze een gewelddadige film hebben gemaakt ging nota bene zelf naar betreffende film toe![]()
![]()
Behalve met wapens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid schijnt niet zo te tellen in de VS.
Klinkt als Southpark.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:24 schreef Tchock het volgende:
Zoals heel treffend in de Volkskrant stond vanochtend: als je films, boeken of muziek de schuld gaat geven van het geweld van dit soort daders, kun je de Bijbel als eerste de ban in doen.
Southpark werd ook altijd beschuldigd van aanzetten tot geweld. De Southpark movie (1999) drijft daar lekker de spot mee. Zelfs satan wordt er bijgehaald. En in Southpark wordt elk geloof ter wereld natuurlijk altijd belachelijk gemaakt, bij voorkeur zo gewelddadig mogelijk.quote:
Op die manier. Ja, klopt. Maar het is natuurlijk ook gewoon onzin. Natuurlijk zijn er de uitzonderlijke gestoorde idioten die geïnspireerd raken door films. Maar de films zijn simpelweg een afspiegeling van onze samenleving. Batman? New Yorkse maffia in de jaren '30 en de crackepidemie. Lord of the Rings? Eerste wereldoorlog.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Southpark werd ook altijd beschuldigd van aanzetten tot geweld. De Southpark movie (1999) drijft daar lekker de spot mee. Zelfs satan wordt er bijgehaald. En in Southpark wordt elk geloof ter wereld natuurlijk altijd belachelijk gemaakt, bij voorkeur zo gewelddadig mogelijk.
Moet je eens kijken welke "interest groups" het meest geld geven aan congresleden (financiering van verkiezingscampagne en dat soort zaken), als ik de lijst beperk tot bedragen van 15 miljoen en hoger worden dit:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
Dit bevestigt alleen maar het beeld van de usa, namelijk dat je alles en iedereen moet aanklagen als je een trauma hebt om er maar zoveel mogelijk geld uit te slepen om je trauma te doen vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |